Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen ejakulaatio

Vierailija
27.09.2020 |

Kertokaa kokemuksia ja mielipiteitä?

Kommentit (166)

Vierailija
121/166 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä siis tämä kiistanalainen viesti uudelleen. Jokainen voi lukea ja miettiä, että onko tässä etusijalla naisen nautinto vai miehen ego.

”Aivan sama vaikka olisikin. Kiihottavaa se silti on saada nainen squirttaamaan. Harmillisesti oma vaimo jotenkin häpeää tuota ja harvoin antaa mennä siihen asti. Tiedän kyllä keinon, millä tuo onnistuu sormipelillä (vaatii aika erikoisia ja voimakkaita liikkeitä :D). Normaalissa aktissa ei ole nykyisen naisen kanssa onnistunut.”

Kiistaahan tässä oli siitä, että onko kyseessä pakottaminen. Viittaako viestissä mikään siihen?

Kuten jo aiemmin totesin, tähän mennään käytännössä silloin, kun vaimo on niin kiimaisessa tilassa, että pystyy ylittämään tuon estonsa. Ja kyllä, aivan vapaaehtoisesti ja nauttien ilman kipua. On pyytänyt ihan itsekin. Tavallisessa seksissä ei synny riittävää stimulaatiota (toki riippuu naisesta), joten tarvitaan noita voimakkaita, mutta kivuttomia sormiliikkeitä.

Itsehän totesin, että tämän tuottaminen on minulle kiihottavaa. Onko kyseessä joku egojuttu? No vaikea sanoa, lähes kaikki ihmisten tekemät asiat ovat pohjimmiltaan itsekkäitä jos tarpeeksi pitkälle ajatellaan, mutta sen tiedän, että en saisi tästä mitään kicksejä, jos en uskoisi vaimon nauttivan todellisuudessa. En myöskään tätä kenellekään mainosta ilman anonymiteettia, joten vaikea kuvitella millä tavalla egoani tällä pönkittäisin.

Vielä tuohon ego-asiaan. Sekin voidaan nähdä itsekkäänä, että saat nautintoa siitä, kun annat kaverillesi lahjan. Sinähän saat pohjimmiltaan itse hyötyä (mielihyvää) tästä lahjomisesta...

Vierailija
122/166 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on hauska keskustelu. Porukka tappelee ejakulaatiosta. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/166 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Squirtti tai pieru.... pääasia että on kivaa.

Vierailija
124/166 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole virtsaa! Miten ihmiset ei tajua tätä vielä 2020 luvullakaan!

Lueppa tutkimuksia.

Lueppa ite.

Olen lukenut ja pelkkää kusta on.

Mitä hiton merkitystä onko kusta vai ei. Se ilmiö on kuitenkin todellinen, että jotkut naiset voivat saada järjettömän voimakkaan orgasmin, jonka yhteydessä ejakuloituu nestettä. Tämä orgasmi on täysin erilainen, kuin tavallinen orgasmi.

On sillä sen verran merkitystä ettei sitä kusipyykkiä joka päivä viitsi pestä.

Ole huoletta, sun makkarissa ei niin hyviä orkkuja tule kellekään että vuodevaatteita tarvitse pestä.

Mistä tiedät kuinka paljon multa lentää kusi?

Vierailija
125/166 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei vieläkään osaa kertoa mistä lisäreiästä se neste sinne virtsaputkeen päätyy. Virtsaputkeen tulee neste ainoastaan virtsarakosta. Se on kusta. Piste. En tiedä miten tämä voi olla niin vaikea asia ymmärtää. Taitaa olla biologiantunnit useimmilta ruikkijoilta jääneet käymättä.

Vierailija
126/166 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilta tulee pissit tenaan, kun oikein naurattaa ja on kivaa.

Seksin aikana sitä kutsutaan squirttaamiseksi.

Häveliäisytssyistä.

Vierailija
127/166 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakaapa ruittailijat joku luotettava lähde missä kerrotaan mistä se naisen ”ejakulaationeste” pääsee sinne virtsaputkeen. Ei siellä mitään toista putkea siihen virtsaputkeen yhdisty. Virtsaputkeen pääsee neste ainoastaan virtsarakosta (virtsaa).

Kukaan ei vieläkään osaa kertoa.

