Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas yksi tapailusuhde vetelee viimeisiään- Kaipaan vain pysyvää ja turvallista suhdetta

Vierailija
27.09.2020 |

Erosin 2018 7 vuotta kestäneestä parisuhteesta. Sen jälkeen olen tapaillut 4 miestä. Jokainen niistä on päätynyt lopulta. Yleensä tapailut kestäneet sen 3-6 kk. Yksi mies sanoi, että olen liian räväkkä ja nopeasti etenevä. Yksi mies roikotti 6 kk kertomatta mitä oikeasti haluaa, mutta kumminkin kehui ja kohteli hyvin mikä varmaan saikin miut ihan sokeaksi tilanteelle. Yksi mies hiljeni yhtäkkiä ja kun laitoin viestiä vielä 2 viikon jälkeen perään, sain tietää, että hänellä oli toinen nainen kierroksissa.

Nyt olen taas tapaillut 3,5 kk yhtä miestä. Tässä tapailun alkaessa tunsin, että edelliset tapailukokemukset ovat aiheuttaneet pelkoja satutetuksi ja jätetyksi tulemisesta. Sen seurauksena olen himmaillut ja pyrkinyt etenemään hitaasti. Nyt viikko sitten tämä mies paukautti, että hänen voimakkaaksi kehittyneet tunteet ovat viilentyneet, koska hänestä tuntuu, että suhde ei etene mihinkään. Tämän jälkeen hän paukautti, että parempi vain pistää poikki. Kävimme seuraavana päivänä keskustelun, jossa kävimme näitä asioita läpi ja päätimme jatkaa tapailua. Mies kertoi, että olisi halunnut viettää enemmän aikaa yhdessä ja hänestä tuntui, että meidän yhdessä vietetty aika oli hyvin tarkkarajaista esim. nähdään viikolla yhtenä iltana ja viikonloppuna vietetään yksi yö yhdessä (näemme illalla ja erotaan heti aamulla). Tämän keskustelun jälkeen mies on vähentänyt radikaalisti viestittelyä ja viilentynyt. Itse olen nyt ollut aloitteellinen kaikkien tapaamisten ja viestittelyjen suhteen. Tapaamisiin mies suostuu muitta mutkitta ja käyttäytyy niissä edelleen kuin rakastunut, mutta viestit ovat hyvin viileitä. Mietin tässä tilanteessa kannattaako minun yrittää miehen suhteen vielä vai annanko olla? Mies on ollut suhteen aikana se, joka järkkäili tapaamisia ja laitteli oma-aloitteellisemmin viestejä. Minäkin viestejä laittelin, mutta vähemmän ja tahdikkaammin.

Itse olen kokenut tuon poikki pistämisen jälkeen, että pelkoni vain vahvistuivat ja odotan koska mies pistää taas poikki. Tuon jälkeen koin epävarmuutta ekaa kertaa tässä suhteessa. Tuntuu, että tässä tilanteessa minun pitäisi aukaista itseäni miehelle ja päästää lähemmäs, mutta miten ihmeessä uskallan sen tehdä, jos vaarana on, että minua voi sattua avautumisen myötä tulevien tunteiden takia vain enemmän? Jos mies siis päättääkin yhtäkkiä ettei vakavaa voi syntyä.

Olen aivan puhki tapailuun ja tällaiseen säätämiseen. Itse olen hyvin sitoutuvaa ja yhden miehen tyyppiä, mutta tällaisten kokemusten myötä sitä menee vain enemmän rikki ja kohta ei uskalla enää ketään laskea lähelleen.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ikäviä tilanteita, mutta valitettavasti tapailu on sellaista että siinä katsotaan riittääkö kiinnostusta ja löytyykö yhteistä säveltä riittävästi. Jos kiinnostus loppuu niin se loppuu. Tsemppiä jatkoon, toivottavasti nyt onnistuu! :)

Vierailija
2/20 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi katselet vain jännittäviä seksimiehiä, etkä kunnollisia kilttejä miehiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kiinnostukseni on lopahtanut naisiin erityisesti kolmesta syystä. 

Naisen maailma on täysin valmis. Normit on omaksuttu ja elämä on raiteillaan heti kun mies on saatu ja näyttelee hänelle varatun osan. Hän on osa valmiiksi pohdittua kuviota. Tyypillisesti hyvän perheen konservatiivinen tyttö. Tylsä.

