Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntui niin pahalta kun mieheni kommentoi tuota fotballfrueta

Vierailija
04.12.2013 |

Tarkoitan sitä iltalehdessä ollutta norjalaista jalkapalloilijan vaimoa, joka oli takaisin mallinmitoissa vain neljä päivää synnytyksen jälkeen. Mieheni otti sen ihan yhtäkkiä illalla puheeksi sängyssä ennen nukkumaanmenoa, ihmetteli ja kummasteli ja ihasteli. Kuulemma aikamoista, että joku on onnistunut ja vielä noin nopeasti. Että upeaa. Tuli ihan helvetin paha mieli. Menin lopulta sohvalle nukkumaan, en halunnut mieheni näkevän että minua alkoi itkettää. Osui ja upposi niin pahasti.

Yritämme miehen kanssa lasta, ja vartaloni on ollut minulle herkkä paikka koko nuoruuteni ajan. On ollut syömishäiriöitä ja masennusta, olen päässyt niiden yli kylläkin jo. Olin jo hyväksynyt, että menetän hoikan parikymppisen kroppani maailman ihanimmalle asialle, mutta mies tietämättään sohaisi muurahaispesään ja aukaisi vanhat haavat. Mies sanoo ettei oleta minun näyttävän samalta kuin tuo malli, mutta miten tässä voi päästä rentoon mielentilaan kun tiedän ettei tuommoinen palautuminen ole mahdollista ns. "normaalille" naiselle? Itse ainakin ymmärsin että tuon blogin nainen on tietoisesti syönyt todella vähän. Niin tai näin, olen ihan avoimesti kateellinen :(

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 08:29"]

[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 07:51"]

Tarkoitan sitä iltalehdessä ollutta norjalaista jalkapalloilijan vaimoa, joka oli takaisin mallinmitoissa vain neljä päivää synnytyksen jälkeen. Mieheni otti sen ihan yhtäkkiä illalla puheeksi sängyssä ennen nukkumaanmenoa, ihmetteli ja kummasteli ja ihasteli. Kuulemma aikamoista, että joku on onnistunut ja vielä noin nopeasti. Että upeaa. Tuli ihan helvetin paha mieli. Menin lopulta sohvalle nukkumaan, en halunnut mieheni näkevän että minua alkoi itkettää. Osui ja upposi niin pahasti.

Yritämme miehen kanssa lasta, ja vartaloni on ollut minulle herkkä paikka koko nuoruuteni ajan. On ollut syömishäiriöitä ja masennusta, olen päässyt niiden yli kylläkin jo. Olin jo hyväksynyt, että menetän hoikan parikymppisen kroppani maailman ihanimmalle asialle, mutta mies tietämättään sohaisi muurahaispesään ja aukaisi vanhat haavat. Mies sanoo ettei oleta minun näyttävän samalta kuin tuo malli, mutta miten tässä voi päästä rentoon mielentilaan kun tiedän ettei tuommoinen palautuminen ole mahdollista ns. "normaalille" naiselle? Itse ainakin ymmärsin että tuon blogin nainen on tietoisesti syönyt todella vähän. Niin tai näin, olen ihan avoimesti kateellinen :(

[/quote]

Lähinnä ihmettelen miestä, joka lukee tuollaista blogia :)

Minun mieheni ei taida edes tietää, että tuollaista naista on edes olemassa. Ei vietä aikaansa muotiblogeja lueskellen.

Mutta jokainen tavallaan ja jokainen valitsee itse miehensä. Jos olet tuollaisen miehen valinnut, niin sitten myös yrität sen kanssa elää.

Itse en henkilökohtaisesti olisi ikinä voinut mennä naimisiin miehen kanssa, joka lukee jotain jalkapalloilijan vaimon blogia ja tiirailee niitä sisustuskuvia ja vauvan kantokasseja :DD

[/quote]

ILTALEHDESSÄ!!!!

