Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tuli äsken töistä kotiin

Vierailija
04.12.2013 |

tuhannen tuiterissa. Viina haisee kilometrin päähän. Tuli sen verran kolinalla sisään että sai esikoisen herätettyä. Nyt mies makaa keittiön lattialla puoliksi tajuissaan esikoisen ihmetellessä, miksi isi ei mene sänkyyn.

Jos mies olisi paremmassa kunnossa, heittäisin yöksi pihalle. Menkööt muualla selvittämään päätään.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko eka kerta kun näin käy?

Vierailija
2/30 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sun mies joku alkkis kun keskellä viikkoa ryyppää räkäkännit? minä en koskisi moiseen ukkoon viiden metrin rangallakaan, mutta sä idiootti olet mennyt vapaaehtoisesti tuollaisen kanssa kimppaan ja tehnyt vielä lapsiakin??? huhhhuh, ei voi muuta sanoa, onneks en ole samassa jamassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, vai niin....

Vierailija
4/30 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmonen, ensi kerralla mieti ennen kuin vastaat, onko sulla oikeasti jotain annettavaa. Ellei, jätä kirjoittamatta.

Vierailija
5/30 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehes Alkon koemaistelija? ...Töistä kotiin....

Vierailija
6/30 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä joutuu välillä uhrautumaan jos on asiakasrajapinnassa ja päällikköhommissa

Vierailija
7/30 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök. Valitettavasti noin voisi käydä meilläkin. Olen pistänyt miehelle ehdottoman porttikiellon kotiin silloin jos on juonut. En katsele kännistä ukkoa. Vielä jos mokailee niin heivaan pihalle, kunhan itse palaan töihin ensi vuonna.

Vierailija
8/30 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taas.

Taitaa olla kolmas kerta seitsemän vuoden yhdessäolon aikana eli ei kovin usein tuollaista ole tehnyt. En tosiaan tiedä, miten ihmeessä oli "päässyt" lähtemään kesken työpäivän ryyppäämään. Kuulemma pari muutakin oli lähtenyt menemään kun mitään töitä ei ollut eli tyhjän panttina istuivat työpaikalla.

Ja ei, ei ole alkoholisti. Ottaa tosi harvoin kännejä eli juo tyyliin sen parin saunakaljaa per viikko. Mutta sitäkin rasittavampi tapaus kännissä. Juomiset osuvat aika lailla siihen kohtaan kun vain tekee mieli. Mies ei pahemmin katso, onko viikonloppu vai ei kun kalja alkaa maistua.

Nyt kun saisi ukonröhjäkkeen edes sohvalle asti. Ja toivon totisesti, ettei esikoinen höpöttele tästä huomenna koulussa....

Vierailija
9/30 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 21:35"]

Ap taas.

Taitaa olla kolmas kerta seitsemän vuoden yhdessäolon aikana eli ei kovin usein tuollaista ole tehnyt. En tosiaan tiedä, miten ihmeessä oli "päässyt" lähtemään kesken työpäivän ryyppäämään. Kuulemma pari muutakin oli lähtenyt menemään kun mitään töitä ei ollut eli tyhjän panttina istuivat työpaikalla.

Ja ei, ei ole alkoholisti. Ottaa tosi harvoin kännejä eli juo tyyliin sen parin saunakaljaa per viikko. Mutta sitäkin rasittavampi tapaus kännissä. Juomiset osuvat aika lailla siihen kohtaan kun vain tekee mieli. Mies ei pahemmin katso, onko viikonloppu vai ei kun kalja alkaa maistua.

Nyt kun saisi ukonröhjäkkeen edes sohvalle asti. Ja toivon totisesti, ettei esikoinen höpöttele tästä huomenna koulussa....

[/quote]

Seli seli. :(

Vierailija
10/30 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 21:31"]

Töissä joutuu välillä uhrautumaan jos on asiakasrajapinnassa ja päällikköhommissa

[/quote]

Päällikköhommissa ei kyllä vedetä räkäkänniä asiakkaiden kanssa ainakaan siinä pörssifirmassa, jossa minä olen töissä päällikköhommissa.

Vierailija
11/30 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh. No mutta hyvä, ettei ns. kuulu tapoihin. Semmosiakin tapauksia kun valitettavasti on, että tuommonen on enemmänkin sääntö, kun poikkeus. Mutta mikä minä oon moralisoimaan.. Ilmottiko ukkos sulle etukäteen, että lähtee kaljalle? Hyvissä ajoin kuitenkin tuli kotiin, hyvä!

