Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän takia palstalla on niin paljon negatiivisuutta ja trollaamista

Vierailija
26.09.2020 |

Aina kun olen koittanut tehdä jonkun asiallisen, kiinnostavan tai hyväntuulisella tavalla hauskan aloituksen niin ketään ei ole kiinnostanut. Sitten kun trollaan jostain kaupan kassajonoista niin ketjulla on nopeasti 20 sivua kommentteja. Samalla saa jatkuvasti lukea, miten kamalaa on kun täällä on pelkkää vihaa ja negatiivisuutta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa ap, ikävä kyllä.

Halutaan vaan haukkua muita ja olla negatiivisia ja ilkeitä ja purkaa kaikki mahdollinen paha olo se kuuluisa v.tutus palstalle.

Ketään ei kiinnosta kirjoitella ja puhua kivoista ja positiivisista asioista.

Johtunee kai siitä, että tällä palstalla useimilla on kaikki asiat jatkuvasti päin p.rsettä ja siitä saavat myös osansa.

Vierailija
2/13 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Modet poistaa kaiken. Kuka tänne viitsii kirjoittaa mitään syvällistä tai järkevää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut saman kotitkuntani Suomi24 sivulla. Mukavat aloitukset ei kerää kuin kommentin kaksi tai asialliset kysymykset. Sitten kun juorutaan jostain henkilöstä, niin äkkiä on pitkä ketju ja kun puidaan jotain negatiivista uutista kunnastamme.

Vierailija
4/13 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Modet poistaa kaiken. Kuka tänne viitsii kirjoittaa mitään syvällistä tai järkevää?

Onhan se hetki tärkeä sille, joka ehtii sen lukea <3

Vierailija
5/13 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on persujen palsta. Persut ovat vähä-älyisiä, negatiivisia trollaajia.

Vierailija
6/13 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta olethan sinäkin täällä

Vierailija
7/13 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostapa se asiallinen, hyväntuulinen jne. aloituksesi, niin arvioidaan miksi se ei herättänyt kiinnostusta.

Vierailija
8/13 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin täällä jo ennen persuja. Jos olisin löytänyt palstan vasta persujen jälkeen, en olisi jäänyt tänne.

Vierailija
9/13 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin täällä jo ennen persuja. Jos olisin löytänyt palstan vasta persujen jälkeen, en olisi jäänyt tänne.

tuo perussuomalainen jääräpäisyys, tuohan on kuin istusit saunassa ja kun sinne tulee piereskelevä porukka, niin jäätpä silti kun olit ensin ;D

Vierailija
10/13 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollaaminen alkoi, kun palstalle tuli peukut käyttöön. Ennen ei voinut "tykätä" toisen kommentista, vaan idea oli siinä keskustelussa. Tämähän on Facebookin ym. koukuttavin tekijä, tiedetään että ihmiset haluavat huomiota ja kokemusta että heidän mielipidettä kuunnellaan ja siitä tykätään. Samalla logiikalla lopulta se palstatrolli toimii, hakee reaktioita ja tykkäyksiä, kuin koulukiusaaja aikanaan.

Vierailija
11/13 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trollaaminen alkoi, kun palstalle tuli peukut käyttöön. Ennen ei voinut "tykätä" toisen kommentista, vaan idea oli siinä keskustelussa. Tämähän on Facebookin ym. koukuttavin tekijä, tiedetään että ihmiset haluavat huomiota ja kokemusta että heidän mielipidettä kuunnellaan ja siitä tykätään. Samalla logiikalla lopulta se palstatrolli toimii, hakee reaktioita ja tykkäyksiä, kuin koulukiusaaja aikanaan.

Olisi mielenkiintoista nähdä palsta siten, ettei kommetteja voisi peukuttaa. Kaikki kommentit olisi vähän kuin tasa-arvoisia ja niitä täytyisi argumentoida ne lytätäkseen. Nyt ihan mielenkiintoiset kysymyksetkin vain alapeukutetaan, eikä kukaan niitä kommentoi?

Vierailija
12/13 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan itse olevani negatiivinen, jos ( annampa esimerkin joka ei ole omasta elämästäni, mutta kutakuinkin vastaava) esim. Mieheni olisi pettänyt minua ja sitä surua ja tuskaa tulisin tänne johonkin aiheeseen liittyvään ketjuun purkamaan. Varmaan ne viestit olisi aika katkeria, vihaisia, täynnä kipua. Vertais kokemuksia ja tuntoja hakemaan, päästäkseni yli ja kuulemaan miten muilla vastaavaa kokeneilla. Ei kai ne olisi kauhean positiivisia ajatuksia, ainakaan aluksi?

Vierailija
13/13 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lopettakaa jo,minkä takia tätä persupaskaa pitää lisätä joka helvetin keskusteluun, oli aihe mikä tahansa?? pitäisi poistaa kaikki viestit missä länkytetään persuista tai vassareista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän