Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tietämäsi ennätys, monenko eri miehen kanssa lapsia

Vierailija
12.10.2013 |

naisella, jonka tunnet/tiedät.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmää tunne varmaan muita kuin sellaisen, jolla on kolmen kaa. Siis kolme lasta kaikki eri miehille. 

Vierailija
2/54 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni ja muutaman muun, jolla on lapsia kahden miehen kanssa. Itse en ole eronnut vaan ensimmäinen mieheni kuoli. Ei siis kovin isoihin lukuihin päästä tuttavapiirissäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen miehen kanssa.

Vierailija
4/54 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme ja kolme; tiedän naisen jolla on kolmen miehen kanssa lapsia ja miehen jolla on kolmen naisen kanssa lapsia. Miehillä varmaan löytyy isompia lukuja lasten äitien määrässä kuin naisilla lasten isien määrissä.

Vierailija
5/54 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 miehen kanssa. Lapsia 7, kaksi ensimmäistä ovat samalle isälle. Nyt, kun vanhin on jo 26-vuotias, meni ensimmäisen kerran töihin esikoisen syntymän jälkeen :P

Vierailija
6/54 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ainakin on geenien variaatio maksimoitu tolla jolla kuudelle miehelle lapsia :-) täytyy ne uudet kansalaiset jonkun tehdä!

Vierailija
7/54 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tätä naista tunne mutta tunnen hänen lapsensa (aikuinen kyllä jo). Hänellä on siis 5:n tai 6:n miehen kanssa lapsia. Lapset eivät ole keskenään tekemisissä, ja siksi tämä tuntemani mies ei ole varma onko kaksi hänen siskoaan saman vai eri-isän. Myöskään äidin kanssa ei kukaan lapsista ollut tekemisissä (paha alkoholisti) ja isät hoitivat lapsia. Nyt tämä nainen on kuollut.

Vierailija
8/54 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden, jolla on kolmen kans lapsia. Ja sit pari, jolla on kahden kanssa.

Vierailija
9/54 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen naisen jolla on lapsia neljän miehen kanssa. Viimeisimmän kans kaksi lasta. Eronnut kyllä tästäkin miehestä jo.

Vierailija
10/54 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin joskus jutun nuoresta naisesta, jolla oli neljä lasta. Kaikilla lapsilla oli eri isä.

Vierailija
11/54 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa teille melkoisia horoja tuttavapiirissä :-/ Vai tiedättekö heidät vain etäisesti? Itse en voisi kuvitella löytäväni mitään yhteistä tuollaisten henkilöiden kanssa. Liian eri arvot ja en voisi peitellä hyvällä tahdollakaan todellisia ajatuksiani ja myötähäpeää tuollaisesta lisääntymisstrategiasta. Säälisin myös lapsia, kiva selittää perhekuvioita kavereille... Kuulostaa ihan joltain eläimelliseltä kiima-aikameiningiltä. Aina kun on ovis pitää lisääntyä? WT-meininkiä, oikein karkeaa sellaista.

Vierailija
12/54 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etäisesti tiedän yhden jolla on kolmelle miehelle. Yhteensä viisi lasta siis, kaksi ekaa ekalle miehelle, kolmas tokalle ja kaks vikaa kolmannelle, esikoinen taitaa olla joku 25v ja nuorin kait 4-5...

Vierailija
13/54 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä (4)

Vierailija
14/54 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 19:41"]

Onpa teille melkoisia horoja tuttavapiirissä :-/ Vai tiedättekö heidät vain etäisesti? Itse en voisi kuvitella löytäväni mitään yhteistä tuollaisten henkilöiden kanssa. Liian eri arvot ja en voisi peitellä hyvällä tahdollakaan todellisia ajatuksiani ja myötähäpeää tuollaisesta lisääntymisstrategiasta. Säälisin myös lapsia, kiva selittää perhekuvioita kavereille... Kuulostaa ihan joltain eläimelliseltä kiima-aikameiningiltä. Aina kun on ovis pitää lisääntyä? WT-meininkiä, oikein karkeaa sellaista.

[/quote] No, en mä kamalasti voi siihen vaikuttaa, millaisia horoja lasten päiväkotikavereiden äidit esim. on.

Itse en vois kuvitellakaan lisääntyväni useamman kuin yhden miehen kans. Jos ero tulis, fine, mut ei joka suhteeseen lasta tarvita. 

Vierailija
15/54 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä, mulla on kolmen miehen kanssa. kahden vanhimman isä kuoli, jäin leskeksi 23 vuotiaana. kolmannen lapseni isä päätti ryhtyä narkkarikisi, joten ero oli melkoisen selvää. Olin 7 vuotta yksinhuoltajana, kunnens tapasin elämäni rakkauden 35 vuotiaana. Kolmen vuoden seurustelun jälkeen saimme vielä yhteisen lapsen. Tällä hetkellä siis minulla 22, 21, 17 ja 3 vuotiaat lapset ja kaksi ihanaa lapsen lasta, ihana mies ja mieletön perhe!

Vierailija
16/54 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan oli koulukaveri kenellä oli neljä siskoa. Kaikki lapset eri isälle.

Vierailija
17/54 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia neljälle eri isälle, jotkut isistä on myös veljeksiä joten lapset on jotain serkkuja/sisaruksia keskenään?

Vierailija
18/54 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isoäiti oli varsinainen lumpustelija. Äidilläni on 5 sisarusta, joilla kaikilla kai eri isät. Äidilleni hän ei vaivautunut kertomaan kuka äitini

tähän maailmaan siitti. Varmaan joku saksalainen sotilas. Nyt mummo mullissa jo. Rauha hänen pimpilleen.

Vierailija
19/54 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisellä luokkakaverilla on neljä lasta viidelle eri miehelle. Asia selvisi, kun soittelin sille kerran ja pyysin kaljalle. Ei päässyt.

Vierailija
20/54 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontulassa aikanaan asui naapuritalossa mamma jolla käsittääkseni oli viiden eri miehen kanssa lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi