Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidättekö eskarilaisella...

Vierailija
21.11.2013 |

Talvella kypärämyssyä?

Jos ette ni mitä kaulan ja niskan suojaksi...kauluri vai kaulaliina?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on eskarilla varmaankin enemmän talvipipo ja kauluri, mutta varalta myös kypärämyssy. Ei välttämättä halua sitä laittaa eskariin, mutta ainakin kotona voi sitä käyttää.

Vierailija
2/5 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä kuin ehkä joskus kotipihalla. Meillä on erilaisia kaulureita. On mielestäni helpompi käsitellä kuin kaulaliina. Yksi on tarrakiinityksellä, yksi edestä vetoketjulla. On kaulaliinakin, mut suosii kauluria

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytetään sitä buffia. Vai miksi sitä nyt ikinä nimitetäänkään. Tuubihuivi.

Vierailija
4/5 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli pienempänä hatut ja kaulurit erikseen, koska MINÄ en pidä niistä kypärämyssyistä. 5v itse viime talvena sellaisen halusi, ja olettaisin että käyttää sitä nyt eskarivuonnakin... Miksei käyttäisi... mitä vanhemmaksi tulee, sen enemmän päättää itse. Minä en ainakaan mene ääneen sanomaan yhdestäkään vaatteesta, että et kai sinä tuollaista enää eskarissa/koulussa käytä, kunhan sopivat säähän ja yleisiin moraalikäsityksiin.

Kauluri ennemmin kuin kaulaliina. En saa itsekään kaulaliinaa pysymään paikoillaan ja mahtumaan takin kauluksen alle mukavasti.

Vierailija
5/5 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ajattelin ostaa eskarille kypärämyssyjä parit. Pysyy varmimmin korvat, kaula ja niska lämpimänä. Pipo kun tahtoo nousta korvilta aina välillä kuitenkin vaikka kaulurilla saiskin kaulan ja niskan suojaan.

Tuollanen kiva kypärämyssy jossa tupsut, minusta kivannäköinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän