Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin mies on liian pitkä?

Vierailija
27.09.2020 |

Onko 2m pitkä mies liian pitkä? Itse olen 175cm..

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai Usasta. Saadaan lisäksi piristävää vaihtelua Suomeen, koska ulkomaalaisilla on hyvät käytöstavat.

Vierailija
22/36 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse en tykkää jos joudun katsomaan ihan niska kenossa ylöspäin. On kivempaa tanssiakin ja pusutella, jos naamat on suunnilleen samalla tasolla.

Mutta turhaan mä taas kerran näitä asioita toistan kun ette kuitenkaan mitään koskaan usko.

Teidän pitää vain roikkua siinä katkeruudessanne ja saatte ihan rauhassa mudassanne möyriskellä. Ei ole minulta pois.

"Naamat on suunnilleen samalla tasolla" = mies on 10-20cm pidempi. Silloin kun naisella on korkkarit jalassa.

Tuo pitää paikkansa.

Jos mies on vaikka 10cm pidempi, nainen ei edes huomaa pituuseroa. Mies on about samanpituinen.

Mutta jos mies on 5cm lyhyempi, on nainen selkeästi pidempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän sinun pitäisi itse tietää? Jos miehen pituus häiritsee, silloin hän todennäköisesti on liian pitkä.

Käsitin aloituksen niin, että ap on 175 cm pitkä mies, joka toivoo sen tyyppisiä vastauksia, että kaikki yli 176-senttiset miehet on hitaita hujoppeja.

Niin joo, ehkä minä käsitinkin aloituksen väärin :D

Ikävä kyllä en voi vastata kuten aloituksessa on ehkä haettu, sillä pidän pitkistä miehistä.

Vierailija
24/36 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun pystyn nuolemaan miehen napaa kyykistymättä molempien seistessä vastakkain

Vierailija
25/36 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun käy kohdunkaulaan. 

mies52v

Vierailija
26/36 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun molemmat seisoo ja miehen kassit ylettyisi roikkumaan naisen päälaelle.

27/36 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin pystyy pitämään edes jotain valaisinta eteisen katossa ilman että mies lyö päänsä niin on vielä ok. :D Itse olen 180, joten 2m olisi vielä suurin piirtein saman mittainen, harvoin kyllä näkee edes niin pitkiä.

Oma mies on 185cm ja omasta mielestä hyvän pituinen, vaikkakin aika alarajalla. :)

Vierailija
28/36 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhvi kirjoitti:

Niin kauan kuin pystyy pitämään edes jotain valaisinta eteisen katossa ilman että mies lyö päänsä niin on vielä ok. :D Itse olen 180, joten 2m olisi vielä suurin piirtein saman mittainen, harvoin kyllä näkee edes niin pitkiä.

Oma mies on 185cm ja omasta mielestä hyvän pituinen, vaikkakin aika alarajalla. :)

Miten tuo on mahdollista?

Jos 2m on suurin piirtein saman mittainen, niin silloinhan 160cm olisi myös. Sama pituusero sinuun, 20cm.

Vierailija
29/36 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis nainen

-ap

Vierailija
30/36 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, pituutesi on just hyvä. Miehelle sopiva pituus on 165-175. Nyt puhun suomalaisen naisen miehestä.

Pitkät miehet voivat hankkia naisensa esim. Ruotsista, Saksasta, Hollannista tai Englannista.

No mieluusti hankinkin ettei tarvitse teihin mätisäkkeihin koskea.

31/36 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muhvi kirjoitti:

Jos 2m on suurin piirtein saman mittainen, niin silloinhan 160cm olisi myös. Sama pituusero sinuun, 20cm.

Paitsi että kun käytän korkoja juhlissa, niin nykyinen miehenikin on minua lyhyempi. :)

Ja ihan turha kenenkään tulla sanomaan minulle ettei minun kuulu käyttää korkoja, tiedätte sen itsekin naurettavaksi ajatukseksi, jokainen saa pukeutua kuten haluaa.

Olen pitkä nainen ja työskentelen vahvasti teknisellä ja miesvaltaisella alalla, enkä halua olla äijä myöskin parisuhteessani vaikka itse vaihdankin renkaani, olen korjannut autostani useita vikoja ja teen itse kotona ne perinteiset miesten työt. Siten jos mies on teknisesti vähemmän lahjakas, niin se kompensoituu pituudella.