Vierailija
12/30 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 21:29"]

Kolmonen, ensi kerralla mieti ennen kuin vastaat, onko sulla oikeasti jotain annettavaa. Ellei, jätä kirjoittamatta.

[/quote]Enemmän kolmosella oli annettavaa kuin sulla. Ihan aiheellista herättelyä.

Vierailija
13/30 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taas.

Ei ilmoittanut millään tavoin. Tuli hieman "myöhässä" kotiin mutta ajattelin että varmaan saunoi työpaikalla ettei tarvitse kotona sitten käydä pesulla. Ja ei siis ole missään päällikköhommissa vaan ihan tavallinen rividuunari.

Olisi edes laittanut viestiä, että nyt alkoi maistua alkoholi niin olisi osannut varautua edes jotenkin. Mutta ei, sieltäpä pamahti ovesta tuhannen kännissä oleva mies joka sentään sai raahattua itsensä keittiöön asti (jossa örisee vaimeasti omiaan).

Onneksi miehellä ei ole tapana riehua tms. kännissä mutta enpä tuota näkyä olisi halunnut lapsen näkevän.

Minulla ei tosiaan ole mitään vastaan, että toinen joskus ja jouluna ottaa kännit mutta olisi tietysti tosi kiva, että niistä niin sanotusti sovittaisiin etukäteen. Tai tultaisiin edes vähän vähemmän kännissä kotiin.

Vierailija
14/30 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä jos ei kuulu tapoihin,mutta en kyllä sulattaisi jos ihan yllärinä tulis! Kai sitä nyt vois edes ilmoittaa että "tänään nyt tämmöinen tapaus että voipi mennä viihteen puolelle, sopiiko?

Vierailija
15/30 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Juomiset osuvat aika lailla siihen kohtaan kun vain tekee mieli. Mies ei pahemmin katso, onko viikonloppu vai ei kun kalja alkaa maistua.[/quote] Otan osaa. Kyllä ne juomiset on suunniteltava vähän paremmin perheellisten elämässä.

Vierailija
16/30 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, kaikkea sitä nainen joutuu sietämään. Näköjään.

Vierailija
17/30 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 21:41"]

[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 21:31"]

[/quote]

Päällikköhommissa ei kyllä vedetä räkäkänniä asiakkaiden kanssa ainakaan siinä pörssifirmassa, jossa minä olen töissä päällikköhommissa.

[/quote]

Kylläpäs vaan vedetään ainakin myynnin tuen hommissa kun joku asia kusee. Helpoin paikko kostea päivällinen, hjoku urheilumatsi pääosin baarissa ja muutaman nopean kautta pois.

Vierailija
18/30 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taas.

Tosiaan, moiset tempaukset eivät todellakaan ole tapana mutta kyllä nämä "yllärikännit" ärsyttävät. Asia olisi erikseen jos ei olisi lapsia. Minä voin aina lähteä vaikka siskoni luokse jos ärsyttää mutta en viitsisi tähän aikaan ehtoosta alkaa kiskoa lapsia sängystä ylös vain sen takia, että isi on _vähän_ kännissä.

Positiivista tässä on se, että mies ei tuosta enää piristy eli tuskin häiritsee niin paljoa jos osaa sulkea korvansa tuolta epämääräiseltä örinältä. Ja kun hän menee vasta päivällä töihin niin ei tule myöskään rokulipäivää (tosin luultavasti mies ottaisi pekkaspäivän).

Vierailija
19/30 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin saatan kännit imasta mut tuo menee liian pitkälle kun makaa jossain lattialla. Sanot sille että seuraavan kerran tulee kotiin vasta kun on siinä kunnossa että pystyy menemään sänkyyn selvittämään päätään. Tietysti lisäät siihen päälle sen mitä te naiset parhaiten osaatte; nalkuttaa ;)

Mies 28

Vierailija
20/30 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin saatan kännit imasta mut tuo menee liian pitkälle kun makaa jossain lattialla. Sanot sille että seuraavan kerran tulee kotiin vasta kun on siinä kunnossa että pystyy menemään sänkyyn selvittämään päätään. Tietysti lisäät siihen päälle sen mitä te naiset parhaiten osaatte; nalkuttaa ;)

Mies 28

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi