Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamupojat loppuu, buu!

Vierailija
03.12.2013 |

Anssi siirtyy Voicelle. Päivän huonoin uutinen, sinne meni mun lemppariohjelma pytystä alas.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tää ollut jo pitkää odotettavissa. Renne on kohta jo 40v eikä ole enää mikään "poika"!

Vierailija
2/11 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Renne alkaa tehdä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renneä ei todellakaan tule ikävä ja eiköhän tilalle löydy näitä tyhjäpäämissijuontajamalleja tyyliin Susanna Laine, Noora Hautakangas ja uusimpana Niina Backman...

Vierailija
4/11 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anssi ja Renne ovat yhdessä tehneet yhtä Suomen suosituinta radio-ohjelmaa. Tuntuu ettei uudet viritykset ikinä toimi, eikä yhtään hyvää aamushowta ole tämän jälkeen jäljellä. 

Vierailija
5/11 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 13:09"]

Anssi ja Renne ovat yhdessä tehneet yhtä Suomen suosituinta radio-ohjelmaa. Tuntuu ettei uudet viritykset ikinä toimi, eikä yhtään hyvää aamushowta ole tämän jälkeen jäljellä. 

[/quote]

Siitä suosiosta ei ole paljoa enää jäljellä! Renne ei myy!

Vierailija
6/11 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä ne ovat? Eivät ainakaan ylen aamutv:n toimittajia.

Vierailija
7/11 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 13:17"]

Ketä ne ovat? Eivät ainakaan ylen aamutv:n toimittajia.

[/quote] Miten tää nyt taas liittyy aiheeseen? Jos et kuuntele aamupoikia tai tiedä keitä he ovat, miksi kommentoit? Aiheeseen: mua harmittaa myös. Pidin aamupojista ja olen kuunnellut jo monta vuotta. Taidan vaihtaa nyt sitten Suomipopille.

Vierailija
8/11 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä oon kans ollut vuosikaudet aamupoikien uskollinen kuuntelija ja mua ottaa ihan törkeenä pattiin että anssi siirtyy VOICELLE. Kuka nyt oikeesti kuuntelee jotain voicea?? Hyvä kikka voicelta saada lisää kuuntelijoita, kun kaikki taitavat olla joko nrj:n tai suomipopin kelkassa.

Vierailija
9/11 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renne on jo niin rasittava besserwisser, että tervemenoa! Mä nautin nyt siitä kun Anssi oli monta viikkoa aamussa tämän toisen miesjuontajan kanssa, oli oikeesti kiva kuunnella, ne sopi hyvin yhteen.

Vierailija
10/11 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi keski-ikäistä miestä viljelee teinihuumoria...siirtyisivät ikäiseensä ohjelmaan.

Vierailija
11/11 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on besserwisser?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme