Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiljaisin aika asioida työkkärissä? aamupäivä?

Vierailija
03.12.2013 |

Entä onkohan sillä väliä, onko alku- vai loppukuu?

Auttakaa viisaammat :)

Menen siis ilman ajanvarausta ja aikaa ei ole paljoa jonottamiseen (Tikkurilan te-toimisto)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmista, että siellä edes on päivystystä! Kaikissa TE-toimistoissa kun ei ole. Pahin jono on heti aamulla eli esim. 10.30 on järkevämpi kuin heti aamulla.

Maanantaina aina ruuhkaa, alkukuusta ruuhkaa. Paras päivä olisi tiistai  tai torstai keskellä kuukautta.

Vierailija
2/5 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos kovasti :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mihin aikaan menet, info-pisteen kyllästynyt gerberos jankuttaa vain "oletko käyttänyt jo sähköistä palvelua, oletko käyttänyt jo sähköistä palvelua" jne. paskaa.

Oli hermot mennä kun jouduin käymään työkkärissä mm. ilmoittautumassa työttömäksi ja esittämässä yt-neuvottelupaperit, niin se *tanan kurppa jankutti siitä sähköisestä ilmoittautumisesta. "kun en näe". Vitunko väliä sillä ilmoittautumisella on koska ohjeissa oli, että joka tapauksessa pitää työkkäriin mennä + mä olin todellakin tehnyt sen, se kuikelo ei vain osannut katsoa oikeasta paikasta.

Vierailija
4/5 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan tietoinen että asiointi on muuttunut todella paljon Te-toimistoissa! Olin lukenut lehdistä ja määräaikaisessa työssäni olin jonkin verran tekemisissä työkkärin kanssa, mutta silit minut yllätti se miten siellä asioitiin. (Itä-suomessa tämä)

Vierailija
5/5 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 14:57"]

Ihan sama mihin aikaan menet, info-pisteen kyllästynyt gerberos jankuttaa vain "oletko käyttänyt jo sähköistä palvelua, oletko käyttänyt jo sähköistä palvelua" jne. paskaa.

Oli hermot mennä kun jouduin käymään työkkärissä mm. ilmoittautumassa työttömäksi ja esittämässä yt-neuvottelupaperit, niin se *tanan kurppa jankutti siitä sähköisestä ilmoittautumisesta. "kun en näe". Vitunko väliä sillä ilmoittautumisella on koska ohjeissa oli, että joka tapauksessa pitää työkkäriin mennä + mä olin todellakin tehnyt sen, se kuikelo ei vain osannut katsoa oikeasta paikasta.

[/quote]

Sinulta unohtui se toinen ohje: ilmoittaudu sähköisesti ja mene vasta sitten TE-toimistoon. Ei siellä ole olemassa mitään väärää paikkaa eli hetullasi mennään tietoihin ja joko olet tai et ole ilmoittautunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi