Mies ilmoitti ettei haluaa enää lapsia :(
Puhuttiin illalla lapsista,sanoin et haluaisin vauvan.Mies totes et hän ei halua.Et mun on hyväksyttävä tämä asia,mä sanoin et mä haluan vauvan ja se on hyväksyttävä.ei kuulemma ole sama asia.Sit ku sanoin et on se aika vituttavaa elää ku tietää et koskaan ei enää saa lasta ku mies on niin päättäny,johon mies totes et elämä on.Sanoin sille et mee sit sterilisaatioon jos et lapsia halua,et turhaan mä mitään hormoniehkäisyä käytän jos koskaan ei enää lapsia tule,et helpompaa ois hänen vaan käydä sterilisaatiossa,johon sit totes et ei hän uskalla tehdä semmosta ku jos mä joskus haluan lapsen niin hän ei voi sitä sit tehdä mun kans.Tiuskasin vaan et mä en koskaan sua pakota tekeen lasta mun kans ku hän ei itse enää lapsia halua,et sen takia ei kannate jättää sterilisaatiota väliin.Ikää on mulla 29 ja miehellä 31....ja mies ei ymmärrä miksi musta tuntuu pahalta se että mun pitää unohtaa vauvahaaveet....mä oon kuulemma itsekäs ku semmosta suren.
Kommentit (69)
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 11:03"]
Kiitos 2 vastauksesta,en huomannutkaan ajatella sitä et sanon et se joka ei halua lasta,huolehtii ehkäisystä.Pitääpä sanoa,niin joko hankkii kortsut(mitä kumpiki inhotaan) tai menee sterilisaatioon.
Ero ei mun mielestä ole ratkaisu tähän asiaan.....en halua erota ukosta vaikka ei lapsia haluakaan enää....pitää vain päästä sinuiksi sen asian kanssa ettei niitä lapsia tule.
[/quote]
Voi vee näitä ohjeita! Fiksu mies, kun ei ole täyttämässä maailmaa omilla siittiöillään. Meitä jo riittää!!
Älä hanki lisää lapsia. Geeneilläs ei pääse kuin sossuelätiksi.
Jos sinä ap haluaisit vielä lapsen niin älä nyt hyvä nainen mene ehdottelemaan miehelle mitään sterilisaatiota. Mitä jos se päättääkin tehdä sen? Sinä et ole vielä mikään vanhus. Jos teillä on virkeä seksielämä niin vahingon/iloisen yllätyksen mahdollisuus on aina olemassa hormoneista huolimatta. 2 lasta on enemmän kuin 1 tai 0. Minulla on vain 1 lapsi. Mies ei halua toista ainakaan tällä hetkellä. Toivon, että joku kerta kävisi tuuri oikeana päivänä ja kortsu pettäisi tai mies muuttaisi mieltään.
Ajatelkaa eukot muutakin kuin lisääntymistänne! Onko sinulla varaa elättää tulevaisuudessa lapsilaumaa? Mistä otat koulumaksut, jotka on varmasti meillekin tulossa? Yhden lapsen yliopistotasoinen koulutus maailmalla maksaa vähintään 50.000 ekeä. Miettikää sitä! Ei lapset teitä lisääntymisautomaatteja kiitä.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 16:59"]
Jos sinä ap haluaisit vielä lapsen niin älä nyt hyvä nainen mene ehdottelemaan miehelle mitään sterilisaatiota. Mitä jos se päättääkin tehdä sen? Sinä et ole vielä mikään vanhus. Jos teillä on virkeä seksielämä niin vahingon/iloisen yllätyksen mahdollisuus on aina olemassa hormoneista huolimatta. 2 lasta on enemmän kuin 1 tai 0. Minulla on vain 1 lapsi. Mies ei halua toista ainakaan tällä hetkellä. Toivon, että joku kerta kävisi tuuri oikeana päivänä ja kortsu pettäisi tai mies muuttaisi mieltään.
[/quote]
Juuri tällaisia lieroja te olette! Hävetkää!
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 15:56"]
En jaksa lukea koko ketjua, mutta olen 100-prosenttisen varma, että ap on käynyt vain amiksen.