Vierailija
22/90 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuva on iltalehden sivuilla, ei tarvitse blogia lukea

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Minun mieheni ei taida edes tietää, että tuollaista naista on edes olemassa. Ei vietä aikaansa muotiblogeja lueskellen.

Mutta jokainen tavallaan ja jokainen valitsee itse miehensä. Jos olet tuollaisen miehen valinnut, niin sitten myös yrität sen kanssa elää.

Itse en henkilökohtaisesti olisi ikinä voinut mennä naimisiin miehen kanssa, joka lukee jotain jalkapalloilijan vaimon blogia ja tiirailee niitä sisustuskuvia ja vauvan kantokasseja :DD

[/quote]

Jos luit ap:n viestin, siinä luki, että ukkonsa katseli sitä Iltiksessä ollutta kuvaa? Provohan tää toki on, mutta oikeesti suosittelette eroa, jos mies kehuu jotain lehdessä olevaa typykkää? Huonoissa kantimissa se on teidänkin itsetuntonne?

Vierailija
24/90 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et sanonut miehelle, että tuo onnistuu puolison tuella eli jos puoliso tuo tarpeeksi rahaa taloon ja mahdollistaa sen, että vaimolla on personal trainer, oma ravitsemusterapeutti, kuntosali jne. Että koska mieskulta olet valmis tarjoamaan minulle kaiken tuon?

Jep. Ainoat hoikat ja huolitellut naiset omistavat personal trainerin, ravitsemusterapeutin ja oman kuntosalin!

...itse olen timmissä kunnossa, piti vaan lopettaa kaikki tekosyyt!

Vierailija
25/90 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Ei sitä tarvi mitään muotiblogia edes lueskella, koska naisesta oli juttu ihan Iltalehdessä/Iltasanomissa eilen...miehen tiedothan oli peräisin lehdestä.

Vierailija
26/90 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa, että Norjassa eukot ovat nostaneet kauhean myrskyn kyseisestä kuvasta etenkin, kun Pohjoismaissa naiset aina korostavat hyvää itsetuntoaan ja itsenäisyyttään.

Täällä ei kyseisestä kuvasta ole mitään juttua medioissa. Mistähän johtuu ;)?

Terkut Keski-Euroopasta

Vierailija
27/90 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuon kyseisen kuvan ihannointi ei ole ihan vaaratonta.

Monet naiset haluavat pysyä hoikkina vaikka vauvan hyvinvoinnin kustannuksella (raskausaikana). Se että kerätään mahdollisimman vähän raskauskiloja vaikka muutenkin paino on esim. 50kg voi olla vauvallekin jo haitallista, ja siis nyt tarkoitan näitä joilla paino nousee esim. 2kg eli vähemmän kun vauvan paino on. Myös niitä olen tavannut jotka haluavatkin että vauva pysyy mahdollisimman pienenä jotta oma vatsa venyy mahdollisimman vähän ja synnytyksessä paikat eivät niin paljoa venyisi (tämä siis näiden henkilöiden ajatusmaailmasta). Puhumattakaan siitä että pystyykö raskausajasta joka on kuitenkin aika pitkä aika nauttimaan jos mielessä päällimmäisenä on se että pitää heti synnytyksen jälkeen näyttää siltä että voisi esiintyä alusvaatemuotinäytöksessä.

Toki kyseisen naisen vartaloa voi ihailla (jos pitää tuollaisesta vartalosta). Hinta saattaa olla vain aika kova.

Vierailija
28/90 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis selitä mulle:

Sä myönnät olevasi tuolle naiselle kateellinen. Se on ihan ok.

Miehesi ihmettelee miten uskomaton suoritus. Se ei ole ok.

Eikös kyse ole ihan samasta asiasta? En ymmärrä miten tästä voisi olla miehelle loukkaantunut, jollei teillä ole keskinäistä sopimusta olla ikinä mainitsemasta kenenkään kiloja tai ulkomuotoa.

Vierailija
29/90 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mutta millainen huuto siitä on noussut? Normaalista synnyttäneestä naisesta on tehty ruma ja tuota photoshopattua silikonitissiä kehutaan maasta taivaaseen !

