G: mitä kumppanisi saa joululahjaksi sinulta?
Ideat ja vinkit kehiin!
mitä kumppanisi tulee saamaan joululahjaksi sinulta?
oma ukko toivoi nätisti iskuporakonetta, joten pukinkontissa on jo...
Kommentit (56)
Aloitinkin itse toisen ketjun aiheesta...eli vastataan tännekin, suosin aineettomia lahjoja ja ostan sille ja lapsille liput hevimusikaaliin. Toivottavasti edes jompi kumpi tykkää:D
Langattomat tai langalliset kuulokkeet, en kestä enää tätä mölyä, kun kaikki toosat huutaa yhtaikaa.
Mulla olis vaikka mitä ideoita, mutta ollaan yhdessä sovittu (miehen idea itseasiassa) että säästetään joululahjarahat yhteiseen isompaan huonekaluhankintaan, koska sitä todella tarvitaan. Ja kun ei tuota rahaa ihan hirveesti oo niin joululahjoista sitten tingitään, tai se on vähän niinku yhteinen joululahja. Varmaan annan sille kuitenkin jonkun suklaarasian tms. :)
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 16:40"]
Mun mielestä tarpeelliset kodinkoneet ja muut vempeleet ostetaan ihan tarvittaessa yhteisellä päätöksellä eikä joululahjoiksi tai muutenkaan kenellekään lahjoiksi.
Iskuporakone voi olla ap:n miehelle tarpeellinen, muuta ei se ole enää mikään lahja. Se ostetaan talouteen, jos sille on tarvetta, ei henkilökohtaiseksi lahjaksi..
Mä en halua lahjaksi kattilaa, paistinpannua, tehosekoitinta, kodinkonetta jne... Mä haluan lahjan, joka on juuri mulle tarkoitettu ja mulle sopivaksi mietitty kiva yllätys.
Siis ap:ltä totaalisen tyhmä lahja: joku hemmetin iskuporakone! Ostakaa se, jos tarvitsette, mutta anna lahjaksi jotain henkilökohtaista!
[/quote]
Mun kaikkein rakkain lahja jonka olen saanut, on sähkövatkain! Rakastan leipomista. Onneksi on mies, joka osti sen minulle :)
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 17:07"]
"Pyhädödön" eli jonkun muun kuin nivean tms. dödön. Oikein merkkiä. En ole vielä hankkinut, pitänee aloittaa haistelukierros.
[/quote]
Repesin :D
ei järki, pyhädödö :D:D
Pyjamahousut, 2 kpl boksereita, 2 paria varvassukkia, Rafaello-suklaata, dödö-suihkugeelipakkauksen ja lompakon (hukkasi edellisensä viime viikolla).
Joissain perheissä on vähän rahaa ja esim. meillä mies on toivonut tiettyä työkalusettiä. Tiedän ettei ote raski koskaan ostaa ja saatan ostaa joululahjaksi vaikka iso lovi tulis kukkaroon.
Annan miehelle Bezzerwizzer-lautapelin, josta tiedän tämän tykkäävän. Lisäksi jotain pientä, ehkä lahjakortin johonkin ravintolaan tms.
Emme yleensäkään ostele kovin monia/kalliita joululahjoja, ainakaan yllätykseksi. Pääasia että on pari kivaa pakettia avattavaksi.
Mies tulee saamaan multa tänä jouluna lahjakortin johonkin vaatekauppaan (luultavasti Stockalle). Se on jatko-osa isänpäivälahjalle eli ostin hälle värianalyysin niin saa ostaa sitten hänelle sopivan värisiä paitoja / kravatteja tms.
Hotelliloman kahdelle (minä kylkiäisenä), kirjan Jean ja Aino Sibeliuksen kirjeenvaihdosta ja lakkaliköörikonvehteja.
Uuden puvun