Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

YES, JUMALA MUUTTI ELÄMÄNI

Vierailija
02.12.2013 |

Elämä hymyilee. Niinkuin laulussakin sanotaan: "Vain yksin Jeesus hän mulle riittävi, vain Hänen luonaan tyyntyy syömmeni....."

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tällainen caps lockilla kirjoitettu julistusketjukin on pitänyt tehdä. Minun puolestani kaikki saa uskoa mihin haluaa tai olla uskomatta, mutta provokatiivinen julistus vain ärsyttää ihmisiä. Olen ateisti enkä minäkään kirjoita mitään "ATEISMI SAA MINUT TUNTEMAAN ITSENI ÄLYKKÄÄKSI" -ketjua.

Vierailija
42/47 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 23:33"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 17:14"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 17:05"]

Voisiko joku rukoilla puolestani, että saisin vakituisen työpaikan kotikunnastani?

[/quote]

Minä eli tämän ketjun aloittaja voin rukoilla puolestasi ja Jumala tietää tarpeesi. Minulla ei ole mitään voimaa tehdä ihmeitä, mutta Jumalalla on. Kun saat työpaikan niin kiitä Jumalaa. 

[/quote]

:D Jep, odottelen kotona jos se työpaikka ilmestyisi.

[/quote]

Minä en odota kotona vaan olen hakenut töitä paljon. Kiitos rukouksesta ap :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi kans JUST NÄIN!!!

Siis mentiin reilu vuosi sitten miehen kanssa naimisiin, vaihdettiin paikkakuntaa kotiseudulleni, jossa saadaan viettää aikaa perheeni kanssa, saatiin samantien molemmat vakituiset työpaikat, ostettiin omakotitalo, saatiin heti naapurustosta uusia ystäviä, vanhojen uskollisten ystävien ohelle, tulin kertatärppäyksellä raskaaksi ja nyt odotamme tervettä tyttölasta! Olen niin onnellinen, elän elämäni parasta aikaa!!!!Ja tämä kaikki tapahtui VAIN siksi, että jumala.........

..... Eiku, eiku oota.. Eiku ei se ollutkaan jumala, se olikin IHAN MÄ ITSE SEN JÄLKEEN KUN OLIN JO ERONNUT KIRKOSTA.

Vierailija
44/47 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 15:50"]

Elämä hymyilee. Niinkuin laulussakin sanotaan: "Vain yksin Jeesus hän mulle riittävi, vain Hänen luonaan tyyntyy syömmeni....."

[/quote]

Sydän on tyyni vaikka olen ateisti. 

Vierailija
45/47 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 02:09"]

Tässä on hyvä linkki niille jotka eivät ole saaneet rukousvastauksia. http://www.tscpulpitseries.org/finnish/tssixrea.htm

kun tulin uskoon ja annoin elämäni Jeesukselle, pääsin tupakasta eroon. myös hyvä ystäväni lopetti tupakan polton uskon avulla. Tunnen myös monia jotka ovat päässeet alkoholista tai huumeista eroon. Kiitos herralle.

olen itsekin ollut välillä epäileväinen ja usko horjunut. Mutta kun vaan rukoilin että saisin uskon niin pikkuhiljaa se vaan vahvistui. ei se mitenkään salamaniskusta tullut se usko kuten ensin kuvittelin että tuntisin jotakin yliluonnollista. Menin seurakuntaan ja huomasin että viikko viikolta ja päivä päivältä puhuin enemmän ja enemmän jumalalle ja mietin paljon uskon asioita. Kuuntelin radiodeitä Ja niin huomasiN Yhtä äkkiä että minähän olen uskossa :D uskon JEesukseen ja haluan oppia tuntemaan hänet paremmin ja elämään kuten hän toivoo. Olen vasta hyvin alussa joten en vielä osaa esimerkiksi rukoilla mitenkään "hienosti" :) tai etsiä raamatusta jotakin tiettyä asiaa. mutta eihän tässä kai muuta voi kuin pyytää jumalalta johdatusta. Siunausta rakkaat siskot ja veljet. rukoilkaa Jeesusta tulemaan elämäänne, hän kyllä tietää kuinka lähestyä teitä ja muuttaa elämänne totisesti. 

[/quote]

Kyllä on kivikkoinen tie välillä. Vuosikausia olen rukoillut, että auta tässä ahdistuksessa. Rukoillut ja rukoillut.

Kun olin todella masentunut ja ahdistunut, rukoilin taas rukoilemisen jälkeen ja apua ei tullut.

Rukoilen edelleenkin ja odotan, että jos joku päivä. 

Mutta ehkä en osaa rukoilla oikein tms.

Ei se ovi kyllä kovin helposti aukea.

Vierailija
46/47 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites me, maan köyhät, elämässään epäonnistuneet, sairaat?

Minä elin kokosydämisesti uskossa. No, sit vaan eräänä päivänä mies jätti. Sit meni multa terveys. Nyt on elämä vaikeaa ja raskasta. Ei millään jaksaisi päivästä toiseen...

Et vastannut kysymykseen Afrikan köyhistä uskovaisista. Miksi Jumala ei siunaa heitä, vaan sua? Miks he kuolee nälkään ja miks heidän lapset joutuu kerjuulle? Miks Jumala antaa suomalaiselle saarnaajalle auton, mutta antaa samalla lasten kuolla afrikassa nälkään? Miks Jumala paransi sun äidin, mutta samalla afrikkalaisen uskovanidin kymmenen lasta jäi orvoiksi, kun se äiti kuoli aidsiin. Miksei Jumala siunaa tasapuolisesti? Kivat sulle, mut paskat meille muille, jeah.

Vierailija
47/47 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti on todella hullua ajatella että kaikki hyvä mikä elämässä kohtaa olisi jumalalta saatua. Esimerkikki jos kaksi ihmistä rukoilee että parantuu sairaudesta, saa työpaikan tai voittaa olympiakultamitalin. Miksi kuitenkin toinen kuolee sairauteen, on työtön tai häviää kilpailussa. Molemmat ihmiset voivat olla yhtä uskovaisia, rukoilla yhtä paljon tai tehdä hyviä tekoja yms. mutta siitä huolimatta elämässä toinen kohtaa nuo vastoinkäymiset.

Seuraavaksi tietysti voidaan keskustella Jobin kirjasta, Saarijärven Paavosta yms. ja vahvasta uskosta, mutta se ei muuta sitä tosiasiaa että jos Jumala olisi olemassa niin kaveri olisi muuten harvinaisen epäreilu ja epäoikeudenmukainen tyyppi. Etenkin kun katsoo miten ja millä eväillä elämässä moni elämässä menestyy ja miten antaa joidenkin kärsiä uskomisesta huolimatta.

Periaatteessa esim. Buddhalaisuuden perusopetukset tuntuvat suorastaan superjärkeviltä verrattuna Kristinuskoon.

"...kuunnellaan vaan taivasta se vaikkei vastaakkaan.  On nukahtanut Jumala tai jatkaa luomistaan...."