Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita jotka raskautuneet vhh:n ruokavalion avulla?

Vierailija
02.12.2013 |

Itsellä pcos ja puolivahingossa raskauduin 4 vuotta sitten kun pudottelin painoa vähähiilihydraattisella ruokavaliolla. En kyttäillyt grammoja mutta sokerit ja valkoiset jauhot pois ja riisiä, perunaa ja pastaa kohtuudella.

Nyt ois toinen toiveissa ja pari kiertoa mennyt ilman tärppiä vaikka on Metforem - lääkitys (muistaakseni gyne puhui kiertojen tasaamisesta). Päätin aloittaa taas tuon vähähiilihydraattisen ja tottakai mietin miten pian tuloksia voisi tulla :) (malttamaton olen tottakai ja itsekuria on ruokavalioon tosi vaikea löytää vaikka se varmasti edesauttaisi raskautumiseen! Olen hirveä karkkirotta :() Viimeksi ehdin olla joku 4 kk vhh:lla ja söin pillereitä ja silti tulin raskaaksi eli teho oli ilmeisesti aika hyvä :)

Olisipas mukava kuulla muiden kokemuksia :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä nyt palauttaa sinut todellisuuteen. Mutta ei ruokavalion avulla raskaaksi tulla, siihen tarvitaan siittiöitä.

Vierailija
2/6 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siihen se mies tarvittiin ;-) (sori, oli pakko :D)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

VHH on monessa muussa maassa käytössä pco:n hoidossa ja tehoaa usein lääkitystä paremmin.

Vierailija
4/6 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös PCOS jonka takia en ovuloi ollenkaan. Sain clomifen reseptin ja aloitin myös vhh ruokavalion vaikka bmi oli 18 (eli tarkoitukseni ei ollut laihduttaa, söin siis ruokaa vähän enemmän mutta ilman hiilihydraattia). Kaksi ensimmäistä clomifen kiertoa normi ruokavaliolla, sitten yhden kuukauden hoitotauko, jolloin aloitin vhh ruokavalion ja seuraavasta clomifen kierrosta raskauduin.

Voi tietysti olla täysin sattumaa, mutta uskon että vhh ruokavaliolla oli tekemistä sen kanssa että raskauduin. Olin lukenut niin paljon englanniksi PCOS:ta ja ruokavaliosta että päätin kokeilla. Ja kannatti! Jos uskallamme toivoa ja yrittää uutta vauvaa, aion ehdottomasti aloittaa vhh ruokavalion uudestaan. Toivottavasti toivesi toteutuu pian ja tulet raskaaksi!

Vierailija
5/6 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 5, mäkin uskon tuohon vhh:een mutta voi että kun on vaikea aloittaa... :) Vaikka tietää että siitä saa myös järjettömän hyvän ja energisen olon, + painokin saisi muutaman kilon pudota :)

Mulla alkoi juuri tänään uusi kierto, testataan nyt vähän auttaisiko jo tässä kierrossa :)

ap

Vierailija
6/6 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 21:15"]

Kiitos 5, mäkin uskon tuohon vhh:een mutta voi että kun on vaikea aloittaa... :) Vaikka tietää että siitä saa myös järjettömän hyvän ja energisen olon, + painokin saisi muutaman kilon pudota :)

Mulla alkoi juuri tänään uusi kierto, testataan nyt vähän auttaisiko jo tässä kierrossa :)

ap

[/quote]

Muistan kyllä että ensimmäiset kaksi viikkoa oli vaikeeta ja teki mieli karkkia, keksiä, kaikkea hyvää.. Sen kaksi viikkoa kun jaksoi niin rupesi sokerihimo hillittämään. Kyllä siihen pystyi kun ajatteli mikä saattaa olla lopputulos. Tsemppiä ruokavalion ylläpitoon!

T. 5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi