Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstan miehet vastatkaa

Vierailija
02.12.2013 |

Mitä mieltä olette...

Homoseksuaaleista?

Naisista joilla on lapsi entisestä liitosta?

Vastatkaa kiitos!

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä sitä ihmettelekään että sanovat horoksi, taitaa olla naisia jotka niin puhuu kun pelkäävät että ne yh:t vamppaa niiden miehet, vaan sitä en ole koskaan kuullut että miesten mielestä yh ei ole seksuaalinen. Kummallista. Mitä jos mies näkee yh:n kaupungilla tai vaikka baarissa, eikä tiedä että hänellä on lapsia? Näkyykö se seksuaalittomuus jotenkin?

Minä sain kyllä hyvän miehen itselleni vaikka mulla oli lapsi, ei ollut seksuaalisuudessa mitään vikaa, eikä ole vieläkään vaikka on lapsia tullut pari lisää.

Vierailija
42/59 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toisen miehen lapsen synnyttänyt nainen on lopullisesti piloilla ja menettänyt haluttavuutensa. Oikein inhottaa ajatella jos pitäisi harrastaa seksiä sellaisen kanssa. Näillä poikasten emoilla ei ole enää seksuaaliarvoa vaan ovat ensisijaisesti lastenhoitajia eivätkä naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mutta mistä tiedät sen päältäpäin katsomalla kenellä on lapsia? Oletko varma että sun yhdenillanjutuilla ei ole kenelläkään ollut lapsia?

Vierailija
44/59 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehiäkin on erilaisia ja niitä naismakuja vasta riittääkin. Jos joku sanoo ettei yh miellytä niin toisaalta taas löytyy joka joka tykkää erityisesti ja keskellä ne, joille asialla ei ole juuri merkitystä suuntaan tai toiseen.

Vierailija
45/59 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

35, aika laimeaa yritystä. Plaah.

Vierailija
46/59 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onhan se eri asia, jos ei halua harrastaa seksiä periaatteesta sellaisen kanssa joka on synnyttäny, mutta aika ihme on jos sen näkee jos nainen ei kerro että on synnyttänyt.

Mitäs jos nainen on synnyttänyt ja hylännyt lapsensa?

Tai mitä jos nainen on tehnyt abortin tai saanut keskenmenon?

Vierailija
47/59 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ei omaa lehmää olekaan ojassa, niin minua kiinnostaisi tietää, että mikä on yh-iskän seksuaalinen arvo ja arvo sinkkumarkkinoilla, putoaako sekin. Nämä jotka kokevat yh-äidit vastenmielisinä, niin oletteko kaksinaismoralisteja asian suhteen.

Vierailija
48/59 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homot ovat ihan hauskoja tyyppejä, voin kokemuksesta kertoa, kunhan eivät ole seuraa hakemassa, silloin nouses niskavillat pystyyn.

Edellisen liiton lapset voivat olla rikkaus tai rasite, riippuu ihan yksilöistä. Tosin kun muuttujia on kaksi on vaihtoehtojakin neljä, pitäisi olla kaksi kivaa persoonaa ja kyllä se ex-puolisokin saisi olla järjissään.

Homoliitossa elänyt pariskunta, jolla on erosta jäänyt lapsi on sitten sen verran epäselvä kombinaatio, että ihan tapaus kerrallaan.

Vierailija
49/59 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 02:17"]

Vaikka ei omaa lehmää olekaan ojassa, niin minua kiinnostaisi tietää, että mikä on yh-iskän seksuaalinen arvo ja arvo sinkkumarkkinoilla, putoaako sekin. Nämä jotka kokevat yh-äidit vastenmielisinä, niin oletteko kaksinaismoralisteja asian suhteen.

[/quote]

No hei, yh-isäthän ovat korkeinta kastia. He sentään ovat yksin vastuussa jälkikasvustaan kun petollinen nainen on lähtenyt toisen matkaan ja hylännyt lapset (ainakin arkipäiviksi). Kyllä joku tunnustus pitäisi antaa näille miehille, jotka jaksavat hoitaa lapset ja talouden sekä käydä töissä.

Kyllä yh-äiti ja yh-isä painivat ihan eri sarjassa. Yh-isä on arjen sankari ja yh-äiti jossa on ollut jotakin vikaa kun mies on lähtenyt kävelemään.

Vierailija
50/59 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 02:17"]Vaikka ei omaa lehmää olekaan ojassa, niin minua kiinnostaisi tietää, että mikä on yh-iskän seksuaalinen arvo ja arvo sinkkumarkkinoilla, putoaako sekin. Nämä jotka kokevat yh-äidit vastenmielisinä, niin oletteko kaksinaismoralisteja asian suhteen.

[/quote]

Onhan moni nainen tälläkin palstalla sanonut, ettei huolisi miestä, jolla on lapsia.

Vierailija
51/59 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 02:17"]

[/quote]

Yleensä se on huonompi, koska naiset yleensä hakevat lapsetonta miestä (jonka kanssa sitten tehdä ne lapset). Verrattuna vähän p/s-kokemusta omaavaan mieheen se on kuitenkin huomattavasti korkeampi (koska jos mies on todistetusti kelvannut aiemmin jollekin naiselle suhteeseen, on hän naisten ajattelun mukaan silloin parisuhdekelpoinen).

Vierailija
52/59 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 02:11"]

Niin mutta mistä tiedät sen päältäpäin katsomalla kenellä on lapsia? Oletko varma että sun yhdenillanjutuilla ei ole kenelläkään ollut lapsia?

[/quote]

Ei sitä äkkiä katsoen ulkonäöstä näekään. Se vain inhottaa ajatus, että toisen miehen mällistä on kasvanut naisen sisällä monikiloinen elävä otus, mikä sitten on puskettu vulvasta ulos. Vrt. Alien-elokuvat ja monsterin kasvaminen uhrin mahassa.

Vierailija
53/59 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 02:15"]

Siis onhan se eri asia, jos ei halua harrastaa seksiä periaatteesta sellaisen kanssa joka on synnyttäny, mutta aika ihme on jos sen näkee jos nainen ei kerro että on synnyttänyt.

Mitäs jos nainen on synnyttänyt ja hylännyt lapsensa?

Tai mitä jos nainen on tehnyt abortin tai saanut keskenmenon?

[/quote]

Siksi neitsyt.

Vierailija
54/59 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 00:31"]

Taitaa olla aika nuoria vastajia? Yli 35-v. tuskin haittaa jos toisella on lapsia, tai jos haittaa niin voi olla aika vaikea löytää kaveria. 

[/quote]

No eiköhän se ole jo palstapappojen jutuista tullut muutenkin selväksi, että kyseessä on selkeästi nuoria miehiä, reilusti alle kolmikymppisiä. Jutuista paistaa elämänkokemattomuus ja näköalattomuus, joten ei liene yllätys, että nainen, jolla on lapsia, ei kelpaa kumppaniksi. Sitten kun aletaan olla kolmikymppisiä, niin pidän aika erikoisena, jos lapsia ei olisi. Jos jostain syystä menettäisin mieheni ja jos joskus haluaisin uuden parisuhteen, niin ehdottomasti sellaisen miehen kanssa, jolla on jo lapsia. Ei lapseton voi ymmärtää mitään lapsiperheen arjesta. Nuorempana taas annoin kerran pakit miehelle, jolla oli lapsi.

Vierailija
55/59 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele, että nainen olisi jotenkin "piloilla", jos tällä on lapsia. En vain ylipäätään halua suhdetta, johon liittyy lapsia.

Vierailija
56/59 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiirissäni on homoja enkä pidä ominaisuutta erikoisena.

Tapailin kerran yksinhuoltajanaista ja sain melkein hänen exältään turpaan baairssa. Melkoiseksi sädöski olisi seurustelu tämän jälkeen mennyt joten jäi siihen ja jos olisi valittavana kaksi yhtä kiinnostavaa naista niin valitettavasti yksinhuoltajuus olisi ratkaiseva tekijä.

Vierailija
57/59 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 17:42"]

Mitä mieltä olette...

Homoseksuaaleista?

Naisista joilla on lapsi entisestä liitosta?

Vastatkaa kiitos!

[/quote]

En pidä homoista jos tulevat lääppimään, toisalta en pidä heteroistakaan jotka tulevat lääppimään. Sinänsä esim. Sillanpäätä ja Koskista lähes fanitan.

Öö lapsi entisestä liitosta.....siis tuohan on ihan normaalia eikä pitämiseni liity lapseen edellisestä liitosta mitenkään, luonnollistahan tuo on paitsi jos on tehnyt juopon pikkurikollisen kanssa kuus lasta viidessä vuodessa jolloin en oikein ymmärrä mitä on haettu mutta sekään ei oikein mulle kuulu

Vierailija
58/59 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yksinhuoltaja ja olen hankkinut itselleni vain panokaverin. 

Näen häntä silloin tällöin. Parisuhdetta en edes halua, mutta joskus on ihan mukavaa tuntea olevansa nainen.

Vierailija
59/59 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka mies haluais toisen äpäröitä elättää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä