Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytättekö kertakäyttöisiä siivousliinoja?

Vierailija
26.09.2020 |

Mitä puhdistatte niillä ja minkänimisiä käytätte?

Haluaisin helpottaa kodinhoitoa. 😊

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka hullu käyttää mitään kertakäyttöistä nyt, kun maailma muutenkin hukkuu paskaan

Vierailija
2/51 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivous ei ole koskaan ollut näin helppoa kuin nykyään. Ei tarvita mitään kertakäyttöistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessapytyn pesuun kyllä. Merkillä ei väliä.

Vierailija
4/51 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapyyhkeet (ei liity palstaan) 🐻kovassa käytössä plus joskus sinin noita ohuita valkoisia.

Vierailija
5/51 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ensin erehdyksessä hajustettuja, jotka löyhkäävät ja seuraavaksi muistaakseni Sinituotteen hajustamattomia liinoja. Olin utelias ja halusin kokeilla liinoja.

En pidä ideaa järkevänä, koska niistä tulee lisää roskaa. Helpompi on pestä rättejä pesukoneessa.

Vierailija
6/51 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän vessan pesuun on aivan huippuja. Serla taisi olla merkki. Suosittelen lämpimästi.

Vierailija
7/51 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvapyyhkeet (ei liity palstaan) 🐻kovassa käytössä plus joskus sinin noita ohuita valkoisia.

Näitä kyllä löytyisi jo valmiiksi taloudesta. 🤩 Mitä niillä kannattaa siivota?

Ap

Vierailija
8/51 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Ne ovat tätä päivää. Kuka käyttäisi niitä kankaisia ja vanhanaikaisia bakteeripesiä?

Vierailija
9/51 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa nopeuttaa omaa kulutustaan, kun muut vain lisääntyvät. Itse otan omat oikeuteni, kun on vain yksi lapsi ja olen ennen ekokriisiä jo säästänyt kaikesta. Nyt minä teen sen, mitä muutkin, koska ei enää kiinnosta säästellä yhtään mitään.

Lapselleni olen teroittanut, että älä lisäänny.

Vierailija
10/51 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän vessan pesuun on aivan huippuja. Serla taisi olla merkki. Suosittelen lämpimästi.

Siis käytättekö muuhunkin kuin pytyn pyyhkimiseen ulkopuolelta? Peiliin, lavuaariin, ammeeseen?

Ap

Vierailija
11/51 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ MUUTA VIRKA.

Zinc

Mä niitä olen katsonut pari kertaa kaupassa, mutta luonne ei anna periksi antautua tuollaiseen kertakäyttökulttuuriin. Helpompaahan se itselle olisi ..

Vierailija
12/51 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessarätteinä käytän, joskus leikkaan vanhoista pyyhkeistä tai lakanoista siivousrättejä joita sitten heitän roskiin. 

Vierailija
13/51 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa nopeuttaa omaa kulutustaan, kun muut vain lisääntyvät. Itse otan omat oikeuteni, kun on vain yksi lapsi ja olen ennen ekokriisiä jo säästänyt kaikesta. Nyt minä teen sen, mitä muutkin, koska ei enää kiinnosta säästellä yhtään mitään.

Lapselleni olen teroittanut, että älä lisäänny.

Ja me zincut voimme siis kuluttaa täysin surutta !

Zinc

Vierailija
14/51 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vauvoja. Ne ovat iholle, eivät pinnoille (eivät siivousainetta, hoitavat aineet kerrostuvat)

Vierailija
15/51 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki olis zinccuja, niin maapallohan pelastuisi ! Kun mitään uutta sukupolvea ei enää tulisi ..

Zinccis

Vierailija
16/51 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zinc reippaasti vain ostamaan! Minä pyyhin kaikki pinnat vessasta näillä on tosi näppärää!

Vierailija
17/51 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapyyhkeillä saa pöydät, ruokatahrat, peilit, vessanpöntöt, mitä vaan puhtaaksi. Siksi niitä en ikinä vauvan iholle käyttäisikään.

Vierailija
18/51 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhin niillä desinfiointipyyhkeillä kaukosäätimet, kaikki kahvat, puhelimen ja läppärin.

Vierailija
19/51 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvapyyhkeillä saa pöydät, ruokatahrat, peilit, vessanpöntöt, mitä vaan puhtaaksi. Siksi niitä en ikinä vauvan iholle käyttäisikään.

Good luck with that. Lanoliinia kaikkeen.

Vierailija
20/51 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vauvoja. Ne ovat iholle, eivät pinnoille (eivät siivousainetta, hoitavat aineet kerrostuvat)

Vauvan puhdistuspyyhkeet eivät sisällä mitään ”hoitavia aineita”. Omissani on vain aloe veraa rauhoittavana aineena.

Ennemmin olisin kyllä huolissani niistä kerrostuvista aineista vauvani kuin kodin pintojen suhteen. Mutta tyylinsä kullakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi