G: mitä kumppanisi saa joululahjaksi sinulta?
Ideat ja vinkit kehiin!
mitä kumppanisi tulee saamaan joululahjaksi sinulta?
oma ukko toivoi nätisti iskuporakonetta, joten pukinkontissa on jo...
Kommentit (56)
Tilasin V8-magazinen puoleksi vuodeksi. Lisäksi saa lempisuklaata, urheilukerraston sekä varmaan jonkun tuoksun tai dödön laivalta kun menen kaverin kanssa viikon päästä.
Nro 18: Mitä vikaa iskuporakoneessa tai muussakaan kodinkoneessa on lahjana? Jos kerran mies on sellaista toivonut niin onhan se ihan mainio lahja. Ja ilmeisesti jopa henkilökohtainen, jos miehen on tarkoitus sitä käyttää!
Itse ostan miehelle jotain Harrikka-varustetta, ilmeisesti pikalukituksella varustetun pleksin tai jotain muuta tarpeellista. Pyörä on tosin yhteinen eli ei ole minunkaan lahja "henkilökohtainen", mutta tarpeellinen.
"Pyhädödön" eli jonkun muun kuin nivean tms. dödön. Oikein merkkiä. En ole vielä hankkinut, pitänee aloittaa haistelukierros.
Mun mies saa itsetehdyt villasukat ja kylpytakin. Kylpytakki on miltei lahja itselleni, koska en enää kestä katsella sitä ikivanhaa kulahtanutta sinistä, josta roikkuu langanpätkiä muistona kissamme vauva-ajoista.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 14:11"]
Ideat ja vinkit kehiin!
mitä kumppanisi tulee saamaan joululahjaksi sinulta?
oma ukko toivoi nätisti iskuporakonetta, joten pukinkontissa on jo...
[/quote]
Muniun ukkoni saa sovituksi päiväksi lentolipu Italiaan ja takaisin. Saanen ihan saman takaisin.
Yllätyslahjana saa kausikortin Kärppien peliin.
Ei minunkaan mielestäni kodinkoneet ole mikään lahja. Ne ostetaan muutenkin, mitä tarvitaan.
Kyllä minä ainakin pettyisin, jos saisin vaikka sähkövatkaimen (edellinen hajosi juuri), enkä halua myöskään sähköhammasharjaa, voin senkin ostaa ihan itse.
Silitysrauta vetää viimeisiään, ei kuumene kunnolla, mutta silti en sitä kyllä lahjaksi halua.
No, jos teille joillekuille em. lahjat on ok, niin ostakaa miehellenne vaikka silityslauta, lakanoita ja pyyhkeitä tai sitten vaikka sauvasekoitin.
Mieheni saa kauko-ohjattavan robottiauton. Leikki-asteella kun vielä kehityksessään on !
Minä saan mieheltäni tietokoneen.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 17:32"]Ei minunkaan mielestäni kodinkoneet ole mikään lahja. Ne ostetaan muutenkin, mitä tarvitaan.
Kyllä minä ainakin pettyisin, jos saisin vaikka sähkövatkaimen (edellinen hajosi juuri), enkä halua myöskään sähköhammasharjaa, voin senkin ostaa ihan itse.
Silitysrauta vetää viimeisiään, ei kuumene kunnolla, mutta silti en sitä kyllä lahjaksi halua.
No, jos teille joillekuille em. lahjat on ok, niin ostakaa miehellenne vaikka silityslauta, lakanoita ja pyyhkeitä tai sitten vaikka sauvasekoitin.
[/quote]
Mutta ap:n mies oli TOIVONUT porakonetta. Osa lahjaagan saattaa hänelle olla vaikka sekin, että ei tarvitse itse mennä kauppaan ja vertailla ja tehdä päätöstä.
Minä ostin miehelle sisustuskaupasta tyylikkään (ja tyyriin) teräskuorisen herätyskellon. Mielestäni henkilökohtainen lahja, vaikka taka-ajatuksena toki sekin, etten viitsisi enää katsella hänen yöpöydällään kököttävää muovistä kellonkuvatusta.
Että näissä ketjuissa pitää aina olla joku viisastelija vauhkoomassa ja arvostelemassa...
avopuolisoni saa kunnon hanskat (tosi henkilökohtaiset), Gant kauluspaita (erittäin henkilökohtainen), merkki partaveden(tästä ei enää henkilökohtaisemmaksi mene) ja vielä *wait for it* taskulampun!
Mun mies saa parranajokoneen, nykyinen ei kuulemma aja kunnolla. Sitten hän saa suihkugeelin ja voiteen kasvoille ja koko kropalle.
Lautapelin
Harrastekerhon vuoden jäsenyyden
Lempikokkiohjelman reseptikirjan
Lompakon
Parranajokoneen
osan annan synttärilahjoina 22.12
Patjan, jotta voi muuttaa sohvalle nukkumaan ;) Enkä edes vitsaile. Mies taas meinasi antaa minulle raittiin joulun. Aamen.
Sellaisen "yli 14-vuotiaille" tarkoitetun elektorniikkaharrastussysteemin, jonka avulla voi itse opetella tekemään sellaisia sähköliitäntöjä, joilla saa nauhoitettua ääntä / jonkin valon vilkkumaan tietyssä tilanteessa yms. Siis toisin sanoen rehellisen lelun!
Mutta mies on kiinnostunut elektronisten laitteiden rakentelemisesta, vaan ei ole koskaan osaamattomuuttaan osannut edes aloittaa harrastusta, ja mies aina ruikuttaa kun sillä ei ole kotona mitään harrastusmaista tekemistä, kun minä voin väsätä käsitöitä tuntikausia. Lahja tulee varmasti olemaan täysi yllätys, enkä ole täysin varma saajan reaktiosta. Jouluna sitten nään, kuinka tiukassa kiitoshymy on! :D