Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko aseksuaali nainen koskaan löytää kumppania?

Vierailija
27.09.2020 |

Tuntuu että ei, vaikka olisi kaunis, koulutettu ja lahjakas.

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidättäytyvät naisethan saavat helpommin heteroparisuhteita kuin seksuaalisesti vapaat naiset, kun miehille naisen seksuaalisuus on iso ongelma.

Vierailija
22/89 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa miettiä suoraan esim. kumppanuusvanhemmuutta tai lasten hankkimista itsellisesti, jos lapsia haluaa. Valitettavasti markkinat ovat tosi pienet, kun aseksuaaleja miehiä on niin vähän.

Mahdollisuudet paranevat kun hyväksyy myös pedofiilit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti markkinat ovat tosi pienet, kun aseksuaaleja miehiä on niin vähän.

Tämä :(

Näin aseksuaalina miehenä on pakko sanoa, että lasten hankinnalle ”luonnonmenetelmällä” voi olla sekin este, että seksi on niin vaivaannuttavaa touhua, että erektiota ei tule, laukeamisesta puhumattakaan. Eikä ajatus siitä, että olisi jotenkin läheisesti tekemisissä toisen ihmisen paikkojen ja eritteiden kanssa, houkuta. Seksi on jotenkin todella epäesteettistä.

Vierailija
24/89 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aromanttinen aseksuaali ja hirveän mutkaton ihminen. Toiveeni: ollaan kavereita ja lyödään hynttyyt yhteen. Sulle ilmainen, suuri kämppä. Sähkälasku puolitetaan, rahavarat jaetaan siten että on ruokaa ja kaikkea tarvittavaa. Tarvitsen tällaista ja tällaista apua, voisitko auttaa, miten? Mitä vastapalveluksia haluaisit minun tekevän?

Ei rakkautta eikä romantiikkaa. Hyöty/haittasuhde ja uskallan sanoa sen myös ääneen. En huijaa ihmisiä.

Eli etsit kimppakämppäkaveria jakamaan asumisen kulut ja kotityöt. Kannattaa siis ihan suoraan hakea kimppakämppäkuvioon eikä parisuhteeseen.

Totta. Tosi hyvän ystävän kanssa voisin asua samassa talossa.

Vierailija
25/89 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä aseksuaaleja löytää?

T. Toinen aseksuaali

Jos asuu vähänkin isommassa kaupungissa tai sellaisen lähellä, kannattaa tsekata SETAn sivuilta olisiko kaupungissa aseksuaalien ryhmää, jonka kokoontumisiin saa mennä ilman mitään taustatietojen antamisen tarvetta. Muuten voi joutua toimimaan Facebookin kautta.

Vierailija
26/89 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa miettiä suoraan esim. kumppanuusvanhemmuutta tai lasten hankkimista itsellisesti, jos lapsia haluaa. Valitettavasti markkinat ovat tosi pienet, kun aseksuaaleja miehiä on niin vähän.

Pelkkiä alapeukkuja. Miten vielä vuonna 2020 ollaan näin ennakkoluuloisia?

Vierailija
27/89 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä olen löytänyt mutta mun mies ei tiedä että olen aseksuaali. Olen onnekseni niitä aseksuaaleja joille seksi ei ole vastenmielistä ollenkaan, vaan neutraali juttu kuten vaikka imurointi joka vaan pitää hoitaa.

no et ole aseksuaali,mitä ******?

Vierailija
28/89 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hele joku romanttinen suhde tai kumppani.

t. eräs extreme aseksuaali

Vierailija
29/89 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi löytää, etenkin jos hyväksyy miehelle seksuaalisesti avoimen suhteen. Itse olen normaalin seksuaalisuuden omaavana miehenä seurustellut aseksuaalisen naisen kanssa pitkään tällä järjestelyllä.

Vierailija
30/89 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aseksuaaleille ei hirveästi kysyntää ole.. vaikka olisi kaunis.

T. Ikisinkku akateemikko aseksuaali N92

No sun ikäryhmässä (yli 90-vuotiaat) kaikki ovat ulkona seksistä joka tapauksessa. Miksi kerrot olevasi akateemikko? Sut on helppo tunnistaa koska naispuoliset akateemikot on laskettavissa yhdellä kädellä. Etsitko toista akateemisella?

Vierailija
31/89 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä olen löytänyt mutta mun mies ei tiedä että olen aseksuaali. Olen onnekseni niitä aseksuaaleja joille seksi ei ole vastenmielistä ollenkaan, vaan neutraali juttu kuten vaikka imurointi joka vaan pitää hoitaa.

Kyllä olen, koska en kaipaa tai halua seksiä ollenkaan kenenkään ihmisen kanssa. Olin ikävuodet 20-32 sinkku ilman mitään seksisuhteita tai minkäänlaista kiinnostusta moisiin.

Löysin vaan työkaveriuden kautta tosi kivan miehen johon rakastuin ja jonka kanssa halusin yhteisen elämän. Koska seksi on minulle yhdentekevää eikä esim yököttävää, hyväksyin hintana suhteesta seksuaaliseen mieheen sen että pari kertaa viikossa pitää seksiä harrastaa. Se on minulle edelleen vuosien jälkeen ok eikä aiheuta mitään vastenmielisyyttä jos ei nyt nautintoakaan.

Kaikki aseksuaalit ei ole tässä asiassa kuten minä, monelle seksi on vastenmielistä ja silloin jos siihen itsensä vaan pakottaa aina niin eihän siitä hyvää seuraa omalle mielenterveydelle.

Vierailija
32/89 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aseksuaaleille ei hirveästi kysyntää ole.. vaikka olisi kaunis.

T. Ikisinkku akateemikko aseksuaali N92

No sun ikäryhmässä (yli 90-vuotiaat) kaikki ovat ulkona seksistä joka tapauksessa. Miksi kerrot olevasi akateemikko? Sut on helppo tunnistaa koska naispuoliset akateemikot on laskettavissa yhdellä kädellä. Etsitko toista akateemisella?

Itse asiassa tuon ikäisiä akateemikkoja ei taida olla elossa ollenkaan.

Vierailija
33/89 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi löytää. Olet vain etsinyt väärältä foorumilta.

Kaikkien miesten pitäminen seksihulluina apinoina on aika alentavaa ja epätodenmukaista.

Olen lukenut aika paljon aseksuaalien keskusteluja palstalta koska ilmiö oli kiinnostava. Ja olen alkanut vilpittömästi inhota kaikkia aseksuaaleja. En huolisi ystäväksi, en edes kaveriksi.

Vierailija
34/89 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen, koska en kaipaa tai halua seksiä ollenkaan kenenkään ihmisen kanssa. Olin ikävuodet 20-32 sinkku ilman mitään seksisuhteita tai minkäänlaista kiinnostusta moisiin.

Löysin vaan työkaveriuden kautta tosi kivan miehen johon rakastuin ja jonka kanssa halusin yhteisen elämän. Koska seksi on minulle yhdentekevää eikä esim yököttävää, hyväksyin hintana suhteesta seksuaaliseen mieheen sen että pari kertaa viikossa pitää seksiä harrastaa. Se on minulle edelleen vuosien jälkeen ok eikä aiheuta mitään vastenmielisyyttä jos ei nyt nautintoakaan.

Kaikki aseksuaalit ei ole tässä asiassa kuten minä, monelle seksi on vastenmielistä ja silloin jos siihen itsensä vaan pakottaa aina niin eihän siitä hyvää seuraa omalle mielenterveydelle.

Sinulle ok?! Entä sille miehelle? Kai olet kertonut?

Vierailija
35/89 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidättäytyvät naisethan saavat helpommin heteroparisuhteita kuin seksuaalisesti vapaat naiset, kun miehille naisen seksuaalisuus on iso ongelma.

Alloseksuaalinen ihminen (aseksuaalin vastakohta, 99% populaatiosta) voi olla myös seksuaalisesti estynyt/pidättyväinen ja aseksuaalinen ihminen voi harrastaa seksiä estoitta. Aseksuaalisuutta ei määritä libido vaan seksuaalinen viehätys muita ihmisiä kohtaan, joka siis puuttuu aseksuaalisilta ihmisiltä.

Itse pidättyväisenä naisena olen huomannut, että miehet kyllä päässään romantisoivat ja idealisoivat minunkaltaisia naisia, mutta lopulta turhautuvat siihen, kun nainen ei antaudu heidän kanssaan estottomasti seksiin heti alkumetreillä. Heidän kiinnostuksensa minua kohtaan lopahtaa pian ja kuvioihin ilmaantuu nainen, joka on minun vastakohta. Tämä oma havaintoni asiasta.

Vierailija
36/89 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Miksi hänen täytyisi siitä tietää? Se aiheuttaisi pelkkää harmia kaikille. Luulen ettei mies haluaisi enää harrastaa seksiä kanssani jos tietäisi etten oikeasti sitä halua ja kaipaa. Ja koska hänellä on kuitenkin tavanomaiset seksuaaliset halut, hän olisi tilanteessa onneton. Uskovaisena ei myöskään harkitsisi vaihtoehtoa hakea seksi suhteen ulkopuolelta tai edes erota.

Ja nautin minä seksistä sitä kautta että minusta on mukavaa tehdä hyvää rakastamalleni miehelle. Ei hänen sitä tarvitse tietää että voisin myös elää ihan tyytyväisenä ilman seksiä ollenkaan.

Vierailija
37/89 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti markkinat ovat tosi pienet, kun aseksuaaleja miehiä on niin vähän.

Tämä :(

Näin aseksuaalina miehenä on pakko sanoa, että lasten hankinnalle ”luonnonmenetelmällä” voi olla sekin este, että seksi on niin vaivaannuttavaa touhua, että erektiota ei tule, laukeamisesta puhumattakaan. Eikä ajatus siitä, että olisi jotenkin läheisesti tekemisissä toisen ihmisen paikkojen ja eritteiden kanssa, houkuta. Seksi on jotenkin todella epäesteettistä.

Lainauksessa ei puhuta lapsista, joten mitä höpäjät?

Vierailija
38/89 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä kommentti. Tuskinpa pedofiilit on aseksuaaleja, eohän ne silloin olisi pedofiileja.

Vierailija
39/89 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hele joku romanttinen suhde tai kumppani.

t. eräs extreme aseksuaali

Et ole romanttinen aseksuaali. Romanttiselle aseksuaalille parisuhde on tärkeä :)

Vierailija
40/89 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Miksi hänen täytyisi siitä tietää? Se aiheuttaisi pelkkää harmia kaikille. Luulen ettei mies haluaisi enää harrastaa seksiä kanssani jos tietäisi etten oikeasti sitä halua ja kaipaa. Ja koska hänellä on kuitenkin tavanomaiset seksuaaliset halut, hän olisi tilanteessa onneton. Uskovaisena ei myöskään harkitsisi vaihtoehtoa hakea seksi suhteen ulkopuolelta tai edes erota.

Ja nautin minä seksistä sitä kautta että minusta on mukavaa tehdä hyvää rakastamalleni miehelle. Ei hänen sitä tarvitse tietää että voisin myös elää ihan tyytyväisenä ilman seksiä ollenkaan.

Nyt oikeasti, voi helvetti sinunlaisiasi itsekkäitä huijareita!