Nainen on epäkypsä eikä ole itsenäistynyt. Nainen on saanut elämässään kaiken helposti ja harmaansävyt puuttuvat. Usein ripustautuva; voivat esiintyä erikseen. Erityisesti kauniiden naisten ongelma.

Seksi. Usein liittyy edellisiin kohtiin. Yllättävän moni nainen kuvittelee olevansa seksissä luonnonlahjakkuus. Siitä ehkä voi puhua, mutta kirjallisuutta ei kannata hankkia, eikä kursseille osallitua. Se on maailman ainoa asia, jossa harjoittelu ei tee mestaria.

Vierailija
4/20 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on tuossa "tapailussa". Sen pitäisi olla seurustelua.

Vierailija
5/20 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani nelikymppiset miehet eivät ole edes kiinnostuneet parisuhteista. Deittailu (joksi he sitä kutsuvat) tyydyttää kaikki heidän tarpeensa. Parhaimmillaan on vakideitit joita yhtä tavataan alkuviikosta ja toista loppuviikosta.

Vierailija
6/20 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa että jos erokortti on heitetty ilmoille jo ei olisi kannattanut jatkaa. Tuossa vaiheessa kannattaa erota. Ja jos vielä useamman kuukauden jälkeen tuntuu että ois se kuitenkin hyvä katsoa henkilön kanssa tulevaisuutta, niin sitten yrittää saada se suhde toimimaan.

Noihin syihin jonka takia sinusta on erottu, en ota kantaa kun en tunne sinua. Plus meitä on moneen lähtöön. Itse miehenä toivoisin melkein kuukauden jälkeen että kumppani alkaisi asumaan minun luona jotta jos jotain ongelmia pitkää suhdetta silmällä pitäen, ne tulisi esiin eikä tuhlattiin toistemme aikaa ja tietty jos ei ole ongelmia niin olisihan se ihanaa jakaa omaa arkea/elämää toisen kanssa.

Vierailija
7/20 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko se totta, mitä mies sanoo tapailustanne? Että näette liian harvoi eli kerran viikolla ja yhden yön viikonloppuna ja eroatte aikaisin aamulle? Koska onhan se nyt aivan liian vähän ellei ole "oikeita syitä" olla yhdessä noin vähän kuten esim. vuorotyö, lapsen hoitaminen, toisella paikkakunnalla asuminen/töissä käyminen. Ei silloin vaikuta siltä, että olisi "kaikki pelissä" ja täysillä kiinnostunut toisesta vaan se on vain tapailua ja ajan viettämistä toisen kanssa, kun ei ole "parempaakaan tekemistä" tai ainakin semmoinen tunne siitä voi tulla. 

Toisekseen jos mies on ollut tähän asti aina se aloitteellinen osapuoli ja se, joka on keksinyt tekemistä yms. niin kyllä siihen kuka tahansa jossain vaiheessa tympiintyy, ettei toinen aktivoidu ollenkaan ja saat itse olla aina aloitteen tekijä. Siinäkin on kovasti viestiä "rivien välissä" eli et koe toista niin tärkeänä, että näkisit vaivaa yhteisen ajan järjestämiseksi, ehdottamiseksi ja yhteisen tekemisen keksimiseksi. En viitsisi itsekään kovin kauaa vetää kivirekeä perässä. 

Miten olisi, jos kerrot rehellisesti ja suoraan mitä miehestä ajattelet, mitä suhteelta haluat ja kuuntelet sen jälkeen, mitä miehellä on sanottavana. Mitä voit menettää olemalla rehellinen? Jos olet kyllästynyt ihmissuhdepeleihin niin elä silloin itse pelaa vaan ole suora, avoin ja rehellinen. Jos mies oikeasti kiinnostaa ja haluat suhteen hänen kanssaan niin toimi myös silloin niin.

Vierailija
8/20 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu..

Ensin mies valittaa että hänestä tuntuu että en panosta suhteeseen tarpeeksi.