[/quote]
Minullakin heräsi kysymys ap:n koulutustasosta kirjoituksia luettuani, mutta verratessani sitä omaan kirjoitustaitooni epäilen hänen koskaan saavuttaneen ammattitutkintoa. Itselläni ei ole ammatillista tutkintoa eikä myöskään korkeakoulututkintoa ja osaan kuitenkin kirjoittaa hieman sujuvammin. Kirjoitukseni eivät välttämättä ole aina kieliopillisesti oikein, mutta laitan useammin välilyönnin välimerkin perään ja käytän myös isoja alkukirjaimia tarvittaessa. Summa summarum; epäilen ap:n korkeimman tutkinnon olevan kohtalaisesti läpäisty peruskoulu.
Ap:n ongelmaan olisi helpompi pureutua kun teksti olisi sen verran ymmärrettävää että sen jaksaisi ärsyyntymättä lukea alusta loppuun. Tässähän menee välittömästi ap:n miehen puolelle pelätessään että ap:n lapset perivät äitinsä oikeinkirjoitustaidot ja lasten tuotoksista joutuvat viattomat äidinkielen lehtorit tulevaisuudessa kärsimään.
Nyt ap vain kierukka paikalleen pariksi vuodeksi ja katsotte miltä elämä ja parisuhde sitten näyttää.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 17:00"][quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 16:59"]
[/quote]
Juuri tällaisia lieroja te olette! Hävetkää!
[/quote]
Ja mikä mies tai nainen on niin tyhmä, että panee paljaalla ja luottaa kemiaan? Eläkää selibaatissa, jos ette halua ottaa riskejä. Ei tarvitse syytellä toisia. ;)
Ap:n tapa ilmaista itseään saa hänet vaikuttamaan lapselliselta tai epäkypsältä. "Mähaluunvauvan" vaikuttaa uhmaikäisen kiukuttelulta, samoin hänen miniraivarinsa joissakin kommenteissa. Kuin luin ketjun alkua tuli ap:n iästä huolimatta mieleen täällä usein vastaan tullut lausahdus, jonka mukaan lasten ei pitäisi tehdä lapsia.
Jos hetken miettii sitä miten sanoo (kirjoittaa) asioita, on helpompi saada läpi se, mitä haluaa sanoa ja keskustelu saattaa pysyä aiheessa.
Muuten olen samaa mieltä niiden kirjoittajien kanssa, jotka ehdottivat ehkäisyvastuun siirtämistä ap:n miehelle.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 15:26"]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 15:22"]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 15:15"]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 14:31"]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 14:12"]
Kyllä samalla vaivalla voi kirjoittaa sekä huolitellusti että huolimattomasti. Kielinormien turhuudesta valittavat ovat poikkeuksetta ihmisiä, jotka eivät osaa kirjoittaa normien mukaisesti. Huomaat varmaan itsekin, miten sekava porinasi aiheuttaa ihmisissä vastareakioita ja saa heidän kääntymään asiaasi vastaan.
[/quote]
Sinunlaisesi yleensä pilaa ketjun. Tästäkin ketjusta olisi voinut hyötyä moni muukin. Mutta sinun (ja muiden) piti takertua sivuseikkoihin.
Jos et ymmärrä ap:n kirjoittamaa tekstiä, voit kyllä jättää ketjun rauhaan.
[/quote]
Mielestäni tässä ei ole kyse nyt "tuonlaisista" ihmisistä, sillä itsekin puutuin nyt kirjoitustapaan, vaikka 90 % aloituksista täällä se ei häiritse. Nyt on niin keskiarvoa alempaa tekstitasoa, että vaikeuttaa lukemista.
[/quote]
Tässä ei myöskään ollut kyse kirjoitustyylistä.
Kannattaa jättää lukematta jos ei ymmärrä. Turhaan tulette pilaamaan keskustelun.
[/quote]
Ap:n mahdollisuudet saada enemmän neuvoja paranee, kun kirjoittaa tekstiä, jota mahdollisimman moni tajuaa eli ihan ap:n parasta ajatellen. Etenkin jos hän on aiheesta kuullut aikaisemminkin, voisi miettiä, kannattaisiko asialle tehdä jotain
[/quote]
Johan vitsin murjaisit :) Etköhän saanut selvää mitä asia koski :)