Miten te muut keskituloiset miehet kestätte sen ajatuksen että tyttöystävänne/vaimonne vaihtaisivat teidät heti jos joku miljonäärimies olisi heille tarjolla?
Asia vaivaa minua ainakin päivä päivältä enemmän...
M38
Kommentit (79)
Ikävä totuushan tuo on näin tavallisen miehen perspektiivistä
Samaa voit sanoa ei niin kauniille naisille.
Mun vaimo jätti mut kun sai erään keskisuuren yrityksen johtajan itselleen (vuositulot 200 000 ja 300 000e välillä)
OO.. En kestä. Tai no en ole edes keskituloinen. Ja vaimoke jätti jo aikaa sit, kun olin vielä suht koht hyvätuloinen. Ja nykyään mies jonka takia jätti on luuseri alkoholisti. Arvatkaa mitä ajattelen asiasta? Paska löytää sielunkumppaninsa.
Ap puhuu asiaa, tiedän itsekin useita tapauksia. Siinä on jäänyt keskituloinen palkansaaja lehdelle soittelemaan.
Vierailija kirjoitti:
OO.. En kestä. Tai no en ole edes keskituloinen. Ja vaimoke jätti jo aikaa sit, kun olin vielä suht koht hyvätuloinen. Ja nykyään mies jonka takia jätti on luuseri alkoholisti. Arvatkaa mitä ajattelen asiasta? Paska löytää sielunkumppaninsa.
Eli olit se "kunnon mies" jonka kanssa vaimosi oli vain rahojen takia, ja hän jätti sinut kun viimeinkin löysi jän niksen?
Säälittävää, ap. Säälittävää, että vietät lauantai-iltaa vauvalehden palstalla katkerana naisettomuudestasi sen sijaan, että yrittäisit edes jotenkin korjata asiaa. Ja säälittävää, että elät edelleen jossain 1950-luvulla missä naiset haaveilevat miesten rahoista. Olisit edes laittanut sen verran pontta provoosi, että olisit teeskennellyt miten kestäisit sen ajatuksen, että (olematon) tyttöystäväsi jättäisi sinut, jos vaurastuisi merkittävästi. Usko tai älä, niin 2010-luvulla useimmat naiset ovat kiinnostuneita ihan omasta vauraudestaan ja omista tuloistaan, ei miesten.
Ai niin, mutta jos ainoa kosketus naisiin on sofiat ja maisat lehtijutuissa, niin voihan se todellisuus vääristyä tuollakin tavoin.
Osa naisista ei vaihda miestään. Siihen on eri syitä.
Miksi ajattelet tuollaisia ensinnäkään? Ja ihan itsekö olet päätellyt asian olevan noin?
Miehet varmaan valitsisivat heti kauniimman naisen jos mahdollista ja sitten kuvittelevat naistenkin vaihtavan kumppania tuosta vain.
Sairastuin 12 vuotta sitten ja juuri kun uran piti lähteä nousukiitoon, jäin työkyvyttömyyseläkkeelle. Nyt edessä mahdollinen uudelleen kouluttautuminen, mutta siltikään työelämä tuskin on minulle enää realistista. Jäljelle jäi se tuulen huuhtoma takapuoli.
Naisystävä on ollut vierelläni ja tukenani horjumatta, vaikka hän todellakin voisi valita. Välillä olen yrittänyt mustalla hetkellä ajaa hänet pois, mutta silti hän vain on ja pysyy.
Vertaistukiryhmän perusteella tämä ei ole mitenkään tavatonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olit se "kunnon mies" jonka kanssa vaimosi oli vain rahojen takia, ja hän jätti sinut kun viimeinkin löysi jän niksen?
En mä kunnon miehestä tiedä, on mulla tietysti omat puutteeni mut ainakin yritin olla. Ihmetyttää vaan se miten äkkiä naisen mieli muuttuu.
Juu olet kyllä ap oikeassa joten hyvä että olet lauantai-iltana täällä suojassa naisilta kun muut miesparat on radalla ja saavat parin tunnin sisään piparia. Väistit luodin.
Vierailija kirjoitti:
Osa naisista ei vaihda miestään. Siihen on eri syitä.
Aivan. Rakastan lähäri-miestäni yli kaiken, enkä vaihtaisi ainakaan rahan takia. Useampi lääkäri on pyrkinyt vuosien saatossa pöksyihini.
Terkuin sh
Vierailija kirjoitti:
Juu olet kyllä ap oikeassa joten hyvä että olet lauantai-iltana täällä suojassa naisilta kun muut miesparat on radalla ja saavat parin tunnin sisään piparia. Väistit luodin.
HAHAHA
joo, kyllä niistä top 1% miehistä osa pääsee jörnimään tänäänkin.
Mutta ei suinkaan "muut miesparat"
Vierailija kirjoitti:
Täällä ap on turvassa, äitinsä ikäisten naisten seurassa. Meitä hieman hymyilyttää tämäkin avaus, mutta ihan vain äidillisesti ;-)
N57
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää, ap. Säälittävää, että vietät lauantai-iltaa vauvalehden palstalla katkerana naisettomuudestasi sen sijaan, että yrittäisit edes jotenkin korjata asiaa. Ja säälittävää, että elät edelleen jossain 1950-luvulla missä naiset haaveilevat miesten rahoista. Olisit edes laittanut sen verran pontta provoosi, että olisit teeskennellyt miten kestäisit sen ajatuksen, että (olematon) tyttöystäväsi jättäisi sinut, jos vaurastuisi merkittävästi. Usko tai älä, niin 2010-luvulla useimmat naiset ovat kiinnostuneita ihan omasta vauraudestaan ja omista tuloistaan, ei miesten.
Ai niin, mutta jos ainoa kosketus naisiin on sofiat ja maisat lehtijutuissa, niin voihan se todellisuus vääristyä tuollakin tavoin.
Tämä!
Kysyjä on niin tyhjä sisältä, vailla mitään kompetenssia että hänellä on rahalla ostettu vaimo. Tämän ilmeisesti rahalla saadun vaimon hän pelkää menettävänsä toiselle miehelle jonka tarjous on korkeampi.
Hänellä ON todellisuus vääristynyt, vaikka hän mahdollisesti elää omassa kuplassaan, jossa on vain materiaalinen ulottuvuus ihmissuhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HAHAHA
joo, kyllä niistä top 1% miehistä osa pääsee jörnimään tänäänkin.
Mutta ei suinkaan "muut miesparat"
Kymmenet tuhannet nuoret miehet saavat tänäiltana piparia, itsekin tunnen monta. Piruparat. Se on lopun alkua se. Onneksi ap:lla ei ole pelkoa. Olet turvassa täällä 35+ perheenäitien keskellä.
Pitikö sinun muistuttaa tästä? Olen yrittänyt unohtaa tuon faktan