Aiemmin seurustelin 170 pitkän miehen kanssa, mutta huomasin sen että turhauduin siihen että jouduin katsomaan toista fyysisesti alaspäin koko ajan, se on toki vain mun ongelmani ei miehen, joten olisi ollut miehelle epäreilua jatkaa suhdetta ja altistaa toinen omalle ongelmalleni hänen pituudestaan.

Onneksi toki on myös sellaisia naisia, jotka eivät välitä vaikka mies olisi sen 20cm lyhyempi kuin nainen itse.

Vierailija
32/36 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun kohdunkaulaan sattuu.

Vierailija
33/36 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhvi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muhvi kirjoitti:

Paitsi että kun käytän korkoja juhlissa, niin nykyinen miehenikin on minua lyhyempi. :)

Ja ihan turha kenenkään tulla sanomaan minulle ettei minun kuulu käyttää korkoja, tiedätte sen itsekin naurettavaksi ajatukseksi, jokainen saa pukeutua kuten haluaa.

Olen pitkä nainen ja työskentelen vahvasti teknisellä ja miesvaltaisella alalla, enkä halua olla äijä myöskin parisuhteessani vaikka itse vaihdankin renkaani, olen korjannut autostani useita vikoja ja teen itse kotona ne perinteiset miesten työt. Siten jos mies on teknisesti vähemmän lahjakas, niin se kompensoituu pituudella.

Aiemmin seurustelin 170 pitkän miehen kanssa, mutta huomasin sen että turhauduin siihen että jouduin katsomaan toista fyysisesti alaspäin koko ajan, se on toki vain mun ongelmani ei miehen, joten olisi ollut miehelle epäreilua jatkaa suhdetta ja altistaa toinen omalle ongelmalleni hänen pituudestaan.

Onneksi toki on myös sellaisia naisia, jotka eivät välitä vaikka mies olisi sen 20cm lyhyempi kuin nainen itse.

"Olen pitkä nainen ja työskentelen vahvasti teknisellä ja miesvaltaisella alalla, enkä halua olla äijä myöskin parisuhteessani"

Ihan turhaa keksiä näitä perusteluja.

Se naisvaltaisella alalla työskentelevä nainen nyt ei ainakaan huolisi lyhyempää miestä, onhan hän naisellinen joten miehen kuuluu olla miehekäs.

Vierailija
34/36 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se mitä tappelemiseen tulee, niin yli 178cm aiheuttaa paljon ongelmia ketteryydessä ja nopeudessa pärjätä pienemmälle.

Yleensä tulee pataan.

Pidemmän on niin vaikea hallita niitä rihmojaan kasassa. Paketti hajoaa välittömästi kasaan ja rytmitaju ei riitä.

Samasta syystä myös ravintoa menee yli äyräiden. Pöntöt tukkeentuu mahtavista jättipaskoista. Ja lasku on valtava.

Kallista sementtiä.

Koripallo on yksi suosituinpia pelejä pitkille miehille.

Siinä ei tarvitse paljoa miettiä, kun yrittää heittää palloa reijästä sisään. Sen tajuaa Hessu Hopokin.

35/36 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappelussa auttamatta huonoja kirjoitti:

Yleensä se mitä tappelemiseen tulee, niin yli 178cm aiheuttaa paljon ongelmia ketteryydessä ja nopeudessa pärjätä pienemmälle.

Yleensä tulee pataan.

Pidemmän on niin vaikea hallita niitä rihmojaan kasassa. Paketti hajoaa välittömästi kasaan ja rytmitaju ei riitä.

Samasta syystä myös ravintoa menee yli äyräiden. Pöntöt tukkeentuu mahtavista jättipaskoista. Ja lasku on valtava.

Kallista sementtiä.

Koripallo on yksi suosituinpia pelejä pitkille miehille.

Siinä ei tarvitse paljoa miettiä, kun yrittää heittää palloa reijästä sisään. Sen tajuaa Hessu Hopokin.

Jos mies joutuu tilanteeseen, josta ei pääse pois puhumalla, niin se on jo häviäjä. Ihan sama onko miehellä senttejä 150 tai 230.

Leijonan ei tarvitse todistaa olevansa leijona, kaikki tietävät sen muutenkin.

Vierailija
36/36 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 180 alkaa olla liian pitkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi