Hiljaisin aika asioida työkkärissä? aamupäivä?
Entä onkohan sillä väliä, onko alku- vai loppukuu?
Auttakaa viisaammat :)
Menen siis ilman ajanvarausta ja aikaa ei ole paljoa jonottamiseen (Tikkurilan te-toimisto)
Kommentit (5)
Ihan sama mihin aikaan menet, info-pisteen kyllästynyt gerberos jankuttaa vain "oletko käyttänyt jo sähköistä palvelua, oletko käyttänyt jo sähköistä palvelua" jne. paskaa.
Oli hermot mennä kun jouduin käymään työkkärissä mm. ilmoittautumassa työttömäksi ja esittämässä yt-neuvottelupaperit, niin se *tanan kurppa jankutti siitä sähköisestä ilmoittautumisesta. "kun en näe". Vitunko väliä sillä ilmoittautumisella on koska ohjeissa oli, että joka tapauksessa pitää työkkäriin mennä + mä olin todellakin tehnyt sen, se kuikelo ei vain osannut katsoa oikeasta paikasta.
Olethan tietoinen että asiointi on muuttunut todella paljon Te-toimistoissa! Olin lukenut lehdistä ja määräaikaisessa työssäni olin jonkin verran tekemisissä työkkärin kanssa, mutta silit minut yllätti se miten siellä asioitiin. (Itä-suomessa tämä)
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 14:57"]
Ihan sama mihin aikaan menet, info-pisteen kyllästynyt gerberos jankuttaa vain "oletko käyttänyt jo sähköistä palvelua, oletko käyttänyt jo sähköistä palvelua" jne. paskaa.
Oli hermot mennä kun jouduin käymään työkkärissä mm. ilmoittautumassa työttömäksi ja esittämässä yt-neuvottelupaperit, niin se *tanan kurppa jankutti siitä sähköisestä ilmoittautumisesta. "kun en näe". Vitunko väliä sillä ilmoittautumisella on koska ohjeissa oli, että joka tapauksessa pitää työkkäriin mennä + mä olin todellakin tehnyt sen, se kuikelo ei vain osannut katsoa oikeasta paikasta.
[/quote]
Sinulta unohtui se toinen ohje: ilmoittaudu sähköisesti ja mene vasta sitten TE-toimistoon. Ei siellä ole olemassa mitään väärää paikkaa eli hetullasi mennään tietoihin ja joko olet tai et ole ilmoittautunut.
Varmista, että siellä edes on päivystystä! Kaikissa TE-toimistoissa kun ei ole. Pahin jono on heti aamulla eli esim. 10.30 on järkevämpi kuin heti aamulla.
Maanantaina aina ruuhkaa, alkukuusta ruuhkaa. Paras päivä olisi tiistai tai torstai keskellä kuukautta.