Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

YES, JUMALA MUUTTI ELÄMÄNI

Vierailija
02.12.2013 |

Elämä hymyilee. Niinkuin laulussakin sanotaan: "Vain yksin Jeesus hän mulle riittävi, vain Hänen luonaan tyyntyy syömmeni....."

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 17:31"]

Minulla kävi päinvastoin; hylkäsin kristinuskon, jonka koin kaikinpuolin vääräksi. Löysin Jumalan itsestäni, minä olen Hänessä ja Hän on minussa. Tämän jälkeen kaikki elämäni umpisolmut avautuivat.

Avioliitto parani aivan loistavaksi, sain kyvyn parantaa muita ihmisiä. Tosin tämä kyky on meillä kaikilla, sen vain pitää antaa tulla esiin. Minulla käy 2-3 hoidettavaa päivässä, maksua en pyydä. Jotkut haluavat lahjoittaa joko rahaa, työtä tai esim. ruokatarvikkeita. Mutta mitään en siis pyydä enkä odota. Kaikki hoidettavat ovat tähän mennessä saaneet apua, kuka enemmän...ja kuka vielä enemmän.

Olen tavannut myös kuolleita ihmisiä ja saanut heiltä viestejä välitettäväksi tänne jääneille sureville omaisille, jotka näin ovat saaneet suurta lohtua.

Olen alkanut ystäväksi eräälle vanhukselle, joka on muuten aivan yksin, pelkästään kotihoito käy. Autan myös muita apua tarvitsevia, myös rahallisesti. Aloin myös kasvissyöjäksi, koska en halua syödä muita eläviä olentoja.

[/quote]Kiellätkö siis Jeesuksen Kristuksen? Minulla on vain tämä yksi kysymys.

Vierailija
22/47 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiellänkö Jeesuksen? Hmmm. Uskon, että radikaali, viisas ja valaistunut Jeesus on joskus elänyt täällä. Ristinkuolemasta en tiedä onko totta. Meidän pitäisi seurata Jeesuksen esimerkkiä elämässämme.

Mutta sellaiseen Jeesukseen en usko, jollaisen ihmiset ovat hänestä tehneet. Hän oli kuin yksi meistä: ihminen ja Jumala. Häneen uskomalla kukaan ei "pelastu", mitään varsinaista helvettiä tai taivasta ei ole olemassakaan. On olemassa eri ulottuvuuksia, jonne tietoisuutemme siirtyy kuoleman jälkeen. Sitä en tiedä (eikä tiedä kukaan muukaan) millaista siellä sitten on. Täällä fyysisessä elämässä kuolleet pysyvät kuolleina, kunnes heräävät todelliseen elämään. Sen jälkeen he elävät ikuisesti, sillä kukaan ei nukahda uudestaan kerran herättyään. Juuri tällainen oli Jeesus.

Millään ei ole mitään päämäärää, kaikki jatkuu ikuisesti Jumalassamme. Me olemme ikuisia ja rajattomia olentoja ja olemme kaikki yhtä. Siksi kaikki mitä teemme toisillemme, on samalla teko itsellemme ja Jumalallemme.

Jumala ei koskaan tuomitse ketään, se on ihmisten keksimää tarua. Jumala on puhdas rakkaus, joka läpäisee kaiken. Joka tämän löytää, herää, eikä usko ihmisten sepittämiin tarinoihin. Itsekkyys ja oman edun tavoittelu häviää. Ei ole väliä onko rahaa vai ei, sillä Jumala pitää huolen siitä, että kaikille on kaikkea riittävästi. Meidän ihmisten pitää osata jakaa omastamme niin, että kaikilla on kaikkea, sillä kaikki täällä on yhteistä.

Miten joku voi ajatella, että on olemassa ihmisenkaltainen Jumala, joka antaa toisille rukousvastauksina työpaikkoja, autoja, rahaa, terveyttä ja toisille ei? Te olette itse luoneet Jumalanne. Todellinen Jumala antaa kaikille kaikkea niin paljon kuin tarvitsemme, mutta sokea ei näe sitä mikä hänelle annetaan. Mitään ei tarvitse rukoilla, pyytää ja anoa. Sen sijaan riittää pelkkä yksinkertainen kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 19:38"]

Kiellänkö Jeesuksen? Hmmm. Uskon, että radikaali, viisas ja valaistunut Jeesus on joskus elänyt täällä. Ristinkuolemasta en tiedä onko totta. Meidän pitäisi seurata Jeesuksen esimerkkiä elämässämme.

Mutta sellaiseen Jeesukseen en usko, jollaisen ihmiset ovat hänestä tehneet. Hän oli kuin yksi meistä: ihminen ja Jumala. Häneen uskomalla kukaan ei "pelastu", mitään varsinaista helvettiä tai taivasta ei ole olemassakaan. On olemassa eri ulottuvuuksia, jonne tietoisuutemme siirtyy kuoleman jälkeen. Sitä en tiedä (eikä tiedä kukaan muukaan) millaista siellä sitten on. Täällä fyysisessä elämässä kuolleet pysyvät kuolleina, kunnes heräävät todelliseen elämään. Sen jälkeen he elävät ikuisesti, sillä kukaan ei nukahda uudestaan kerran herättyään. Juuri tällainen oli Jeesus.

Millään ei ole mitään päämäärää, kaikki jatkuu ikuisesti Jumalassamme. Me olemme ikuisia ja rajattomia olentoja ja olemme kaikki yhtä. Siksi kaikki mitä teemme toisillemme, on samalla teko itsellemme ja Jumalallemme.

Jumala ei koskaan tuomitse ketään, se on ihmisten keksimää tarua. Jumala on puhdas rakkaus, joka läpäisee kaiken. Joka tämän löytää, herää, eikä usko ihmisten sepittämiin tarinoihin. Itsekkyys ja oman edun tavoittelu häviää. Ei ole väliä onko rahaa vai ei, sillä Jumala pitää huolen siitä, että kaikille on kaikkea riittävästi. Meidän ihmisten pitää osata jakaa omastamme niin, että kaikilla on kaikkea, sillä kaikki täällä on yhteistä.

Miten joku voi ajatella, että on olemassa ihmisenkaltainen Jumala, joka antaa toisille rukousvastauksina työpaikkoja, autoja, rahaa, terveyttä ja toisille ei? Te olette itse luoneet Jumalanne. Todellinen Jumala antaa kaikille kaikkea niin paljon kuin tarvitsemme, mutta sokea ei näe sitä mikä hänelle annetaan. Mitään ei tarvitse rukoilla, pyytää ja anoa. Sen sijaan riittää pelkkä yksinkertainen kiitos.

[/quote]

Aika erikoinen kirjoitus, kun Raamattu on Jumalan sanaa ja kirjoitat ihan vastaan sitä sanaa. Jumala itse kertoo Raamatussa luomistyöstä alkaen kaiken ja Raamatussa kehoitetaan rukoilemaan ja anomaan.

Eihän kukaan saakkaan mitään jos ei ano aja rukoile Jumalalta. Jumala antaa kaikille jotka rukoilevat uskossa.

Vierailija
24/47 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus ei ole Jumala. Todellisessa harhassa on ihminen joka niin uskoo.

Ei muilta kuin yhdeltä ainoalta Jumalalta voi rukoilla apua, kaiken Luojalta. Jeesus ei ole luonut mitään, vaan on itsekin luotu. 

Islam ei ole harhaa ja kykenee antamaan loogiset vastaukset.

Vierailija
25/47 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala rakastaa kaikkia. Paitsi homoja. Ja ateisteja.

Vierailija
26/47 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, voisiko tämän ketjun aloittaja rukoilla minullekkin kaiken hyväksi. Saisin sen uran jota toivon ja sitä kautta rahaa ja kunniaa niin että riittää ja pian.