Vierailija
128/166 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. Se on vain pissaa

SEKÄ ETTÄ Vastaus riippuu siitä, keneltä kysyy.

Esimerkiksi Samuel Salama ranskalaisesta Le Chesnaysa sijaitsevasta Parly II -yksityissairaalasta on analysoinut tutkimuksessaan vain seitsemän naisen ejakulaationesteen.

Kahdella naisella neste oli identtistä virtsan kanssa. Viidellä muulla naisella virtsasta löydettiin myös prostataspesifistä antigeeniä, PSA:ta. Pääosa nesteestä oli kaikilla naisilla peräisin virtsarakosta.

Tanskalainen tutkimus yhden naisen ejakulaationesteestä osoitti, että vain 50 prosenttia siitä oli virtsaa.

Huoh, että te jaksatte jankata 😑

Vierailija
129/166 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei vieläkään osaa kertoa mistä lisäreiästä se neste sinne virtsaputkeen päätyy. Virtsaputkeen tulee neste ainoastaan virtsarakosta. Se on kusta. Piste. En tiedä miten tämä voi olla niin vaikea asia ymmärtää. Taitaa olla biologiantunnit useimmilta ruikkijoilta jääneet käymättä.

Keskustelu kuivui kasaan tämän kommentin jälkeen :D

Vierailija
130/166 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusta se on.

Yksi venäläinen ilotyttö väänsi kerran Hotelli Hesperian lakanoille ruikulipaskankin onnen huumassa "squirtatessaan'

Vierailija
131/166 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
132/166 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verratkaahan huviksenne suomenkielistä ja englanninkielistä Wikipedia-artikkelia aiheesta.

Vierailija
133/166 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wikipediahan se onkin luotettavin tiedonlähde :D

Vierailija
134/166 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wikipedia on mainettaan parempi, koska siellä kerrotaan avoimesti lähteet. Englanninkielisen artikkelin lähteinä oli muutama kymmentä tutkimusta eri vuosikymmeniltä, suomenkielisen lähteinä antiikin ajan kirjoitukset ja joku Kari.

Vierailija
135/166 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2. Se on vain pissaa

SEKÄ ETTÄ Vastaus riippuu siitä, keneltä kysyy.

Esimerkiksi Samuel Salama ranskalaisesta Le Chesnaysa sijaitsevasta Parly II -yksityissairaalasta on analysoinut tutkimuksessaan vain seitsemän naisen ejakulaationesteen.

Kahdella naisella neste oli identtistä virtsan kanssa. Viidellä muulla naisella virtsasta löydettiin myös prostataspesifistä antigeeniä, PSA:ta. Pääosa nesteestä oli kaikilla naisilla peräisin virtsarakosta.

Tanskalainen tutkimus yhden naisen ejakulaationesteestä osoitti, että vain 50 prosenttia siitä oli virtsaa.

Huoh, että te jaksatte jankata 😑

Itse voin puhua vain omasta puolestani. Olen ketjun 45v nainen siis.

Olen saattanut tyhjentää rakon vain hetkiä ennen squirttaamista. Normaalia keltaista pissaa. Samoin tutkimuksia on, joissa rakko on katetroitu juuri ennen squirttautusta. (Mulla ei oo linkkiä, joskus jostain somen syövereistä linkin tutkimusta luin, oiskohan ollu just joku ultraääniskannaus siinä vielä).

Neste tuntuu minusta kertyvän kiihotuksen aikana, sen paineen tuntee. Se alenee, kun nestettä tulee. Ihan normaali virtsaneritys se ei ole missään muotoa. Itse arvelen, että rakko on nesteen säilytyspaikka. Sinne kertyy munuaisista virtsaa sitä normaalia tahtiaan, mutta ei ehdi mitenkään sitä määrää siinä ajassa... mutta ehkä sinne kertyy muutakin nestettä, esim sitä skenen nestettä. Vakuutan, että oma neste on suht neutraalia ja väritöntä. Mies sanoo haistavansa joskus siinä persiljaa?! Itse en osaa hajusta sanoa muuta kuin, et on neutraalia. Seksin jälkeen pissa on taas keltaista pissalle haisevaa.

Olen sitä mieltä, että se klito-urethro-vaginaalinen kiihotus turvottaa paikallisesti, sinne kertyy kudoksiin nesteitä. Sitä 'g-pistettä', sitä palleroa nyt eniten paineiseksi tunnen. Kun minä ruiskautan, tuntuu, että turvotus ja paine laskee.

