Voiko aseksuaali nainen koskaan löytää kumppania?
Tuntuu että ei, vaikka olisi kaunis, koulutettu ja lahjakas.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi löytää. Olet vain etsinyt väärältä foorumilta.
Kaikkien miesten pitäminen seksihulluina apinoina on aika alentavaa ja epätodenmukaista.Olen lukenut aika paljon aseksuaalien keskusteluja palstalta koska ilmiö oli kiinnostava. Ja olen alkanut vilpittömästi inhota kaikkia aseksuaaleja. En huolisi ystäväksi, en edes kaveriksi.
Ja nyt tuossa vielä yksi omahyväinen idiootti, joka on huijannut toisen parisuhteeseen vaikka ei seksi kiinnosta. Ja se kumppani saa nyt ihmetellä mikä hänessä on vikana kun puoliso ei tunne intohimoa. Miten voitte kohdella ihmisiä noin!?
En ole tua, mutta en ymmärrä miksi pitää ottaa noin henkilökohtaisesti tää asia. Ei parisuhde ole pelkkää seksiä ja intohimoa. Joillekin ne näköjään ovat tosi iso ja merkityksellinen osa sitä parisuhdetta. Jotkut muodostavat ehkä koko sen parisuhteen vain seksiin varaan. Mutta mitä väärää siinä on, että kaikki eivät ajattele samalla tavalla?
Eihän tämäkään kommentoija tee mitenkään väärin miestään kohtaa, päinvastoin tyydyttää toisen tarpeet rakkaudellisesti. Jos hän omien halujensa mukaan "pihtailisi", niin voi apua minkälainen mekkala täällä siitä sitten syntyisi, että "etkö nyt muka voi sen vertaa tehdä miehesi hyväksi".
Ei aseksuaali tajua mitä seksuaalisuus merkitsee muille, kuten et sinäkään. Ei se suoritus riitä mihinkään.
Ei kenelläkään ole oikeutta päättää toisen puolesta, riittääkö hänelle aidosti seksistä pitävä ihminen vai pelkkä teeskentelijä. Noin tuo ihminen kuitenkin teki ja miettii vain, miten onnekas hän on kun seksi on hänelle neutraalia. Miehestä viis.
Kuten en minäkään? Mistä sinä tiedät mitä minä ajattelen ja ymmärrän seksuaalisuudesta ja sen merkityksestä? En sitä mitenkään tuossa kommentissa esille tuonut.
Ja kyllä toisille hyvinkin se suoritus riittää. Sitä et voi sinäkään tosissasi kiistää. Et ehkä itse ajattele niin, mutta on ihmisiä, jotka näin oikeastikin ajattelevat.Kyllä toit, kuten tuossakin. Et pidä seksistä.
En halua ottaa tähän mitään kantaa. Mutta vaikutat ihmiseltä, joka osaa nähdä asiat vain siitä omasta perspektiivistään. Et ehkä oikein pysty ajattelemaan tätäkään asiaa kovinkaan laaja-alaisesti tai näkemään muita näkökulmia tähän.
Kyllä miehille monesti riittää, että saavat seksiä, vaikka toinen ei niin mukana olisikaan. Miehet ei niin välitä, vaikka toinen ei nautikaan, kunhan itse saavat. Tämä on kylmä totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa miettiä suoraan esim. kumppanuusvanhemmuutta tai lasten hankkimista itsellisesti, jos lapsia haluaa. Valitettavasti markkinat ovat tosi pienet, kun aseksuaaleja miehiä on niin vähän.
Mahdollisuudet paranevat kun hyväksyy myös pedofiilit.
Tyhmä kommentti. Tuskinpa pedofiilit on aseksuaaleja, eohän ne silloin olisi pedofiileja.
Eika aseksuaalit ole seksuaaleja, eihän ne silloin kumppania tarvitse.
Kumppania tarvitaan elämänkokemusten jakamiseen, halailuun ja pussailuun. Kumppania tarvitaan rakastamiseen.
Miksi siis vain aseksuaali käy eikä esim. se pedofiili joka haluaa elää normaalia elämää?
Koska lapseen kohdistuva seksuaalinen himo on sairasta ja sekopäätä ei voi rakastaa.
Aika moni pitää aseksuaalisuutta sairautena.
Niin minäkin pidän heitä sairaina, jotka vertaavat aseksuaalisuutta ja pedofiiliaa samana asiana.