Vierailija
30/90 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Ja minä ihmettelen mitä yksikään mies SINUSSA näkee. Ethän edes osaa lukea. =)

Vierailija
31/90 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaantunut miehelle, mies tajusi vasta aamulla että nukuin sohvalla yön. Tuntui vain pahalta joten halusin eri huoneeseen. Normaalisti jatkui elämä aamulla. Olen varmaan lapsellinen ja huonoitsetuntoinen, kyllähän minä tiedän että maailma on kauniita naisia täynnä. Mutta siinä vaiheessa kun mies oikein hieroo sitä faktaa naamalle niin kyllä se minua ainakin satuttaa. En ole miehelle vihainen, koska tiedostan että mulla itselläni on ongelmia tän asian suhteen. Olen kai turhan herkkä, mutta kyllä minulle on merkitystä mitä elämäni tärkein henkilö minusta ajattelee. Tai jos vertaa toisiin naisiin. Taidan olla yksin ajatusteni kanssa.. -ap

Vierailija
32/90 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, eli miehesi on idiootti.

Vetäisin tuosta johtopäätökset.

Haluatko jäädä suhteeseen miehen kanssa, jolla ei ole ymmärrystä siitä mikä sinua voisi loukata? 

Vierailija
33/90 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 08:35"]

Miksi et sanonut miehelle, että tuo onnistuu puolison tuella eli jos puoliso tuo tarpeeksi rahaa taloon ja mahdollistaa sen, että vaimolla on personal trainer, oma ravitsemusterapeutti, kuntosali jne. Että koska mieskulta olet valmis tarjoamaan minulle kaiken tuon?

Jep. Ainoat hoikat ja huolitellut naiset omistavat personal trainerin, ravitsemusterapeutin ja oman kuntosalin!

[/quote]

Ja joskus käy niin, että kun saa soman kropan, menettää aivonsa. Pitää valita!

Eli en kirjoittanut, että tuo onnistuu vain puolison tuella. Ja että ainoat hoikat naiset omistavat personal trainerin. Tuolla kuvan naisella on noin, joten miksi ihmeessä siitä ei saa puhua?

Olen itse ollut 170 cm 38 kg upea ilmestys. Lääkärit väittivät, että teen kuolemaa.

Vierailija
34/90 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan olla mieheni silmissä se kaikkein kaunein. Koska tiedän että mies ihannoi tuollaista vartaloa, haluaisin itsekin semmoisen. Kuka nainen ei haluaisi että mies ihailee omaa vaimoaan? -ap

Vierailija
35/90 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 08:35"]Miksi et sanonut miehelle, että tuo onnistuu puolison tuella eli jos puoliso tuo tarpeeksi rahaa taloon ja mahdollistaa sen, että vaimolla on personal trainer, oma ravitsemusterapeutti, kuntosali jne. Että koska mieskulta olet valmis tarjoamaan minulle kaiken tuon?

[/quote]

Näytä mulle toki kuva, missä olet moisessa kunnossa 4pv synnytyksen jälkeen? :) kyllä mäkin treenaan ja olen hyvässä kunnossa. Raskaudestakin palauduin nopeasti, mutta ei mitään toivoa, että oisin 4pv synnytyksen jälkeen näyttänyt tuolta. Pikkuisen eri asia.

Vierailija
36/90 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norminaisella on neljä päivää synnytyksen jälkeen niin iso vaippa housuissa, ettei tuollaisia pikkareita voisi pitää. Vatsa on kuin olisi vielä viidennellä kuukaudella, tissinkohdat märkinä, tukka rasvaisena ja väsymys paistaa kasvoilta. Norminainen kuvaa ennemmin sitä vastasyntynyttään, kuin keikistelee itse bikineissä kuvattavana.

