Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka selvitä uskottomuudesta?

Vierailija
03.12.2013 |

Kuinka saisin oikeasti katkeruuden loppumaan? Mun mies jäi kiinni pettämisestä, ei selitelly mitään, ilmotti vaan et haluu erota ja muutti samantie tän toisen naisen luo. Aikaa kulunut nyt puolitoista vuotta ja edelleenkään ei mene päivääkään etteikö pettäminen ja ero olis mielessä. Alkuun jopa yritin aiheuttaa heille haittaa hankaloittamalla lasten hakua yms mutta he tuntuivat vain hitsautuvan enemmän yhteen. Nyt sain viellä kuulla heidän suhteen jatkuneen jo 3 vuotta ennen kun jäivät kiinni. Onko jotain keinoa miten saisin miehen selittämään tapahtuneen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda jo mokoma, mies ei ole sulle enää tilivelvollinen. Etsi uusi sillä pääset yli katkeruudesta.

Vierailija
2/5 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sun on parasta vaan yrittää unohtaa koko juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki oma elämä

Vierailija
4/5 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaan kieriskelet moisissa fiiliksissä ja syöt itseäsi sisältäpäin. Mies teki toki paskan tempun, mutta on varmaan nyt onnellinen. Ole vahva ja yritä sinäkin päästä asiasta eteenpäin ja löytää elämääsi uusi suunta.

Vierailija
5/5 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua kohtaan tehtiin väärin. Et tule koskaan saamaan asiaan kaikkia vastauksia vaikka kuinka yrittäisit. Tiedän kokemuksesta.

Maailmassa on ihmisiä, jotka eivät tekisi noin. Yritä luottaa siihen. Älä anna tämän yhden tapauksen lannistaa.

Pyri antamaan anteeksi tavalla tai toisella. Itse kokeilin mm. Anteeksiantokirjettä (jota ei tulisi lähettää), anteeksiantomeditaatiota jne. Loppujen lopulta minulla auttoi ainoastaan aika ja uusi mies.