Kaykohan Matin ja Mervin suhteessa joskus viela ikavasti. Minusta on kamalaa, kun Mervi ei selvista varoitusmerkeista huolimatta osaa irrottautua suhteesta.
He ovat näkyvä esimerkki väkivaltaisesta parisuhteesta, jossa voi lopulta käydä todella huonosti. Nainen vaan ei osaa irtautua, kun selvinä päivinä mies katuu ja on ihana. Kauheaa minusta ja niin yleistä. Heillä ei ole edes lapsia pidäkkeenään. Miten luulette käyvän.
Kommentit (13)
se Matti lopulta sen Mervin tappaa. Lähellähän on ollut jo.
Molemmat vetävät viinaa ja luulen että Mervi provosoi aika kovasti, ja varmasti on keksinytkin osan jutuista.
Toki vikaa on Matissakin, onhan sen väkivaltaisuus nähty.
Mutta onhan Mervikin pahoinpidellyt Mattia. Ja käsittääkseni usein aloite palata yhteen tulee Merviltä.
Oppimishäiriöinen jo lapsena. Vaikka Mervi provosoi, niin Matti tekee. Saattaa käydä Merville huonosti, ellei Matti ryyppää itseään hengilta.
sehän viilteli Mattia silloin joskus.
Matti tarvitsisi jonkun joka olisi riittävä syy pysyä erossa viinasta ja muista aineista. Mervi vain yllyttää, koska on itsekin alkkis. Rakkautta ei ole vaan molemmin puolista riippuvuutta viinasta ja jostain ihmisestä lähellä.
Kyllä siinä voi käydä niin, että Mervi heittää vielä henkensä perheväkivallan uhrina.
Se, että provosoi, ei ole koskaan syy lyödä. Se meidän äitien pitäisi vähintäänkin tietää ja opettaa pojillemme. Provosoinnista voi kiukustua, raivostua ja vihastua. Ja sille vihalle pitää löytää jokin tarkoituksenmukaisempi ulospääsytie kuin lyöminen, puukottaminen tai hakkaaminen.
JOs parisuhde on epäkunnossa, se on yleensä molempien syytä, mutta lyöjä on aina vastuussa teostaan, vaikka olisi kuinka provosoitu.
siis kummalle vaan voi velä käydä köpelösti,
veikkaan minä!!!
ja jotenkin tunnen sympatioita mattia kohtaan. vaikuttaa siltä, että matti on hiukan yksinkertainen ja helposti muiden vietävissä. kuka nyt muuten jaksaa vatvoa lehdissä omaa elämää. alkoholismi on sairaus ja olen seurannut melko läheltä tällaisten juoppojen elämää. harmi, matista ois voinu tulla ihan ns. normaali ent. urheilija. Mervi vaikuttaa sellaiselta ihmiseltä että oikein kerjää riitaa ja sitä myöten turpaansa. onhan tuo masakin osumaa merviltä ottanut. kumpanenki hoitoon.
Kaikkien kanssa ollut suuria ongelmia alkoholin ja väkivallan kanssa. Matti ei pysty ikinä parantumaan, ellei lopeta tyystin alkoholia. Laittaisi taas antabus-kapselin. Hänellä oli kerran, mutta joi ja tuli huono olo. Otatti pois ja sanoi sen olevan haista paska -juttu.
En usko että alkoholisoituneen psykopaatin kanssa elämä voisi kääntyä hyväksi ellei itse tajua tilannetta.
Valitettavasti tiedän asian olevan toisin. Matti on henkisesti sairas ollut aina. Hän ei ole raasu ja vietävissä vaan hän vie.
Vierailija:
ja jotenkin tunnen sympatioita mattia kohtaan. vaikuttaa siltä, että matti on hiukan yksinkertainen ja helposti muiden vietävissä. kuka nyt muuten jaksaa vatvoa lehdissä omaa elämää. alkoholismi on sairaus ja olen seurannut melko läheltä tällaisten juoppojen elämää. harmi, matista ois voinu tulla ihan ns. normaali ent. urheilija. Mervi vaikuttaa sellaiselta ihmiseltä että oikein kerjää riitaa ja sitä myöten turpaansa. onhan tuo masakin osumaa merviltä ottanut. kumpanenki hoitoon.
Mervi halusi muuttaa niin paljon kuvaansa sitä elokuvaa varten. Yritti kaunistua olan takaa. Nyt taas sama vanha.
Juuri se on virhe, että nainen syyttää itseään miehensä käytöksestä. Matti on ollut aiemmissakin suhteissaan väkivaltainen. Ei siis Mervin syy.