Vierailija
37/90 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 08:50"]Haluan olla mieheni silmissä se kaikkein kaunein. Koska tiedän että mies ihannoi tuollaista vartaloa, haluaisin itsekin semmoisen. Kuka nainen ei haluaisi että mies ihailee omaa vaimoaan? -ap

[/quote]

Maailmassa on kuule paljon miehiä, jotka ihannoisivat juuri sinun vartaloasi. Esimerkiksi mun mies ei ole mikään maailman kuumin rantakissa. Mun silmiin kuitenkin niin oma ja rakas. Muut voivat fysiikaltaan olla parempia, mutta kylmällä tavalla. Joo hyvännäköinen on, se siitä, ei tarvii enempää miettiä saatika tuoda miehen tietoon. Musta tää on ihan normaali ajattelutapa hyvässä psrisuhteessa, niin miehen kuin naisenkin puolelta.

Vierailija
38/90 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 08:42"]

En loukkaantunut miehelle, mies tajusi vasta aamulla että nukuin sohvalla yön. Tuntui vain pahalta joten halusin eri huoneeseen. Normaalisti jatkui elämä aamulla. Olen varmaan lapsellinen ja huonoitsetuntoinen, kyllähän minä tiedän että maailma on kauniita naisia täynnä. Mutta siinä vaiheessa kun mies oikein hieroo sitä faktaa naamalle niin kyllä se minua ainakin satuttaa. En ole miehelle vihainen, koska tiedostan että mulla itselläni on ongelmia tän asian suhteen. Olen kai turhan herkkä, mutta kyllä minulle on merkitystä mitä elämäni tärkein henkilö minusta ajattelee. Tai jos vertaa toisiin naisiin. Taidan olla yksin ajatusteni kanssa.. -ap

[/quote]

Minä ainakin ymmärrän sinua, ap, ja olen varma, että niin moni muukin nainen. Ulkonäköpaineet ovat kovat ja tuntuu äärimmäisen loukkaavalta, kun oma mieskin tavallaan alkaa (tiedostamattaan) asettaa näitä paineita ylistämällä toisia naisia. Varsinkin kun nämä naiset ovat julkkismiljonäärejä, joilla on käytössään kaikki keinot ulkonäkönsä parantamiseksi.

En minäkään loukkaa miestäni kehumalla toisten miesten lihaksia tai suuria tuloja tai mitä ikinä miehisen egon rakentumiseen nyt kuuluukaan. Kehun ja tsemppaan omaa miestäni, koska häntä minä rakastan.

Vierailija
39/90 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske sen ukon maksaa sulle rasvaimut, kohotukset ja muut heti kun tulet synnytyssalista ulos, kun rikkaat jalkapalloilijatkin tekevät vaimoilleen niin!

Että 20 000 euroa tänne vaan kiitos niin näytän itsekin tuolta sitten parin päivän päästä viimeistään. Katsotaan tunteeko itsensä riittämättömäksi tuon kommentin jälkeen??! ;) 

Vierailija
40/90 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kuulkaa enemmänkin huolestuttaa tuo jalkapalloilijan vaimo. Olen itse aina ollut hoikka ja harastanut liikuntaa, mutta kyllä vauvapömppö oli vielä synnytyksen jälkeen.

Nämä tälläiset tähtöset nimittäin käyttää vanhaa sitomiskikkaa. Vielä 50-luvulla Suomessakin oli ihan yleistä, että naiset pukivat jo synnärillä kureliivit päälleen, eli korsetin tapaisen, jolla maha puristettiin kokoon. Sellainen vaan aiheuttaa pahasti painetta alapäähän ja edesauttaa kohdunlaskeumaa.

Muistelkaapa Catherinea, kun hän tuli prinssien kanssa sairaalasta. Hän ei ollut moiseen suostunut, vaan vatsa vielä pömpötti.

Eli veikkaan, että jalkapalloilijan vaimo on sitonut korsetilla vatsansa, ja tehnyt ahkerasti vatsalihasliikkeitä. Toivotaan nyt vaan oikein kovasti, että hän ei saa kohdunlaskeumaa ja että muistaisi ainakin juoda, sillä hän näytti myös vähän kuivalta...nimittäin jos aikoo imettää.