Sitten kun alan panostaa.. Etenen liian pieni nopeasti :)

Luulen että en tule koskaan ymmärtämään miehiä. Tommonen suhde soutaminen varmasti ajaa monet masennukseen. Nyt on taas tapailut on tältä erää taputeltu. Ja

Vierailija
9/20 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

242 kirjoitti:

Seksi. Usein liittyy edellisiin kohtiin. Yllättävän moni nainen kuvittelee olevansa seksissä luonnonlahjakkuus. Siitä ehkä voi puhua, mutta kirjallisuutta ei kannata hankkia, eikä kursseille osallitua. Se on maailman ainoa asia, jossa harjoittelu ei tee mestaria.

Vierailija
10/20 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kirjoitti:

242 kirjoitti:

Jäikö sinulta miehenä siis orgasmi saamatta, vai millä tavalla nainen epäonnistui seksissä?

Vierailija
11/20 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kirjoitti:

242 kirjoitti:

Jäikö sinulta miehenä siis orgasmi saamatta, vai millä tavalla nainen epäonnistui seksissä?

Tämä. Ei jäänyt, mutta seksi on miehellekin muutakin kuin orgasmi.

Vierailija
12/20 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kahdesta pitkästä suhteesta käteen jäi lähinnä se ajatus, että parisuhde on yksi suurimpia huijauksia mitä löytyy. Aina se menee jotenkin pieleen. Miksi siis kiusata itseään? Eikö voisi vaan hyväksyä ettei täydellistä suhdetta olekaan, suurimmassa osassa suhteista on pettämistä ja valehtelua ja onnellisempi on kun elää vain itseään varten. Vaikka olisi miten umpirakastunut alussa, se ei ole mikään tae etteikö suhde voisi kaatua myöhemmin. Kokemusta on.

Vierailija
13/20 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä kahdesta pitkästä suhteesta käteen jäi lähinnä se ajatus, että parisuhde on yksi suurimpia huijauksia mitä löytyy. Aina se menee jotenkin pieleen. Miksi siis kiusata itseään? Eikö voisi vaan hyväksyä ettei täydellistä suhdetta olekaan, suurimmassa osassa suhteista on pettämistä ja valehtelua ja onnellisempi on kun elää vain itseään varten. Vaikka olisi miten umpirakastunut alussa, se ei ole mikään tae etteikö suhde voisi kaatua myöhemmin. Kokemusta on.

Ei kai täydellisyyden puute tarkoita sitä, että on onnellisempaa elää vain itseään varten. En kyllä edes ymmärrä mitä on "elää itseään varten". 

Vierailija
14/20 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse olisi aidosta ihastuksesta, se ei olisi noin vaikeaa. 

Vierailija
15/20 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kannattavaa olla maksuton nainen.

Vierailija
16/20 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää joku olla, koska joku vaan pitää olla, niin tollasta se on.

Vierailija
17/20 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset miesmaut ja karuselloinnit sitten sieltä. 

Vierailija
18/20 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhteeseen ei kannata pyrkiä parisuhteen vuoksi, koska silloin se kumppani jää ikään kuin statistin rooliin. Sen parisuhteen toisen osapuolen itsensä pitää olla se syy, miksi ryhdytään parisuhdettakehittelemään. Tai oikeastaan parempi, kun ei kehittele, vaan antaa sen parisuhteen kehittyä, jos on kehittyäkseen.

Vierailija
19/20 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

parisuhteeseen ei kannata pyrkiä parisuhteen vuoksi, koska silloin se kumppani jää ikään kuin statistin rooliin. Sen parisuhteen toisen osapuolen itsensä pitää olla se syy, miksi ryhdytään parisuhdettakehittelemään. Tai oikeastaan parempi, kun ei kehittele, vaan antaa sen parisuhteen kehittyä, jos on kehittyäkseen.

Pahimpia ovat nämä vedättäjät, jotka sanovat että: "Katsotaan miten suhde kehittyy"

= eli mies ottaa rusinat pullasta tasan niin kauan kuin nainen antaa itseään vedättää.

Vierailija
20/20 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahimpia ovat nämä vedättäjät, jotka sanovat että: "Katsotaan miten suhde kehittyy"

= eli mies ottaa rusinat pullasta tasan niin kauan kuin nainen antaa itseään vedättää.

Ja naiset, joiden ainoa tehtävä on saada se mies, ihan sama millainen pelimies on kyseessä.

Älä  taas kerran leivo naisista ikuisuusuhreja. -eri 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi