Aamupojat loppuu, buu!
Anssi siirtyy Voicelle. Päivän huonoin uutinen, sinne meni mun lemppariohjelma pytystä alas.
Kommentit (11)
Renneä ei todellakaan tule ikävä ja eiköhän tilalle löydy näitä tyhjäpäämissijuontajamalleja tyyliin Susanna Laine, Noora Hautakangas ja uusimpana Niina Backman...
Anssi ja Renne ovat yhdessä tehneet yhtä Suomen suosituinta radio-ohjelmaa. Tuntuu ettei uudet viritykset ikinä toimi, eikä yhtään hyvää aamushowta ole tämän jälkeen jäljellä.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 13:09"]
Anssi ja Renne ovat yhdessä tehneet yhtä Suomen suosituinta radio-ohjelmaa. Tuntuu ettei uudet viritykset ikinä toimi, eikä yhtään hyvää aamushowta ole tämän jälkeen jäljellä.
[/quote]
Siitä suosiosta ei ole paljoa enää jäljellä! Renne ei myy!
Ketä ne ovat? Eivät ainakaan ylen aamutv:n toimittajia.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 13:17"]
Ketä ne ovat? Eivät ainakaan ylen aamutv:n toimittajia.
[/quote] Miten tää nyt taas liittyy aiheeseen? Jos et kuuntele aamupoikia tai tiedä keitä he ovat, miksi kommentoit? Aiheeseen: mua harmittaa myös. Pidin aamupojista ja olen kuunnellut jo monta vuotta. Taidan vaihtaa nyt sitten Suomipopille.
Joo mä oon kans ollut vuosikaudet aamupoikien uskollinen kuuntelija ja mua ottaa ihan törkeenä pattiin että anssi siirtyy VOICELLE. Kuka nyt oikeesti kuuntelee jotain voicea?? Hyvä kikka voicelta saada lisää kuuntelijoita, kun kaikki taitavat olla joko nrj:n tai suomipopin kelkassa.
Renne on jo niin rasittava besserwisser, että tervemenoa! Mä nautin nyt siitä kun Anssi oli monta viikkoa aamussa tämän toisen miesjuontajan kanssa, oli oikeesti kiva kuunnella, ne sopi hyvin yhteen.
Kaksi keski-ikäistä miestä viljelee teinihuumoria...siirtyisivät ikäiseensä ohjelmaan.
Onhan tää ollut jo pitkää odotettavissa. Renne on kohta jo 40v eikä ole enää mikään "poika"!