Sinulla on oikeus mielipiteeseesi. Minusta hom oseksuaalisuus, aseksuaalisuus ja ped ofilia on hyvinkin verrattavissa toisiinsa. Kaikki ne on samanlaisia synnynnäisiä ominaisuuksia joihin ei itse voi vaikuttaa. Itse pidän sellaisia ihmisiä kus ipäinä jotka tuomitsevat toisia tällaisten synnynnäisten ominaisuuksien perusteella.
Älä höpötä. ho mot ja aseksuaalit ei tee toisille pahaa ja pilaa pienen lapsen elämää lopullisesti. Monet pe--do--filit jopa t-a-pp-a-vat uhrinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien miesten pitäminen seksihulluina apinoina on aika alentavaa ja epätodenmukaista.Olen lukenut aika paljon aseksuaalien keskusteluja palstalta koska ilmiö oli kiinnostava. Ja olen alkanut vilpittömästi inhota kaikkia aseksuaaleja. En huolisi ystäväksi, en edes kaveriksi.
Ja nyt tuossa vielä yksi omahyväinen idiootti, joka on huijannut toisen parisuhteeseen vaikka ei seksi kiinnosta. Ja se kumppani saa nyt ihmetellä mikä hänessä on vikana kun puoliso ei tunne intohimoa. Miten voitte kohdella ihmisiä noin!?
En ole tua, mutta en ymmärrä miksi pitää ottaa noin henkilökohtaisesti tää asia. Ei parisuhde ole pelkkää seksiä ja intohimoa. Joillekin ne näköjään ovat tosi iso ja merkityksellinen osa sitä parisuhdetta. Jotkut muodostavat ehkä koko sen parisuhteen vain seksiin varaan. Mutta mitä väärää siinä on, että kaikki eivät ajattele samalla tavalla?
Eihän tämäkään kommentoija tee mitenkään väärin miestään kohtaa, päinvastoin tyydyttää toisen tarpeet rakkaudellisesti. Jos hän omien halujensa mukaan "pihtailisi", niin voi apua minkälainen mekkala täällä siitä sitten syntyisi, että "etkö nyt muka voi sen vertaa tehdä miehesi hyväksi".
Ei aseksuaali tajua mitä seksuaalisuus merkitsee muille, kuten et sinäkään. Ei se suoritus riitä mihinkään.
Ei kenelläkään ole oikeutta päättää toisen puolesta, riittääkö hänelle aidosti seksistä pitävä ihminen vai pelkkä teeskentelijä. Noin tuo ihminen kuitenkin teki ja miettii vain, miten onnekas hän on kun seksi on hänelle neutraalia. Miehestä viis.
Kuten en minäkään? Mistä sinä tiedät mitä minä ajattelen ja ymmärrän seksuaalisuudesta ja sen merkityksestä? En sitä mitenkään tuossa kommentissa esille tuonut.
Ja kyllä toisille hyvinkin se suoritus riittää. Sitä et voi sinäkään tosissasi kiistää. Et ehkä itse ajattele niin, mutta on ihmisiä, jotka näin oikeastikin ajattelevat.Kyllä toit, kuten tuossakin. Et pidä seksistä.
En halua ottaa tähän mitään kantaa. Mutta vaikutat ihmiseltä, joka osaa nähdä asiat vain siitä omasta perspektiivistään. Et ehkä oikein pysty ajattelemaan tätäkään asiaa kovinkaan laaja-alaisesti tai näkemään muita näkökulmia tähän.
Kyllä miehille monesti riittää, että saavat seksiä, vaikka toinen ei niin mukana olisikaan. Miehet ei niin välitä, vaikka toinen ei nautikaan, kunhan itse saavat. Tämä on kylmä totuus.
Tarua.
651 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarua.
Tyypillinen uhriutuja, joka haluaa sulkea silmänsä todellisuudelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa miettiä suoraan esim. kumppanuusvanhemmuutta tai lasten hankkimista itsellisesti, jos lapsia haluaa. Valitettavasti markkinat ovat tosi pienet, kun aseksuaaleja miehiä on niin vähän.
Mahdollisuudet paranevat kun hyväksyy myös pedofiilit.
Tyhmä kommentti. Tuskinpa pedofiilit on aseksuaaleja, eohän ne silloin olisi pedofiileja.
Eika aseksuaalit ole seksuaaleja, eihän ne silloin kumppania tarvitse.
Kumppania tarvitaan elämänkokemusten jakamiseen, halailuun ja pussailuun. Kumppania tarvitaan rakastamiseen.
Miksi siis vain aseksuaali käy eikä esim. se pedofiili joka haluaa elää normaalia elämää?
