No onpa kiva, mies jonka kanssa olen jutellu sanoi mun nimeä oudoksi
Miksi joidenkin pitää töksäytellä niin typeriä kommentteja. Tää oli kivanoloinen mies, no vähän laski fiilis nyt.
Kommentit (11)
Voi olla autisti, ainakin tuo viittaa jo siihen.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla autisti, ainakin tuo viittaa jo siihen.
Joo en tiedä mikä on, sanoi sitten vielä että näin ei kyllä varmaan saisi sanoa :D no pidä sitten kommentit omana tietonasi, ei jessus :D ap
Voitko paljastaa nimesi? Tai verrata johonkin vastaavaan?
Jäi kiinnostamaan, minkä tason törpön olet tavannut. :D
Jos vaan riimiksi taipuu, niin nimeen tulee kaipuu <3
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
No onko sun nimi ihan tavanomainen vai joku uniikki?
Miksei totuutta saa sanoa läheiselle ääneen? Ymmärrän, ettei tuntemattomille huudella, mutta kaverin kanssa voi puhua mistä vaan.
Sinulla ei ole mitään aihetta loukkaantua, ethän edes ole valinnut nimeä itsellesi! Jos nimi on erikoisempi, niin kerro nimesi tarina, miksi olet sen niminen. Kerro minkälaisia ihmisiä vanhempasi ovat ja miten päätyivät nimeesi.
Tämä olis niinkun normaalia keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Voitko paljastaa nimesi? Tai verrata johonkin vastaavaan?
Jäi kiinnostamaan, minkä tason törpön olet tavannut. :D
En mä ehkä mielelläni kyl sano, mutta ihan täysin suomalainen nimi, ei kaikista yleisin mutta kuitenkin sikäli tavallinen nimi, että ei ole esim. vierasperäinen tai muuta erikoista.
Pikkasen eri asia, jos nimesi on Katariina kun jos nimesi on Kaarna-Riitta. Miksei asioita saa ihmetellä?
Vierailija kirjoitti:
Pikkasen eri asia, jos nimesi on Katariina kun jos nimesi on Kaarna-Riitta. Miksei asioita saa ihmetellä?
No kyllä se enemmän tohon Katariinaan rinnastuu, ei ole mikää erikoinen tekemällä tehty :D ap
Vierailija kirjoitti:
No onko sun nimi ihan tavanomainen vai joku uniikki?
Miksei totuutta saa sanoa läheiselle ääneen? Ymmärrän, ettei tuntemattomille huudella, mutta kaverin kanssa voi puhua mistä vaan.
Sinulla ei ole mitään aihetta loukkaantua, ethän edes ole valinnut nimeä itsellesi! Jos nimi on erikoisempi, niin kerro nimesi tarina, miksi olet sen niminen. Kerro minkälaisia ihmisiä vanhempasi ovat ja miten päätyivät nimeesi.
Tämä olis niinkun normaalia keskustelua.
No tämä ei ole mikään läheinen vaan mies johon vasta tutustumassa. Ja mun mielestä tämmönen kaikenlainen huomauttelu on raivostuttavaa, yleensä se ulottuu näillä huomauttelijoilla sitten esim. myös ulkonäköön, mikä vielä törpömpää. Ap
Haha :D
Tästä tuli iha mielee ku yläasteella mun kaverit puhu jostai pojasta kui söpö ja ihana se on ja kaikki oli nii lääpällään. Itekki kuuntelin innoissaan ja mietin et kukakohan hänet iskee kunnes keskustelu käänty siihe ettei sen kans voi seukata koska sen nimi on nii ruma. Jäi vähä ööö fiilis. Harmi ku en itse tätä poikaa tavannut ku kerta oli nii ihana eikä mua sen nimi kiinnostanu
Joo toiset on melkosia törppöjä.