Ex seurustelee kloonini kanssa
Olimme yhdessä viitisen vuotta, ja ero oli aika ruma. Ei pettämistä tai muuta, viimeisen vuoden aikana tosin paljon riitoja tyhjästä ja kuollut seksielämä. Erosimme riidoissa. Mies pakkasi kamat ja lähti.
Meni kolme kuukautta, siis oikeasti KOLME KUUKAUTTA, kun miehellä oli uusi muija. Tästä on nyt vuodenpäivät.
No, stalkkasin silloin heti tietysti. Kiinnitin jo valokuvista huomiota samankaltaiseen habitukseen, mutta kun näin heidät eilen pariskuntana baarissa, sain vahvistuksen:
Exän nainen on minun kloonini.
Sama hiustyyli, samanlaiset rytkyt. Sama pituus. Sama kävelytyylikin. Kuin ilmetty minä.
Huvitti aivan tolkuttomasti, vaikka en ole ihan varma miksi. Huvittaa ehkä se, että vaikuttaa siltä ettei mies olisi koskaan halunnutkaan lähteä luotani, ja otti siksi kopion. Ehkä eniten nauratti juuri tuo ristiriitaisuus, ja tulipa mulle hieman omahyväinen olokin.
Joku sairas mielihyvä ajaa minut kysymään vahvistusta: haluaako mies salaa minut takaisin?
Vai vain seilasiko satamaan naismakunsa ohjaamana?
Veikkaan noista kahdesta vaihtoehdosta ensimmäistä, koska sattumaan en usko.
Kommentit (25)
Mun luokkakaverin poikaystävä otti myös ihan samanlaisen uuden tyttöystävän.
Jouduin vilkaisemaan kahdesti, oliko se mun luokkakaveri siinä vai ei.
Luokkakaveri seurusteli tuon kanssa ehkä 3 vuotta.
KOLME KUUKAUTTA! Minun ex muutti yhteen uuden kanssa noin 3 kk meidän erosta!
Kysynpä vain, että onko sinulla ap mahdollisesti uutta suhdetta? Vaikuttaa vähän ettei taida olla tai sitten muuten vain roikut vanhassa.
Toiset on nopeita liikkeissään. Mun erosta on 5 vuotta aikaa. Mies on seurustellut minun jälkeeni ainakin 3 eri naisen kanssa. Viimeisimmän kanssa meni naimisiin alle vuoden seurustelun jälkeen. Eivät kyllä näyttäneet minulta nämä naiset.
Mitä kautta sinä sait ne valokuvat haltuun jollet ollut heitä itse kuvaamassa? Joku yksityisetsiväkö oli asialla?