Arvelen, että ihan perustavanlaatuiseen fysiologiaan liittyy tämä turvotus ja nesteiden kertyminen (että skenen rauhaset liittyisi tähän jotenkin). Pitäähän seksin hyvältä tuntua naaraasta. Joku refleksi siinä ruiskautuksessa tuntuisi olevan. Monesti en itse tajua squirttaavani ennen kuin se tapahtuu.

Meissä ihmisissä voi olla myös erilaisia evolutiivisia lisääntymisfysiologisia häiveitä. Ei kaikella ole niin suoraa tarkoitusta.

Mitä tulee tuohon häpäisemisteemaan. Me ihmiset olemme ehdollistettu siisteyteen ja rakon/suolen kontrolli on kunnia asia. Implikoimalla, että squirttaava vain kusee, tarkoitetaan, että nainen sotkee tahallaan pissallaan paikkoja. Se ei ole vain kusemista!!!!

Squirttaaminen Ei ole kusemista, koska on erilainen seksuaalinen tapahtuma. Täysin erilainen tilanne ja tunne. Tavoitellaan seksuaalista nautintoa, jonka seurauksena keho ruiskauttelee nestettä. Itse olen ihan 'tiloissa' ruiskauttaessa.

Pissaleikeissäkään ei ole mitään vikaa. Pissakin voi olla seksuaslista itsessään. Siitäkään ei saisi häpäistä.

Pissaaminen on minusta itsestäni epäseksuaalista, squirttaaminen seksuaalista.

Vielä kerran, vaikka on mukana pissaa vaihtelevia määriä... ei saa häpäistä!

Vierailija
136/166 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wikipedia on mainettaan parempi, koska siellä kerrotaan avoimesti lähteet. Englanninkielisen artikkelin lähteinä oli muutama kymmentä tutkimusta eri vuosikymmeniltä, suomenkielisen lähteinä antiikin ajan kirjoitukset ja joku Kari.

Ei läheskään joka sivulla kerrota lähteitä ja toisilla sivuilla lähteet on juorulehtiä.

Vierailija
137/166 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on suomeksi sanottuna kusta. Jos nainen läpi valasitaan siitä ei löydy mitää säiliötä, mistä moinen määrä nestettä purkautuisi. Miten tää voi tulla jollekin yllätyksenä.

Pissaa se on rakosta. Se o fysiologisesti ainoa nestemäinen erite mitä tuona määrinä voi naisesta tulla.

Vierailija
138/166 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni nainen squirttaa kun kullilla nussii sopivasti g-pisteeseen ja samalla hieroo klitorista sellaisella paineella kuin kyseiselle daamille sopii. Isolla kullilla tuo tuskin onnistuu, onneksi itsellä on pieni ja osaan sitä käyttää.

Vierailija
139/166 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kerrotteko vielä että mistä se tulee? Naisella on 3 reikää alapäässä. Sen varmaan tietävät kaikki. Virtsaputkesta tuleva neste on virtsaa. Piste.

Bartholin rauhasesta. Tunteena lähinnä lirahdus. Täytyy olla todella kiihottunut.

Tässä rauhasessa pitäisi olla reikä mistä tämä hunajainen neste tulee. Onko? Se on fakta että viertsa-aukosta tulee vain virtsaa. Virtsa tulee virtsarakosta. Oletteko olleet ollenkaan hereillä biologiantunneilla?

Näin on sen takia tekin olette hiukan pissipäisiä. Koska teidät on miehen urealla siitetty. Minä ainakin hekuman hetkellä syydän siementä virtsa-aukostani. Miettikää nyt hiukan ennen kuin kirjoitatte absoluuttisia ”faktoja”.

Vierailija
140/166 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen "ejakulaatio" on virtsanpidätyskyvyn pettämistä, kun tekee oikein nannaa ja höttöntöttöä.

Ei ole virtsaa, mutta saattaa sisältää pieniä määriä virtsaa. Kirkasta ja läpinäkyvää nestettä. Ei keltaisen väristä.

Seuraavaksi voit sitten kertoa missä muualla kuin virtsarakossa naisen elimistössä mahtuu säilömään tuollaisen määrän nestettä?

Joku vitsiniekka sanoisi, että yläpäässä

mies52v