Voiko aseksuaali nainen koskaan löytää kumppania?
Tuntuu että ei, vaikka olisi kaunis, koulutettu ja lahjakas.
Kommentit (89)
Tietenkin voi, koska on meitä aseksuaaleja miehiäkin, vaikkakin ilmeisesti vähemmän kuin aseksuaalinaisia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi löytää. Olet vain etsinyt väärältä foorumilta.
Kaikkien miesten pitäminen seksihulluina apinoina on aika alentavaa ja epätodenmukaista.
Mistä niitä aseksuaaleja löytää?
Missä aseksuaaleja löytää?
T. Toinen aseksuaali
Vierailija kirjoitti:
T. Toinen aseksuaali
Facebookissa on aseksuaali deittiryhmä. Jäseniä 70.
No mä olen löytänyt mutta mun mies ei tiedä että olen aseksuaali. Olen onnekseni niitä aseksuaaleja joille seksi ei ole vastenmielistä ollenkaan, vaan neutraali juttu kuten vaikka imurointi joka vaan pitää hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
T. Toinen aseksuaali
No, deittipalstoilla voi kertoa olevansa aseksuaali. Ja aseksuaalisuus.fi -sivustolla on myös seuranhaku mahdollista.
Aseksuaaleille ei hirveästi kysyntää ole.. vaikka olisi kaunis.
T. Ikisinkku akateemikko aseksuaali N92
Tietenkin voi.
Hölmöjä kysymyksiä.
0/5 aseksuaali ei halua kumppania, jos haluaisi ei olisi aseksuaali.
kissasta tai koirasta löydät oivan kumppanin
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Aseksuaali ei suinkaan välttämättä ole aromanttinen. Eikä romanttinen suhde edes ole parisuhteen ainoa mahdollinen muoto.
Aseksuaalista saisi loistavan vaimon. Ei ainakaan pettäisi.
Vierailija kirjoitti:
Palstalaisten tyhmyys jaksaa yllättää. Aseksuaali voi haluta kaikkea muuta mitä parisuhteeseen liittyy, jopa hellyyttä, paitsi seksiä.
Olen aromanttinen aseksuaali ja hirveän mutkaton ihminen. Toiveeni: ollaan kavereita ja lyödään hynttyyt yhteen. Sulle ilmainen, suuri kämppä. Sähkälasku puolitetaan, rahavarat jaetaan siten että on ruokaa ja kaikkea tarvittavaa. Tarvitsen tällaista ja tällaista apua, voisitko auttaa, miten? Mitä vastapalveluksia haluaisit minun tekevän?
Ei rakkautta eikä romantiikkaa. Hyöty/haittasuhde ja uskallan sanoa sen myös ääneen. En huijaa ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Sehän ikävää, että kumppanilla ei ole sinulle muuta arvoa kuin seksuaalisen tyydyttimen arvo.
Vierailija kirjoitti:
Olen aromanttinen aseksuaali ja hirveän mutkaton ihminen. Toiveeni: ollaan kavereita ja lyödään hynttyyt yhteen. Sulle ilmainen, suuri kämppä. Sähkälasku puolitetaan, rahavarat jaetaan siten että on ruokaa ja kaikkea tarvittavaa. Tarvitsen tällaista ja tällaista apua, voisitko auttaa, miten? Mitä vastapalveluksia haluaisit minun tekevän?
Ei rakkautta eikä romantiikkaa. Hyöty/haittasuhde ja uskallan sanoa sen myös ääneen. En huijaa ihmisiä.
Eli etsit kimppakämppäkaveria jakamaan asumisen kulut ja kotityöt. Kannattaa siis ihan suoraan hakea kimppakämppäkuvioon eikä parisuhteeseen.
Kannattaa miettiä suoraan esim. kumppanuusvanhemmuutta tai lasten hankkimista itsellisesti, jos lapsia haluaa. Valitettavasti markkinat ovat tosi pienet, kun aseksuaaleja miehiä on niin vähän.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti markkinat ovat tosi pienet, kun aseksuaaleja miehiä on niin vähän.
Tämä :(
Kyllä voi löytää. Olet vain etsinyt väärältä foorumilta.
Kaikkien miesten pitäminen seksihulluina apinoina on aika alentavaa ja epätodenmukaista.