Palstan miehet vastatkaa
Mitä mieltä olette...
Homoseksuaaleista?
Naisista joilla on lapsi entisestä liitosta?
Vastatkaa kiitos!
Kommentit (59)
14 jatkaa; en oo muuten homo. Ja se on jokaisen oma asia, jos ei aleta tyrkyttään.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 19:00"]
Homous jokaisen oma asia, mutta itse en ole tekemissä jos ei ole pakko ;) Ja onhan ainakin suurin osa homoista säälittävän näköisi reppanoita, se homous jotenkin paistaa läpi. Parhaimissa/ naurettavimmissa tapauksissa ne on kuin jotain neitejä, liikkuminen, puhuminen, koko habitus ihan perseestä.
[/quote]
Itse taidat olla todellinen alfauros...
Ei mitään kumpaakaan vastaan. En seurustelisi kummankaan kanssa.
Ei ole mitään homoja vastaan.
Jos tarkoitetaan seurustelmista moisen tapauksen kanssa, niin en ryhtyisi. En haluaisi sitä isää pyörimään kuvioihin ja toisaalta en välttämättä jaksaisi sietää lasta yhtä hyvin kuin jos se olisi omaa geeniperimää. Olisi toivottavaa, että lapset ovat yhteinen projekti alusta alkaen, koska aika iso ja rajoittava projekti ovatkin. Vähän eri asia, jos lapset ovat muuttaneet jo pois kotoa ja miestä ei koskaan nää, mutta tuskin silti.
Ei ole lähtökohtaisesti mitään kumpaakaan vastaan eli kohtelen molempia ilman ennakkokäsityksiä ja muodostan mielipiteeni sen jälkeen kun olen heihin tutustunut. Ihan niinkuin muihinkin ihmisiin.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 21:57"]
Ei mitään kumpaakaan vastaan. En seurustelisi kummankaan kanssa.
[/quote]
Hehe. Näin juuri.
Ei minulla ole noihin oikein mitään mielipidettä. Pitäisikö?
En tarvitse homoja mihinkään, mutta en myöskään häiriinny niistä.
Ikäisilläni naisilla on yleensä lapsia, mitä sitten?
Kääntykää kaikki miehet homoiksi. Paitsi minä. Minulle jää kaikki naiset.
Jokaisen oman seksuaalisen suuntautuneisuuden subjektiivinen asia, ei pitäisi mitenkään haitata meitä heteroita.
Nostan hattua naisille, jotka jaksavat pyörittää lapset, talouden, työn ja arjen kaiken sälän, ja kaiken tämän yksinhuoltajina. Halit heille!
Sama kuin pedofiilit. Oma valinta.
Homot eivät häiritse minua tippaakaan. En toisaalta myöskään jaksa innostua Gay Prideista ym.
Yksinhuoltajanaisetkaan eivät häiritse minua tippaakaan, minulla on sellaisia ystävinäkin. Mutta seksuaalisina en heitä kyllä enää osaa pitää, enkä suhteisiin alkaisi.
Taitaa olla aika nuoria vastajia? Yli 35-v. tuskin haittaa jos toisella on lapsia, tai jos haittaa niin voi olla aika vaikea löytää kaveria.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 00:13"]
Sama kuin pedofiilit. Oma valinta.
[/quote]
Näin juuri.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 00:31"]
Taitaa olla aika nuoria vastajia? Yli 35-v. tuskin haittaa jos toisella on lapsia, tai jos haittaa niin voi olla aika vaikea löytää kaveria.
[/quote]
Kyllä se haittaa vaikka ikää olisi sata vuotta. Leijonat tappavat vieraat pennut.
Ihmiset onneksi ei, mutta horon kanssa ei ole pakko seukata.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 00:53"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 00:31"]
[/quote]
Kyllä se haittaa vaikka ikää olisi sata vuotta. Leijonat tappavat vieraat pennut.
[/quote]
Ja välillä myös omansa.
Siis täh?! Onko tämä joku vitsiketju? Sama ihminen täytynyt vastata monta kertaa. Miten ihmeessä yh-nainen on lutka ja horo joka antaa persettä kaikille, mutta te miehet ette voi nähtä naista seksuaalisesti koska hänellä on lapsia?
Miten on mahdollista että kuitenkin niin moni naimisissa oleva perheellinen nainen ja mies pettää puolisoaan, toisten perheellisten ja perheettömien kanssa, jos nainen (mies?) jolla on lapsia ei ole seksuaalinen??? Jos on lapsia, oli naimisissa tai ei, on seksuaalisuus hävinnyt ikuisiksi ajoiksi?
Rauhoitu.
Eikö useimmat sanoneet etteivät alkaisi suhteeseen naisen kanssa, jolla lapsi aiemmasta liitosta. Aika harva horoksi tms. haukkui.
Mies 28v. Sulla on vielä paljon edessä.
T:mies