Käytättekö kertakäyttöisiä siivousliinoja?
Mitä puhdistatte niillä ja minkänimisiä käytätte?
Haluaisin helpottaa kodinhoitoa. 😊
Kommentit (51)
Siivous ei ole koskaan ollut näin helppoa kuin nykyään. Ei tarvita mitään kertakäyttöistä.
Vessapytyn pesuun kyllä. Merkillä ei väliä.
Vauvapyyhkeet (ei liity palstaan) 🐻kovassa käytössä plus joskus sinin noita ohuita valkoisia.
Ostin ensin erehdyksessä hajustettuja, jotka löyhkäävät ja seuraavaksi muistaakseni Sinituotteen hajustamattomia liinoja. Olin utelias ja halusin kokeilla liinoja.
En pidä ideaa järkevänä, koska niistä tulee lisää roskaa. Helpompi on pestä rättejä pesukoneessa.
Minä käytän vessan pesuun on aivan huippuja. Serla taisi olla merkki. Suosittelen lämpimästi.
Vierailija kirjoitti:
Vauvapyyhkeet (ei liity palstaan) 🐻kovassa käytössä plus joskus sinin noita ohuita valkoisia.
Näitä kyllä löytyisi jo valmiiksi taloudesta. 🤩 Mitä niillä kannattaa siivota?
Ap
Tottakai. Ne ovat tätä päivää. Kuka käyttäisi niitä kankaisia ja vanhanaikaisia bakteeripesiä?
Kannattaa nopeuttaa omaa kulutustaan, kun muut vain lisääntyvät. Itse otan omat oikeuteni, kun on vain yksi lapsi ja olen ennen ekokriisiä jo säästänyt kaikesta. Nyt minä teen sen, mitä muutkin, koska ei enää kiinnosta säästellä yhtään mitään.
Lapselleni olen teroittanut, että älä lisäänny.
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän vessan pesuun on aivan huippuja. Serla taisi olla merkki. Suosittelen lämpimästi.
Siis käytättekö muuhunkin kuin pytyn pyyhkimiseen ulkopuolelta? Peiliin, lavuaariin, ammeeseen?
Ap
ÄLÄ MUUTA VIRKA.
Zinc
Mä niitä olen katsonut pari kertaa kaupassa, mutta luonne ei anna periksi antautua tuollaiseen kertakäyttökulttuuriin. Helpompaahan se itselle olisi ..
Vessarätteinä käytän, joskus leikkaan vanhoista pyyhkeistä tai lakanoista siivousrättejä joita sitten heitän roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa nopeuttaa omaa kulutustaan, kun muut vain lisääntyvät. Itse otan omat oikeuteni, kun on vain yksi lapsi ja olen ennen ekokriisiä jo säästänyt kaikesta. Nyt minä teen sen, mitä muutkin, koska ei enää kiinnosta säästellä yhtään mitään.
Lapselleni olen teroittanut, että älä lisäänny.
Ja me zincut voimme siis kuluttaa täysin surutta !
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vauvoja. Ne ovat iholle, eivät pinnoille (eivät siivousainetta, hoitavat aineet kerrostuvat)
Jos kaikki olis zinccuja, niin maapallohan pelastuisi ! Kun mitään uutta sukupolvea ei enää tulisi ..
Zinccis
Zinc reippaasti vain ostamaan! Minä pyyhin kaikki pinnat vessasta näillä on tosi näppärää!
Vauvapyyhkeillä saa pöydät, ruokatahrat, peilit, vessanpöntöt, mitä vaan puhtaaksi. Siksi niitä en ikinä vauvan iholle käyttäisikään.
Pyyhin niillä desinfiointipyyhkeillä kaukosäätimet, kaikki kahvat, puhelimen ja läppärin.
Vierailija kirjoitti:
Vauvapyyhkeillä saa pöydät, ruokatahrat, peilit, vessanpöntöt, mitä vaan puhtaaksi. Siksi niitä en ikinä vauvan iholle käyttäisikään.
Good luck with that. Lanoliinia kaikkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vauvoja. Ne ovat iholle, eivät pinnoille (eivät siivousainetta, hoitavat aineet kerrostuvat)
Vauvan puhdistuspyyhkeet eivät sisällä mitään ”hoitavia aineita”. Omissani on vain aloe veraa rauhoittavana aineena.
Ennemmin olisin kyllä huolissani niistä kerrostuvista aineista vauvani kuin kodin pintojen suhteen. Mutta tyylinsä kullakin.
kuka hullu käyttää mitään kertakäyttöistä nyt, kun maailma muutenkin hukkuu paskaan