Koska lapseen kohdistuva seksuaalinen himo on sairasta ja sekopäätä ei voi rakastaa.
Aika moni pitää aseksuaalisuutta sairautena.
Niin minäkin pidän heitä sairaina, jotka vertaavat aseksuaalisuutta ja pedofiiliaa samana asiana.
Sinulla on oikeus mielipiteeseesi. Minusta hom oseksuaalisuus, aseksuaalisuus ja ped ofilia on hyvinkin verrattavissa toisiinsa. Kaikki ne on samanlaisia synnynnäisiä ominaisuuksia joihin ei itse voi vaikuttaa. Itse pidän sellaisia ihmisiä kus ipäinä jotka tuomitsevat toisia tällaisten synnynnäisten ominaisuuksien perusteella.
Pedofiilia on eri asia, tiedätkös miksi? Taso 1: Homo voi olla myös pedofiili, pedofiili on pedofiili, mutta aseksuaali ei voi olla pedofiili. Taso 2: Normaali homo, lesbo, aseksuaali tai seksuaali ei koskaan kohdista seksuaalista haluaan lapseen. Sen tekee vain ja ainoastaan pedofiili. Eli normaalissa seksuaalisessa kanssakäymisessä tunnetaan seksuaalista vetoa aikuista (yli 16 v.) kohtaan, tai oman ikäistä teiniä kohtaan (esim. 14 v. seukkaava pari). Lapseen kohdistuvassa himossa on kysymys rikoksesta lasta kohtaan, jopa ajattelun tasolla on kysymys rikoksen ajattelusta. Siinä toinen osapuoli eli lapsi on tietämätön, haluton, johdateltu, lahjottu, pakotettu jne. Siinä ei millään tavalla ole kysymys normaalista tasa-arvoisesta seksuaalisesta asiasta, jossa molemmilla on yhtäläinen kehitysaste päättää ja haluta. Se on viattomaan kohdistuvaa hyväksik äyttöä.
Siltä osin totta, että pedofiili voi olla niin homo kuin heterokin, mutta sen jälkeen alkaa heittää häränpyllyä ja pahasti. Ihmisen seksuaalinen ja romanttinen suuntautuminen voi poiketa toisistaan. Esimerkiksi on täysin mahdollista, että ihminen kokee seksuaalista vetovoimaan vain vastakkaista sukupuolta kohtaan, mutta romanttisia tunteia vain samaa sukupuolta kohtaan. On myös mahdollista että henkilö ei koe romanttisia tunteita, seksuaalista vetovoimaa tai kumpaakaan niistä ketään kohtaan. Mikään ei kuitenkaan sulje pois samaa mahdollisuutta myös pedofiileiltä ellei sitten tukeuduta vajavaisiin määritelmiin joissa kenties oletetaan tietyn tyyppisiä tunteita tai tekoja lapsia kohtaan. Itse lähestyn tätä puhtaasti seksuaalisuuden näkökulmasta katsoen ilman mitään erityisiä rajotteita.
Loppuun jossa rinnastat tunteet rikollisiin tekoihin en viitsi edes vastata.
Vierailija kirjoitti:
Aseksuaalista saisi loistavan vaimon. Ei ainakaan pettäisi.
Ei sillä mitään tee, jos ei anna minullekaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen aromanttinen aseksuaali ja hirveän mutkaton ihminen. Toiveeni: ollaan kavereita ja lyödään hynttyyt yhteen. Sulle ilmainen, suuri kämppä. Sähkälasku puolitetaan, rahavarat jaetaan siten että on ruokaa ja kaikkea tarvittavaa. Tarvitsen tällaista ja tällaista apua, voisitko auttaa, miten? Mitä vastapalveluksia haluaisit minun tekevän?
Ei rakkautta eikä romantiikkaa. Hyöty/haittasuhde ja uskallan sanoa sen myös ääneen. En huijaa ihmisiä.
No kai sinulla kavereita on? Etit jonkun, jota kiinnostaa kimppakämppä.
Olen itse miettinyt olenko aseksuaali, olen elämäni aikana harrastanut seksiä mutta mitä vanhemmaksi olen tullut sitä vähemmän se kiinnostaa. Olen siis nuori vielä.
Haaveilen itse kyllä parisuhteesta, läheisyydestä, romantiikasta mutta seksiä en niinkään kaipaa ja voisin ihan hyvin olla ilman seksiä koko loppuelämän.
Tarpeet tehdään vessaan.