Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauheaa nähdä ex jossakin sattumalta

Vierailija
27.09.2020 |

Tänään se tapahtui. Asutaan niin lähellä toisiamme että olenkin jo ihmetellyt (ja ollut hyvilläni) ettei olla törmätty. Tänään hän sitten kulki edelläni Prismasta ulos ja vaihdoin äkkiä suuntaa takaisin sisälle Prismaan kun näin että hän jäi ulos tupakalle. Hetken aikaa istuin Prisman penkillä ja onneksi hän oli lähtenyt kun menin ulos, näin hänet vieläpä kävelevän kauempana. Huhhuh. Hengitys salpautui ja vieläkin vähän tärisyttää. Tämä ex ei todellakaan kuulu niihin exiin, joita haluan tavata.

Onko teille käynyt näin, kertokaa tarkemmin. Olisi kiva kuulla muiden vastaavia kokemuksia.

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi exäni, valehteleva juoppo pettäjä, tuli vastaan kaupassa. Hän oli jo yhdessä ollessamme iso mies vatsaltaan, mutta nyt massu oli vieläkin pulleampi ja miehen nassu myös. Naama oli myös sen näköinen, että viina ja kalja maistuivat vieläkin. Hymy oli sama, mutta en sitä viitsinyt kauan katsoa, kun iljetti niin, että oli pakko lähteä. Kaikkea sitä nuorena tulikin katseltua.

Minulla sama 😂 tuli oikein vahingonilo, kun näin, että se oli saanut varmaan ainakin 30 kg massaa lisää ja oikein turpea epäsiisti porsas. Ei taida enää olla yhtä ylimielinen naistenmies mitä joskus oli.

22/76 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On näitä taka-aasikkoja jotka juoksevat entisen miesasiakkaan perässä polvetkin hajalle, asuinalueelle vaikka asuntojen katsomis tekosyyllä. Mitäs jos mekin sitten?

Aasialaiset naiset vainoaa sinua taas?

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi exäni, valehteleva juoppo pettäjä, tuli vastaan kaupassa. Hän oli jo yhdessä ollessamme iso mies vatsaltaan, mutta nyt massu oli vieläkin pulleampi ja miehen nassu myös. Naama oli myös sen näköinen, että viina ja kalja maistuivat vieläkin. Hymy oli sama, mutta en sitä viitsinyt kauan katsoa, kun iljetti niin, että oli pakko lähteä. Kaikkea sitä nuorena tulikin katseltua.

Minulla sama 😂 tuli oikein vahingonilo, kun näin, että se oli saanut varmaan ainakin 30 kg massaa lisää ja oikein turpea epäsiisti porsas. Ei taida enää olla yhtä ylimielinen naistenmies mitä joskus oli.

Minkä ikäsiä nämä exät on?

Vierailija
24/76 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon eronnut kuukausi sit miehestä, josta piti tulla lasteni isä ja loppuiän kumppani. Mulla on tunteet edelleen, mies kai vedätti niissä todella pitkään, liekö ikinä ollut tosissaan. Muutama vuosi yhdessä.

Toivon, että en joudu näkemään. En ole kyennyt edes poistamaan kuvia puhelimesta kun sydän kieppaa niin pahasti vieläkin.

Minun mieheni 😔

Vierailija
25/76 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin kolmekymppinen tämä minun exäni.

Vierailija
26/76 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ahdistaisi monessakin mielessä. Olin exän kanssa käytännössä vain seksin takia. Aivan sekopää muija muuten. Suhde loppui kun se loppuaikana tuli pari kertaa ihan fyysisesti päälle. Seksikäs se on edelleenkin ja voisin vaikka panna, mutta just sitä reaktiota ehkä itsessäni pelkäänkin. En tiedä mitä sanoisin... voitasko käydä panemassa, mutta en silti ole antanut sulle anteeksi noita aiheuttamiasi arpia. Parempi kun ei näe.

Vierailija
27/76 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette ole koskaan kokeneet rakkautta vielä, jos exän näkeminen ei mitään tunteita herätä. Tai olette narskuja/kautta psykoja. En puhu joistain muutaman kk tapailusuhteista nuorilla, vaan ihmisistä, jotka ovat vannoneet ikuista rakkautta toisilleen. Näissä on suht iso ero.

Vai että vannoneet ikuista rakkautta. No nyt mennään syvälle.

Kuulostaapa höpinäsi tosi katkeralta. Mikä sinun tarinasi on? Taidat olla yksinäinen tyyppi, joka ei pääse menneestä yli millään ja tulevaisuus tuo mukanaan pelkkiä pettymyksiä. :)

Vierailija
28/76 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin exien näkeminen ei kummempia tunteita herätä. Joitakin voi olla todella tuskallista nähdä tietyssä elämäntilantessa. Olemme tuntevia olentoja.

Saat Ap tuntea ihan kaikkia tunteita nähdessäsi hänet. Muista kuitenkin, että aikoinaam te valitsitte toisenne, rakastitte ja halusitte. Vaikka asiat menivät mönkään sittemmin, niin se ei poista mennyttä, joka kuuluu vain ja ainoastaa teille.

Pidä exä sydämen sopukoissa, anna pieni pala sieltä hänelle. On sen ansainnut. Mutta katso eteenpäin sinä, uuteen rakkauteen. Takaisin emme voi palata enää.

No höpö höpö, ei exiä tarvitse missään sydämen sopukoissa säilytellä ja antaa heille pienintäkään palasta sieltä. Historia on historiaa ja menneeseen ei tarvitse palata. Nyt on nyt ja exät saavat mennä.

Et selvästikään ole kokenut rakkautta etkä ollut naimisissa.

"Tapailumiehillä" ja aviopuolisolla on melkoinen ero.

Vierailija
29/76 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun turpea valehteleva juoppo exä on nyt 48 vuotias, eli ihan miehen ikäinen. Mutta taatusti hänen pikkumies ei enää nouse samalla tapaa kuin silloin ennen.

Vierailija
30/76 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin exien näkeminen ei kummempia tunteita herätä. Joitakin voi olla todella tuskallista nähdä tietyssä elämäntilantessa. Olemme tuntevia olentoja.

Saat Ap tuntea ihan kaikkia tunteita nähdessäsi hänet. Muista kuitenkin, että aikoinaam te valitsitte toisenne, rakastitte ja halusitte. Vaikka asiat menivät mönkään sittemmin, niin se ei poista mennyttä, joka kuuluu vain ja ainoastaa teille.

Pidä exä sydämen sopukoissa, anna pieni pala sieltä hänelle. On sen ansainnut. Mutta katso eteenpäin sinä, uuteen rakkauteen. Takaisin emme voi palata enää.

No höpö höpö, ei exiä tarvitse missään sydämen sopukoissa säilytellä ja antaa heille pienintäkään palasta sieltä. Historia on historiaa ja menneeseen ei tarvitse palata. Nyt on nyt ja exät saavat mennä.

Et selvästikään ole kokenut rakkautta etkä ollut naimisissa.

"Tapailumiehillä" ja aviopuolisolla on melkoinen ero.

Niin? Tosissani olen aina ollut, mutta aviomieheksi en huonoa huolinut. Jaxuhalit sinne.

Vierailija
31/76 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko aineissa?

Siinä on kysymys ihan paikallaan. Viestihän lukee kuin Tauskin biisi.

"Te valitsitte toisenne aikanaaaan,

rakastitte ja halusitteee.

Mennyt kuuluuu teille vaaaan."

Aaahhh

Vierailija
32/76 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette ole koskaan kokeneet rakkautta vielä, jos exän näkeminen ei mitään tunteita herätä. Tai olette narskuja/kautta psykoja. En puhu joistain muutaman kk tapailusuhteista nuorilla, vaan ihmisistä, jotka ovat vannoneet ikuista rakkautta toisilleen. Näissä on suht iso ero.

Vai että vannoneet ikuista rakkautta. No nyt mennään syvälle.

Kuulostaapa höpinäsi tosi katkeralta. Mikä sinun tarinasi on? Taidat olla yksinäinen tyyppi, joka ei pääse menneestä yli millään ja tulevaisuus tuo mukanaan pelkkiä pettymyksiä. :)

En ole yksinäinen enkä katkera. Pitäisikö olla?

