Miehet! Parhaat turn on -piirteet naisessa! Miehet vastaa!
niin,votsikossahan se jo tuli. Tuolle turn off -keskustelulle vähän positiivisempaa sisarta tässä kehittelen.
Kommentit (34)
iloinen luonne, sellainen elämän sulostuttaja
Mitä väliä? Kahden ihmisen välille kehittyy jotakin, tai sitten ei kehity. Mitä väliä on sillä mitä tänne muut menevät listaamaan? Se mitä minä listaisin, ei olisi jollekin toiselle miehelle lainkaan mieleen, eikä ainakaan turn-on. Joku toinen haluaa isorintaisen, minulle se on turn-off. Alapään sheivaus on täysin merkityksetön asia jos muut asiat ovat kunnossa. Tiedän tarkalleen mitä haluaisin, ja se riittää minulle. Etenkin kun olen varattu, ja tästä nykyisestä ei pääse eroon kun lapsia on kertynyt eikä olisi lapsille reilua jättää mielenkiintoisen äitinsä varaan. Mutta kuka ihmeessä tekisi mitään minun listallani?
Jos haluat kattavan otoksen mitä miehet haluavat, laadi huolella nettilomake ja pyydä muutamaa sataa varmistetusti miespuolista täyttämään lomake.
-neitsyys
-nuoruus
-nätteys
-naivius
-Mies 28v-
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 22:38"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 22:34"]
Sirous ja tyttömäisyys. Älykkyys ja hauskuus. Ei halua lapsia (vaikein kohta....)
[/quote]
Tuohan olen minä! Tosin olen jo yli-ikäinen kaikkeen...
[/quote]
...Ja he kohtasivat Vauva-palstalla ja kumpikaan ei halunnut lasta :D Hah, hah.
Sopikaa treffit ja kertokaa sitten kaikille, että tapasitte täällä. "Olettekos lapsia hankkimassa piankin? -Ehei muuten vaan Vauva foorumilla .."
Luotettava, älykäs, sivistynyt. Tuollaiset naiset ovat aina kauniitakin.
Pidän löyhämoraalisista naisista.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 01:08"]
Pidän löyhämoraalisista naisista.
[/quote]
AV-palsta on niitä täynnä. :D 3-4 lasta ja kaikilla eri isät on täällä ihan normaalia.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 22:22"]
Pitkät hiukset, luonnolliset kulmakarvat, kaikenlaiset hameet, puhdas tatuoimaton iho.. ja seksi on Ihanaa!! :)
[/quote]
Oh, luulin jo, että meistä ei kiinnostu enää kukaan!? :)
kauniin niskan paljastava lyhyt tukka. Nainen jolla lyhyt ja seksikästukka on taivaallinen. Ihana halata takaapäin ja hellästi suukottaa seksikästä niskaa
Itsevarmuus on paras turn on.
Sopusuhtaisuus, ei siis anorektikko tai läski.
Rohkea.
Hyvät kulhot sopivasti esillä (ja ne ei välttämättä ilman liivejä olekkaan enää niin hyvät..)
Hyvä perse hyvissä housuissa.
Hyvät reidet lyhyessä hameessa.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 22:03"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 21:49"]
Positiiviset ja lämpimät kasvot
Kurvikas
[/quote]
Tämä on selvästi naisen kirjoittama, koska läskit kiellettiin jo tuolla toisessa ketjussa.
[/quote]
Kurvikkuus ei = läskiys. Kurvikkuus nimittäin tietääkseni tarkoittaa vyötärön ja lantion sekä tissien selkeää eroa.
[/quote]
" you are supposed to be curvy -not to have ONE big curve " ;)
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 11:40"]
" you are supposed to be curvy -not to have ONE big curve " ;)
[/quote]
"I'm in shape. Round is a shape."
Korkokengät ja se että osaa kävellä niillä! Tennareissa lompsiminen voi olla mukavaa, mutta ei ole kovin kiehtovan näköistä.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 22:39"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 22:12"]
räväkkä luonne.
[/quote]
Eikö se äijämäisyys just kielletty toisessa ketjussa?
[/quote]
Kuka kielsi? Jos joku ominaisuus saa mielenkiinnon lopahtamaan, niin onko se sen ominaisuuden kieltämistä?