G: mitä kumppanisi saa joululahjaksi sinulta?
Ideat ja vinkit kehiin!
mitä kumppanisi tulee saamaan joululahjaksi sinulta?
oma ukko toivoi nätisti iskuporakonetta, joten pukinkontissa on jo...
Kommentit (56)
jos oikein rakas olen,niin avioeropaperin.Mut jos vähä tylsempi niin pelkät vihaiset katseet vittuilun kera.
Mä en tiedä vielä! Oon unohtanut kaikki hyvät ideani...
Viskipullon ja sellaisen setin missä on miehlille tarkoitettu kasvojenpesugeeli ja kasvorasva. Normaalisti pesee naamansa suihkugeelillä ja valittaa, kun naamaa kirvelee.
Mun mies saa limited edition kellon, joka valmistettu v1997 ja kellon aiheena on miehen fanittama teema.
Hupparin ja teepaida. Yritän keksiä vielä jotain mutta mitään ei juolahda mieleen vaikka pinnistän.
Uuno Turhapuro dvd-boksin. Pitkän aikaa puhunu että haluais kaikki leffat ni minä menin ja hommasin sen pukinkonttiin :)
F1 kauden MTV Katsomossa
Kinkkusetin (siis paistiveitsen ja -haarukan)
Lihakirjan (se on keittokirja:))
Aku Ankan taskukirjan
Omatekoisen fotoalbumin viime vuoden kuvistamme (tän mä tosin ehdin tehdä vasta joululomalla).
Miesystäväni tykkää kokata herkkuja.
Ostan hänelle kassillisen erilaisia mausteita ja maustekastikkeita sekä huhmareen.
Zippo-sytyttimen johon kaiverrettu meidän nimet ja sydän, eli "Matti <3 Mervi"
Zippo-sytyttimen johon kaiverrettu meidän nimet ja sydän, eli "Matti <3 Mervi"
Top Gear - maailman parhaat autot -kirjan ja 007 Skyfall-leffan. Lämpimät nahkahanskat kyllä tarvisi, joten ehkä ne vielä. Aika miehekästä :-)
Mun mielestä tarpeelliset kodinkoneet ja muut vempeleet ostetaan ihan tarvittaessa yhteisellä päätöksellä eikä joululahjoiksi tai muutenkaan kenellekään lahjoiksi.
Iskuporakone voi olla ap:n miehelle tarpeellinen, muuta ei se ole enää mikään lahja. Se ostetaan talouteen, jos sille on tarvetta, ei henkilökohtaiseksi lahjaksi..
Mä en halua lahjaksi kattilaa, paistinpannua, tehosekoitinta, kodinkonetta jne... Mä haluan lahjan, joka on juuri mulle tarkoitettu ja mulle sopivaksi mietitty kiva yllätys.
Siis ap:ltä totaalisen tyhmä lahja: joku hemmetin iskuporakone! Ostakaa se, jos tarvitsette, mutta anna lahjaksi jotain henkilökohtaista!
Lisää osia kahteen hänen suosikkikirjasarjaansa.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 16:40"]
Mun mielestä tarpeelliset kodinkoneet ja muut vempeleet ostetaan ihan tarvittaessa yhteisellä päätöksellä eikä joululahjoiksi tai muutenkaan kenellekään lahjoiksi.
Iskuporakone voi olla ap:n miehelle tarpeellinen, muuta ei se ole enää mikään lahja. Se ostetaan talouteen, jos sille on tarvetta, ei henkilökohtaiseksi lahjaksi..
Mä en halua lahjaksi kattilaa, paistinpannua, tehosekoitinta, kodinkonetta jne... Mä haluan lahjan, joka on juuri mulle tarkoitettu ja mulle sopivaksi mietitty kiva yllätys.
Siis ap:ltä totaalisen tyhmä lahja: joku hemmetin iskuporakone! Ostakaa se, jos tarvitsette, mutta anna lahjaksi jotain henkilökohtaista!
[/quote]
Et sitten halunnut vastata ap:n esittämään kysymykseen, vaan vain arvostella muita... Tuliko hyvä mieli? Varmaan ainakin voit tuntea paremmuutta, kun ymmärrät valita lahjasi sillä ainoalla oikealla tavalla?
Japanilaisen taisteluviuhkan, viskilasin, neulomani kaulaliinan ja Pätkis-laatikon.
Kotitekoisen anaalivalkaisun.