Mitä löytyy sinun bucket lististäsi?
Eli mitä haluaisit vielä tehdä tai kokea ennen kuolemaasi?
Itse haluaisin ainakin vuokrata vuodeksi huvilan Toscanasta, viettää yö revontulien loimussa sellaisessa lasi-iglussa sekä vaeltaa kaikissa Suomen kansallispuistoissa.
Inspiroidutaan!
Vain asiallisia vastauksia, kiitos.
Kommentit (307)
Haluaisin vielä 2 bassettikoiraa,joiden kanssa kulkea metsässä.Istua kuunnella lintujen laulua,juoda kahviaja jakaa eväät koirien kanssa.
Haluaisin
-päästä tohtoriopintoihin
-julkaista kirjan (olen kirjoittanut 2, mutta en vielä sellaista, jota olisi julkaistu)
-remontoida vanhan hirsitalon
-oman puutarhan, jossa omenapuita, syreenejä ja kukkapenkki
-oppia purjehtimaan
Vierailija kirjoitti:
Maailma on jo täynnä kirjoja ja lisää tuutataan. Ketä kiinnostaa? Huonoja kirjoja ei kannata kirjottaa. Kirjota vasta sitten jos siitä tulee hyvä. Älä kuormita toimillasi meitä muita ja yhteiskuntaa!
Totta.
Kaunokirjat myy huonosti uusina ja vanhoina.
Ne kertovat saduista.
Divarit on täynnä romaaneja ja novelleja, hintana 0...1 eur. Kysyntää ei ole. Kaatopaikalle menee niitä tonnikaupalla.
Sen sijaan itse ostan sota, historia, tiede ja tekniikka kirjoja.
Ne kertovat tosielämästä. Sitä arvostan.
Ämpäritehtävät
-ostaa vanha Volvo
-perustaa pienpanimo
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin oppia löytämään suuria elämyksiä ihan arjessa ja kotipiirissä, niin ettei tarvitsisi kieppua ympäri maapalloa ja saastuttaa & levittää sairauksia.
Minä saan jo suuria elämyksiä arjessa. Osaan kyllä nauttia jokapäiväisestä elämästä rakkaani kanssa. Niiden lisäksi on kyllä kiva joskus matkustella kohtuudella.
En koe bucket list -ajattelua omakseni. En ole kiinnostunut kokemaan uusia ja erilaisia asioita, vaan mieluummin haluan kokea enemmän ja syvemmin niitä asioita, jotka ovat minulle jo nyt tärkeitä, hauskoja ja arvokkaita.
Vuosia sitten menetin liikuntakykyni MS-taudin pahenemisvaiheessa, ja siitä toivuttuani menin heti kun mahdollista metsäretkelle, joka on ollut lapsuudesta alkaen lempiharrastukseni, koska pelkäsin menettäväni lähivuosina liikuntakykyni lopullisesti (mitä ei onneksi tapahtunutkaan).
Meni ohi ap:n kysymyksen, mutta vastasin silti, koska olen viime aikoina ajatellut tätä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Olen tehnyt jo kaiken mitä haluan ja matkustanut riittävästi. Minulla on talo, mökki, koira, ökyauto ja muutama harrasteauto, lentokone, kaunis ja hoikka vaimo. En tarvitse enää mitään eikä ole enää mitään mitä haluaisin kokea mitä en ole kokenut jo. Haluan vaan elää terveenä.
Olen kokenut elämässäni paljon. Työtä, matkustusta, ulkomailla asumista, ravintoloita. Nyt listallani on saada mahdollisimman paljon yhteistä aikaa mieheni kanssa omalla Suomen mökillämme.
On asioita joita haluan tehdä mutta ei mitään sellaista jota ilmsn en pärjäisi. Jölkikasvun haluaisin nähdö aikuisena ja sitåhän ne käytännössä ovat, nousemassa hienosti kantaville omille siivilleen. Hyviä ihmisiä.
Älyämpäri on mun ämpärilistassa.
Haluan kerran elämässäni jonottaa ämpäriä.
Haluaisin saada lastenlapsia, ei siis mitään paineita omille lapsilleni, joilla ei ole tällä hetkellä mitään lisääntymissuunnitelmia!
Olisi ihanaa myös rakastua vielä kerran tulisesti, toisaalta tämä on ristiriitainen toive, kun olen ollut yli 30 vuotta yhdessä kumppanini kanssa, ja halaisimme vanheta yhdessä.
Ja olisihan se ihanaa harrastaa vielä villiä teiniseksiäkin...
Haaveilen myös hevosen omistamisesta ja jonkun uuden ammatin opiskelusta, sekä unelmien työpaikasta, mutta siinä taitaa olla jo liikaa haaveita yhdelle elämälle (ja emännälle).
Pelata Simsiä. En ole koskaan pelannut.
Kiertää Britannian museoita ja kartanoita.
Sinun bucket lististäsi.
Puhu suomea!
- kirjoita AV-palstalle provo, joka kerää yli 1000 viestin ketjun
Että löydän Coca Cola ämpärin.
Saan kerättyä ämpärillisen kahden euron kolikoita.
Pystyn pitämään ämpärilliset vettä kädet suorina sivuille ainakin minuutin.
Miks tolle sanalle ei ole suomenkielistä vastinetta, vaikka kuolinlista?