Mikä ominaisuus on kumppanissa TURN ON?
Sellainen, jonka vuoksi voi antaa anteeksi pienemmät puutteet ja turn offit?
Kommentit (37)
Älykkyys, verbaalinen lahjakkuus, hyvä tuoksu ja miellyttävä ääni.
Älykkyys. Kun ihminen oikeasti vakuuttaa älykkyydellän, millään ulkoisilla seikoilla ei ole enää väliä.
Älykkyys ja se, että pitää itsestään ja asioistaan huolta. Nämähän tietysti korreloivat keskenään jossain määrin.
Vierailija kirjoitti:
Älykkyys. Kun ihminen oikeasti vakuuttaa älykkyydellän, millään ulkoisilla seikoilla ei ole enää väliä.
Ja sivuhuomautuksena: tunnen monia miehiä, jotka ovat nörttejä, lukutoukkia tai jonkun sortin netissä vetelehtiviä jankkareita, jotka kuvittelevat olevansa älykkäitä ja siten olevansa oikeutettuja naisten huomioon. Olen tavannut elämäni aikana kaksi miestä, jotka ovat rehellisesti olleet itseäni älykkäämpiä.
Terveisin, huippututkijanainen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä huumorintaju.
Huumorintaju on vain älykkyyden manifestaatio.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ulkonäkö, ei voi mitään.
Olin just kommentoimassa samaa. Tosin ihan mitä tahansa silläkään ei saa anteeksi.
Rakastava luonne ja käytös ja hyvä tunneäly. Hymyilee ja nauraa paljon. Avoin ja ystävällinen. Avulias.
Plussaa siitä jos seksi on mahtavaa ja jos saan orgasmeja.
Kiltteys ja ystävällisyys. :) M25
Keskustelutaito ja ainakin joitain yhteisiä kiinnostuksen kohteita ( Itselläni esim. elokuvat ja kirjallisuus).
Empatiakyky pitää olla kohdillaan ja ei saa olla liian "umpimielinen" ( esim. rasistinen, kriittinen saa olla jos tekee sen asiallisesti...).
Tykkitissit.
Joo, mulla on ehkä fetissi niihin mutta näin se mulla menee.
Huolehtivaisuus ja turvallisuus. En tarkoita sitä, että mies ei ole väkivaltainen, sehän on itsestäänselvyys, vaan turvallisuudella tarkoitan sitä, että jos vaikka sairastuisin koronaan niin tiedän, että mieheni tekisi kaikkensa jotta paranisin nopeasti; veisi testiin, hakisi lääkkeitä, auttaisi jne.
Se, että kohtelee toisia hyvin. Ei saadakseen sillä itselleen jotain, vaan koska se on oikein.
Läsnäolo, jakamaton läsnäolo (ei vilkuile sivulle, kelloa, kännykkää tai päänsä sisään)
Hyväksyy toiset ihmiset sellaisena kuin he ovat, ei kehitysprojekteina
Hyväksyy elämän tässä ja nyt, katsoen tulevaisuuteen luottaen, mutta hetkestä nauttien
Pieni ego (parhaiten egoton)
Iso sydän, sydämeltään antelias, auttavainen
Nöyrä, eli itsetunto on niin vahva että ei tarvitse pönkittämistä
Tavallinen, eli tavis, eli sama kuin edellä, kun hän on sinut itsensä kanssa hän ei hae hyväksyntää
Kiinnostunut elämästä ja lähellä olevista elollisista olennoista
Ei pyri mihinkään ei saamaan mitään eli ei ole suorituskeskeinen
Ei ole materialisti sillä hänellä on kaikki mitä hän tarvitsee juuri nyt, jos tulee lisää ottaa ilolla vastaan
Hän on huumorintajuinen
Hän on älyllisesti utelias
Hän on avoin oppimaan, kuulemaan muiden oivalluksia
Hän on virtaava joki
Tällaisia ihmisiä jos tapaa kerran elämässä on onnekas
Itsevarmuus ja vakavaraisuus.