Aamusydämellä, Taivi Toikka. Mitä tuolle naiselle on tapahtunut?
Ohjelmassa käsiteltiin perheväkivaltaa. Juontaja totesi etteivät voi puhua naisen lapsuuden tapahtumista tässä ohjelmassa. Miksi? Löysin naisen blogin, mutta sen sisältö on hyvin sekava. Seksuaalisesta hyväksikäytöstä siellä on kirjoitettu.
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 22:47"]Olen kokenut seksuaalista hyväksikäyttöä ja perheväkivaltaa. Maksanut sen hinnan, mikä näiden kohteena olemisesta usein seuraa. Olen ollut lohduttoman onneton, pohjan alapuolella. Toisinaan olen edelleen. Minä olen oppimassa elämää, sitä sellaista, jota en vielä muutama vuosi sitten tiennyt olevaksikaan. Monien hyväksikäytettyjen ja väkivallan uhrien tavoin, olen kamppaillut tunteideni kanssa vuosia, ennen kuin sain ne edes nimettyä. Puhuminen on vaatinut rohkeutta ja ponnisteluja, varsinkin alussa. Olen kuitenkin sitä mieltä, että vaikka lapsuuteni oli mitä oli, ei se automaattisesti tarkoita sitä, että minut on tuomittu kärsimään näistä kokemuksista koko loppuelämääni. [/quote]
Mikä tää on?
[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 07:56"]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 22:47"]Olen kokenut seksuaalista hyväksikäyttöä ja perheväkivaltaa. Maksanut sen hinnan, mikä näiden kohteena olemisesta usein seuraa. Olen ollut lohduttoman onneton, pohjan alapuolella. Toisinaan olen edelleen. Minä olen oppimassa elämää, sitä sellaista, jota en vielä muutama vuosi sitten tiennyt olevaksikaan. Monien hyväksikäytettyjen ja väkivallan uhrien tavoin, olen kamppaillut tunteideni kanssa vuosia, ennen kuin sain ne edes nimettyä. Puhuminen on vaatinut rohkeutta ja ponnisteluja, varsinkin alussa. Olen kuitenkin sitä mieltä, että vaikka lapsuuteni oli mitä oli, ei se automaattisesti tarkoita sitä, että minut on tuomittu kärsimään näistä kokemuksista koko loppuelämääni. [/quote]
Mikä tää on?
[/quote]
Nettisivuilta, I see..
Olen kokenut seksuaalista hyväksikäyttöä ja perheväkivaltaa. Maksanut sen hinnan, mikä näiden kohteena olemisesta usein seuraa. Olen ollut lohduttoman onneton, pohjan alapuolella. Toisinaan olen edelleen. Minä olen oppimassa elämää, sitä sellaista, jota en vielä muutama vuosi sitten tiennyt olevaksikaan.
Monien hyväksikäytettyjen ja väkivallan uhrien tavoin, olen kamppaillut tunteideni kanssa vuosia, ennen kuin sain ne edes nimettyä. Puhuminen on vaatinut rohkeutta ja ponnisteluja, varsinkin alussa. Olen kuitenkin sitä mieltä, että vaikka lapsuuteni oli mitä oli, ei se automaattisesti tarkoita sitä, että minut on tuomittu kärsimään näistä kokemuksista koko loppuelämääni.
Sen pätkän mitä katsoin, niin äiti pahoinpidellyt ainakin?