Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä gay-baarissa käyt ja kuinka usein?

Vierailija
02.12.2013 |

Mikä on suosikkigay-baarisi ja kuinka usein käyt homobaareissa? Minkälaisessa seurassa käyt gay-baarissa ja mikä kyseisissä paikoissa viehättää sinua eniten?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt yhdessä ja siinä kaksi kertaa, nimeä en kerro, lälläslää

Vierailija
2/16 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet hetero, olisitko kiltti ja lopettaisit gay-baareissa käymisen. Kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 19:17"]

[/quote]Kysyykö portsari suuntautumisen ovella?

Vierailija
4/16 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mitäs veikkaat, millainen huuto ja parku tulisi, jos homoilta kiellettäisiin pääsy heterobaareihin?

Vierailija
5/16 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 19:31"]

[/quote]

Mitäs veikkaat, millainen huuto ja parku tulisi, jos homoilta kiellettäisiin pääsy heterobaareihin?

[/quote]

Heterobaareja on satoja, homobaareja pari hassua. Olisiko mahdoton toive, että nämä pari kohtaamispaikkaa jätettäisiin homoille? Homobaareissa oletus on, että sieltä voi homo (mies tai nainen) yrittää iskeä elämänkumppanin. Olisi kiva, että sit ei häiritsisi heteroiden elämysmatkailu.

Vierailija
6/16 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä edellisen kanssa! Tullaan sankoin joukoin homobaariin ja sitten ollaan muka niin järkyttyneitä, kun joku homo tai lesbo yritti iskeä.

Vierailija
7/16 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 19:51"]

[/quote]

[/quote]

Heterobaareja on satoja, homobaareja pari hassua. Olisiko mahdoton toive, että nämä pari kohtaamispaikkaa jätettäisiin homoille? Homobaareissa oletus on, että sieltä voi homo (mies tai nainen) yrittää iskeä elämänkumppanin. Olisi kiva, että sit ei häiritsisi heteroiden elämysmatkailu.

[/quote]

Ihan kuin homot eivät kävisi elämysmatkoilla heteroiden baareissa etsimässä "bi-curious" -kundeja. Koodi.netissä oikein kysellään vinkkejä, että mistä kannattaa etsiä "heteroseuraa".

Vierailija
8/16 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 19:29"]

[/quote]Kysyykö portsari suuntautumisen ovella?

[/quote]

Ei kysy. Mutta fiksu hetero jättää homoille pikkiriikkisen oman reviirin, kun heteroiden reviirinä on koko maailma.

Vierailija
9/16 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkö mä saa käydä mun homokavereiden kanssa homobaareissa?

Vierailija
10/16 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 21:09"]

[/quote]

Saat toki. Muista kuitenkin kunnioittaa sitä, että olet vieraana vähemmistön tontilla. Jos sinua tullaan iskemään, älä tee numeroa heteroudestasi vaan sano vain ei kiitos.

Vierailija
11/16 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 21:25"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 21:09"]

[/quote]

Saat toki. Muista kuitenkin kunnioittaa sitä, että olet vieraana vähemmistön tontilla. Jos sinua tullaan iskemään, älä tee numeroa heteroudestasi vaan sano vain ei kiitos.

[/quote]

No eipä tulis mieleenkään ruveta kailottamaan heteroutta niissä paikoissa.

Vierailija
12/16 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ehkä kerran vuodessa Mannsillä (karaokepaikka) ja Herkussa (yökerho). Mulla on kaveri, jonka seurassa tiet vievät tuonne. Manssin karaoke on mielestäni kiva ja siellä on hauskaa, on hyviä laulajia eikä liian känniläisiä. Paljon kivempi kuin joku sellainen, jonne mennään umpitunnelissa kajauttamaan Hopeinen kuu.

Herkussa taas on kiva tanssia, toisaalta saa taatusti tanssia ihan yksin ilman kenenkään huomiota. Mutta hyvää musaa. Muuten taas paikka on aikamoinen lihatiski ja tietysti siellä on sen mukainen meno kuten lihatiskipaikoissa noin yleensä. Mutta kaverin kanssa hauskaa.

Vierailija
13/16 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 19:51"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No myönnän, että nuorempana saattoi olla tuota elämysmatkailuakin mukana. Mutta nyt jos kaverini (homo) kanssa lähdetään ulos niin vaihtoehtonahan illan päätteeksi on se, että mennään joko hetskupaikkaan, jossa hänellä on tylsää tai sitten mennään homopaikkaan, jossa meillä kaikilla on hauskaa. Kyllä kaveri tietysti välillä lähtee hetskupaikkaankin mutta tuo on kompromissiratkaisu meille.

Kerran minulla oli sellainen olo, että olen väärällä tontilla kun Mannsillä eräs nainen tuli hakemaan minua tanssiin ja tanssin hänen kanssaan.

t: hetskunainen

13

Vierailija
14/16 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 21:47"]mennään joko hetskupaikkaan, jossa hänellä on tylsää tai sitten mennään homopaikkaan, jossa meillä kaikilla on hauskaa.

13

[/quote]

Mitä tarkoitat tuolla, että hänellä ei voi olla hauskaa heteropaikassa? Meinaan vaan, että siitä tulee tunne, että hän lähtee ulos vain iskeäkseen jonkun tyypin ja jos näin on, niin mihin hän sinun seuraasi tarvitsee?

Vierailija
15/16 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käynyt gambrinissa, dtm:ssä ja herculeksessa. Miespuolisen homoystäväni seurassa. Si niin, ja monissa gay-baareissa amsterdamissa, samassa seurassa.

Vierailija
16/16 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 21:57"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 21:47"]mennään joko hetskupaikkaan, jossa hänellä on tylsää tai sitten mennään homopaikkaan, jossa meillä kaikilla on hauskaa.

13

[/quote]

Mitä tarkoitat tuolla, että hänellä ei voi olla hauskaa heteropaikassa? Meinaan vaan, että siitä tulee tunne, että hän lähtee ulos vain iskeäkseen jonkun tyypin ja jos näin on, niin mihin hän sinun seuraasi tarvitsee?

[/quote]

No ei nyt ihan noin..ja puhun nyt vain meidän seurueestamme, voihan sitten joku taas olla liikkeellä toisella mielellä. Yleensä heteropaikassa hänellä on jossain vaiheessa tylsää jos ei ole seuraa hänellä ja pitää vain katsoa muhun kohdistuvia iskuyrityksiä (en kans loppuillasta lähde kenenkään seuraan mutta kuitenkin). Homopaikassa taas hänellä on enemmän tuttuja ja kavereita, on kiva tanssia yhdessä ja hän ei yleensä halua niistä mitään yhdenillanseuraa, koska siellä kaikki tuntee toisensa, kuka on antanut kellekin. Yleensä lähdetään vielä yhdessä syömäänkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän