Kävin ennen aina välillä yksin baarissa
Oli melkein aina kiva ilta. Nyt joku on muuttunut... Minä vai muut? Ei ihmiset pahalla katso tai syrji ja jotkut jutteleekin, mutta en jotenkin pääse täysillä mukaan fiilikseen ja löydä hyvää porukkaa jne. Olen oikeasti aika saman tasoisen näköinen verrattuna tuohon kertomaani "aikaisempaan" (nuorempana vähän ylipainoakin, nyt ei enää), tosin täytyy ehkä huomata, että yleisesti ottaen ihmiset ovat paljon paremman näköisiä nykyään, joten vertailussa ehkä olen siten huonomman näköinen kuin ennen.
Muutamia keksimiäni syitä:
- kulttuuri-ilmapiirin muutos, ei uskalleta tutustua ihan vieraaseen
- en juo tarpeeksi tai se lievä hermostus näkyy minusta, vaikka yritänkin rentoutua
- tyylini on ehkä vähän hukassa tällä hetkellä, vaatteeni eivät välttämättä tuo minusta kaikkein parasta esiin
Mitä te ajattelette, tai oletteko huomanneet samaa? Jätetään nyt pois kokonaan vaikka se, että oikeasti olisin vanha ja ruma enkä vaan tajua sitä.
Kommentit (12)
Niin no.. Oisko kuitenkin ikä tehnyt tehtävänsä?
Pitäiskö vaihtaa toisenlaiseen ympäristöön?
Minä kävin yksin baareissa joskus tuossa 15 vuotta sitten. Yksin sain aina istua, jos yritin mennä juttelemaan niin yleensä sain töykeää kohtelua, jos nyt vastattiin mitään. Niin miehiltä kuin naisilta.
En olekaan yli vuosikymmeneen käynyt missään, halvemmaksi tulee ryypätä kotona kun yksin joutuu kumminkin olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä kävin yksin baareissa joskus tuossa 15 vuotta sitten. Yksin sain aina istua, jos yritin mennä juttelemaan niin yleensä sain töykeää kohtelua, jos nyt vastattiin mitään. Niin miehiltä kuin naisilta.
En olekaan yli vuosikymmeneen käynyt missään, halvemmaksi tulee ryypätä kotona kun yksin joutuu kumminkin olemaan.
Kuulostaa ikävältä :c Ap
Muistakaa nyt pysyä pois sieltä baareista! 😷
Vierailija kirjoitti:
Komppaan tätä.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa nyt pysyä pois sieltä baareista! 😷
Miksi?
Ainakin naiset inhoaa baarissa yksin olevaa miestä. Olet epätoivoinen reppana.
Jos menet kaveriporukassa, niin joku voi jopa kiinnostua sinusta.
Molemmissa tapauksissa olet kuitenkin ihan sama ihminen, mutta naisten logiikassa ei ollekkaan mitään järkeä.
hyi mä en uskaltais mennä nyt baariin ku qiimassa ja humalassa olevat tulee iholle, yyh
Vierailija kirjoitti:
Ainakin naiset inhoaa baarissa yksin olevaa miestä. Olet epätoivoinen reppana.
Jos menet kaveriporukassa, niin joku voi jopa kiinnostua sinusta.
Molemmissa tapauksissa olet kuitenkin ihan sama ihminen, mutta naisten logiikassa ei ollekkaan mitään järkeä.
Heh, naisen logiikka. Ensin haluaa ja suhteen pitkittyessä ei enää halua.
Niin no korona ja tää on tietty tehnyt sen että ihmiset voi olla epävarmoja, saako lähestyä ja sellanen yleinen ahdistuksen ilmapiiri on vahvistunut. Ei baareissa tosin kukaan turvavälejä pidä, vaikka se suositus on nytkin... Ap