Haluatko etten välitä yhtään kestään, ja koen parisuhteet pelkkinä panoina? Sellainen sopii mainiosti toki. Haluatko naida kanssani, koska olet niin kova ja ihana? :)

Nussin pillusi niin helläksi ettet kävele seuraavaan kahteen viikkoon :)

Mitähän hittoa nyt taas? :D

Vierailija
33/76 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi asutaan nykyään eri kaupungeissa satojen kilometrien päässä toisistamme. Minua oikeasti hävettäisi jos joku yhdistäisi minut exääni. Vielä eromme aikaan hän pukeutui siististi ja oli muutenkin olemukseltaan siistin ja luotettavan näköinen. Nykyään näyttää aivan nistiltä. Ilmeisesti käy kuitenkin töissä jne. mutta tyyli on muuttunut aivan sen näköiseksi että jos tulisi kadulla vastaan niin luulisin epämääräiseksi narkkariksi enkä todellakaan halua että minut yhditetään häneen millään tavalla. 

Vierailija
34/76 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niillä ero. Mutta ne "muutaman kk tapailusuhteetkin" voivat olla todella tunnepitoisia eikä niistäkään välttämättä pääse ihan heti yli.

Vierailija
35/76 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole sellaisia eksiä, joiden näkeminen tuntuisi pahalta. Useimpien näkemisestä jopa ilahtuisin, niin kuin yleensä vanhan tuttavan näkemisestä.

Sama täällä. Kumpaakin pitkän suhteen eksääni näen aina silloin tällöin, koska yhteisiä kaveri- ja harrastuspiirejä. Aina on mukava vaihtaa kuulumiset. 

Miksi ihmiset lähtevät vakavaan suhteeseen sellaisen ihmisen kanssa, jota ei suhteen päätyttyä halua enää nähdä? 

Vierailija
36/76 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helkkari minun eksäni juuri keväällä juoksi minut kiinni marketissa ja tuli pyytämään kahville. Emme eronneet mitenkään lämpimissä väleissä eikä niitä ollut nytkään. Eikä hänellä ollut mitään ostoksiakaan, oliko kenties nähnyt minut ulkopuolella ja seurasi? Ällön stalkkeriolo tuli siitä ja pitkään välttelin tuota kauppaa ja tiettyä kellonaikaa etten törmäisi häneen enää koskaan.

Vierailija
37/76 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole sellaisia eksiä, joiden näkeminen tuntuisi pahalta. Useimpien näkemisestä jopa ilahtuisin, niin kuin yleensä vanhan tuttavan näkemisestä.

Sama täällä. Kumpaakin pitkän suhteen eksääni näen aina silloin tällöin, koska yhteisiä kaveri- ja harrastuspiirejä. Aina on mukava vaihtaa kuulumiset. 

Miksi ihmiset lähtevät vakavaan suhteeseen sellaisen ihmisen kanssa, jota ei suhteen päätyttyä halua enää nähdä? 

Kenties suhteen aikana on tapahtunut jotakin sellaista, mikä on saanut aikaan halun olla näkemättä.

Vierailija
38/76 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo nähnyt vuoden 2005 elokuun jälkeen, vaikka asutaan samassa kaupungissa. Semmonen ällöttävä tyyppi, ettö henki salpautuu jos näkisin. Onneks hän on yksityisautoilija ja varmaan asioi vaan jossain Jumbon marketeissa tylsine elämineen.

Vierailija
39/76 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon eronnut kuukausi sit miehestä, josta piti tulla lasteni isä ja loppuiän kumppani. Mulla on tunteet edelleen, mies kai vedätti niissä todella pitkään, liekö ikinä ollut tosissaan. Muutama vuosi yhdessä.

Toivon, että en joudu näkemään. En ole kyennyt edes poistamaan kuvia puhelimesta kun sydän kieppaa niin pahasti vieläkin.

Minun mieheni 😔

Voi..kuukausi on vielä lyhyt aika.. mulla oli lyhyempi suhde, mutta pitihän tästä tulla vaikka mitä. Puoli vuotta menny ja vasta nyt alan päästä yli. Itseasiassa suutuspäissäni poistin melkein kaikki kuvat hänestä.. harmitti aiemmin, mut ei oikeestaan enää

Ei ole kuitenkaan arvoiseni ihminen, valehtelija oli.

Vierailija
40/76 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, olis pitänyt silloin nähdä tulevaisuuteen suhteen alussa, ja ymmärtää että kundi vähitellen sekoaa ja käyttää kohtuutonta väkivaltaa minuun. Kylläpäs olin hölmö? Lähdin suhteeseen kivan ihmisen kanssa mutta erosin hullusta r/isk//j/sta. Ei ole ollut ikävä, eikä mitään syytä pitää yhteyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän