27-vuotias Tinderiin, mikä ikähaarukaksi?
Täytän joulukuussa 27v, joten voisi jo sanoa, että olen 27-vuotias. Minkälaisen ikähaarukan laittaisitte Tinderissä? Olen nainen, enkä ole deittaillut vuosiin. Nyt ajattelin mennä Tinderiin.
Kommentit (29)
25-33v..kokeile tuota ainakin aluksi
mies52v
Kai nyt itse tiedät paremmin minkä ikäisiä haluat deittailla.
Itse tuon ikäisenä parin vuoden päästä tosin laittaisin tyyliin 24-35.
Sen päätät sinä itse. 18-45 vai 25-30 oma valintasi
Vierailija kirjoitti:
35-45 vuotiaille kelpaat varmaan ihan hyvin
35v vielä menee, mutta että nelikymppiset??? Onks kivaa sit kun toinen pääsee eläkkeelle ja naisella vielä lähes 20 vuotta työelämää jäljellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
35v vielä menee, mutta että nelikymppiset??? Onks kivaa sit kun toinen pääsee eläkkeelle ja naisella vielä lähes 20 vuotta työelämää jäljellä?
Ei j änmämiehet käy töissä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 20-38. Olen itse 38.
Anna kun arvaan.. olet mies
Sanoisin että 25-30. Ei kukaan halua mitään vanhoja ukkoja deittailla. Oma ikäluokka paras.
Naisena voi varmaan päättää ihan itse minkä laittaa haarukaksi. Aina on kiinnostuneita. Itse miehenä kokeillut 30-45v välistä vaan eipä herätä kiinnostusta tuon ikäisissä.
M38
Oon 28 ja mulla oli ikähaarukkana 23-28. Löysin kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Naisena voi varmaan päättää ihan itse minkä laittaa haarukaksi. Aina on kiinnostuneita. Itse miehenä kokeillut 30-45v välistä vaan eipä herätä kiinnostusta tuon ikäisissä.
M38
Nosta alaikäraja 35 v. Näyttää paljon paremmalta. Jotkut heittää hyllyyn jos on turhan optimistinen ikähaarukka.
Etkö todella osaa itse päättää....
Mene pois ikis.
Kmiesten kannattaa laittaa mahdollisimman laaja haarukka, että joku antais edes sydäntä
Millainen vartalokuva sinne tulee laittaa, että antaa mahdollisimman todenmukaisen kuvan, eikä mies pettyisi?
-nainen
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että 25-30. Ei kukaan halua mitään vanhoja ukkoja deittailla. Oma ikäluokka paras.
Miesvihaajilta ei kysytty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
Nosta alaikäraja 35 v. Näyttää paljon paremmalta. Jotkut heittää hyllyyn jos on turhan optimistinen ikähaarukka.
Ei tinderissä näe ikähaarukkaa ellei erikseen profiilitekstiin sitä kirjoita.