Terveytttä, onnea, rakkautta, hyvääoloa. Perheenä olisimme kaikin puolin onnellisia yhdessä ja saisimme oikeita, aitoja ystäväperheitä ja lapsi hyviä, oikeita ystäviä.

Että joka ilta saisi kiittää ihanasta päivästä, nukkua hyvin ja aamulla aloittaa uusi päivä ilolla. Että viimeinkin kaikki olisi pysyvästi hyvin.

Että tyyntä ois vetten pinta, eikä myrskyävää ja raivoavaa kuin tänne asti koko elämäni. Joko nyt nelikymppisenä saisin kaikkea hyvää.

Tämä jos saan ja pian (tänään ollut taas kamala päivä monessa mielessä) niin uskon kyllä Jumalaan. Saanko?

Vierailija
27/47 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 17:14"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 17:05"]

Voisiko joku rukoilla puolestani, että saisin vakituisen työpaikan kotikunnastani?

[/quote]

Minä eli tämän ketjun aloittaja voin rukoilla puolestasi ja Jumala tietää tarpeesi. Minulla ei ole mitään voimaa tehdä ihmeitä, mutta Jumalalla on. Kun saat työpaikan niin kiitä Jumalaa. 

[/quote]

:D Jep, odottelen kotona jos se työpaikka ilmestyisi.

Vierailija
28/47 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se psykoosin kokeminen usein muuttaa elämän.

Vierailija
29/47 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala näkee sieluumme, ja hän antaa meille sen mitä tarvitsemme. Liian harvoin tulee kiitettyä siitä, mitä on saanut. Toivon, että mahdollisimman monella ihmisellä olisi rauha omalla tunnollaan ja rauha Jumalan kanssa. 

Vierailija
30/47 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 01:42"]

Jumala näkee sieluumme, ja hän antaa meille sen mitä tarvitsemme. Liian harvoin tulee kiitettyä siitä, mitä on saanut. Toivon, että mahdollisimman monella ihmisellä olisi rauha omalla tunnollaan ja rauha Jumalan kanssa. 

[/quote]

Tuo Jumala on lätkäissyt mulle tasapainottoman lapsuuden alkoholistiperheessä ynnä kolme perheenjäsentä vieneen liikenneonnettomuuden. Kauhean vaikea kiittää - mutta kai sitten olen saanut, mitä tarvitsen? Aha. 

Vierailija
31/47 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jäi vielä kertomatta noiden muiden ihmeiden yhteydessä, että äiti parani syövästä rukousten kautta ja elämä oli hiuskarvan varassa."

Äitisi ei siis missään vaiheessa ottanut vastaan mitään syöpähoitoja? Muussa tapauksessa kannattaisi kiittää lääketiedettä ei jumalaa.

Vierailija
32/47 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
33/47 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...siis kenen Jumalasta nyt oikein on kyse? Ahti, Ilmari, Ukko vai mikä? Vai puhutaanko näiden kirkkoihmisten jumalasta vai mistä? Ootteko tienneet, että nämä papit saa rahaa siitä, että kertovat halukkaille tarinoita. Ja näillä papeilla on ilmainen asunto kaupan päälle sekä pullaa ja kahvia niin paljon kun sielu sietää! Ja sehän sietää!

Vierailija
34/47 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on hyvä linkki niille jotka eivät ole saaneet rukousvastauksia. http://www.tscpulpitseries.org/finnish/tssixrea.htm

kun tulin uskoon ja annoin elämäni Jeesukselle, pääsin tupakasta eroon. myös hyvä ystäväni lopetti tupakan polton uskon avulla. Tunnen myös monia jotka ovat päässeet alkoholista tai huumeista eroon. Kiitos herralle.

olen itsekin ollut välillä epäileväinen ja usko horjunut. Mutta kun vaan rukoilin että saisin uskon niin pikkuhiljaa se vaan vahvistui. ei se mitenkään salamaniskusta tullut se usko kuten ensin kuvittelin että tuntisin jotakin yliluonnollista. Menin seurakuntaan ja huomasin että viikko viikolta ja päivä päivältä puhuin enemmän ja enemmän jumalalle ja mietin paljon uskon asioita. Kuuntelin radiodeitä Ja niin huomasiN Yhtä äkkiä että minähän olen uskossa :D uskon JEesukseen ja haluan oppia tuntemaan hänet paremmin ja elämään kuten hän toivoo. Olen vasta hyvin alussa joten en vielä osaa esimerkiksi rukoilla mitenkään "hienosti" :) tai etsiä raamatusta jotakin tiettyä asiaa. mutta eihän tässä kai muuta voi kuin pyytää jumalalta johdatusta. Siunausta rakkaat siskot ja veljet. rukoilkaa Jeesusta tulemaan elämäänne, hän kyllä tietää kuinka lähestyä teitä ja muuttaa elämänne totisesti. 

Vierailija
35/47 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 16:48"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 16:32"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 16:30"]

mut mää vaa ihmettele sitä et miks ihmiset kertoo sellast tarinaa et rahat loppuu ko liittyy seurakuntaan, mut mulle on tullu rahaa ja siunausta kaikintavoin kun annoin elämän Jeesuksen johtoon. Kui mulle vaan siunaantuu rahaa ja talous on kunnos?

ap.

[/quote]Siunausta :) Mutta muista, että maallinen rikkaus ei ole se tavoittelun arvoinen asia. "Helpompi on kamelin mennä neulansilmästä, kuin rikkaan päästä taivaaseen." Kuitenkin olen iloinen jos olet vailla rahahuolia :)

[/quote]

Kiitoksia.

Kiitollinen osaa olla, kun siis vuonna 1988 yritys meni konkurssiin ja tuli suuret velat päälle, mutta tulin uskoon ja parinkymmenen vuoden aikana velat tuli maksettua.  Jumala järjesti niin, että sain työpaikan ja hyvän toimeentulon. Ilman Jumalan vastausta ei niin olisi tapahtunut. Vastaukset työpaikkojen suhteen on tullut aina rukousten kautta.

Jäi vielä kertomatta noiden muiden ihmeiden yhteydessä, että äiti parani syövästä rukousten kautta ja elämä oli hiuskarvan varassa.

Ei voi muuta kuin olla kiitollinen, kun on niin paljon tapahtunut hyvää.

Raha ei tosiaankaan saa sokaista ihmistä ja siksi tänäkin jouluna annan köyhille omista varoistani, kun Jumala on minua auttanut niin haluan auttaa myös muita. Olen myös tehnyt Jumalalle lupauksen, että uhraan omista rahoistani, kun jatkossakin on tulossa lisää rahaa. Vuoden alussa siis jo yli 10 000 euroa tilillä ja kasvu jatkuu. En ala koskaan toimimaan niin kuten monet rikkaat, että vapisevat kuin horkkataudissa että eivät vaan menettäisi rahojaan mihinkään vaan annan ja mielelläni annan.

[/quote]

Todista, että se oli jumala joka järjesti nämä asiat.

Vierailija
36/47 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHANAA, jumala antoi minulle avioeron vittumaisesta vaimosta. 2 vuotta tapeltiin oikeudessa, mutta jumala ratkaisi edukseni. Toisaalta jumala myös antoi minun panna naapurin Sannaa, jolla on todella ihana perse. Monta vuotta halusin Sannaa panna, mutta sitten jumala johdatti kyrpäni Sannan vittuun.

Minua vitutti monta vuotta, kun kaverit tienasivat enemmän kuin minä. Sitten kuitenkin jumala nosti tienistini kavereitani korkeammalle ja vieläpä järkkäsi minulle kauniimman naisen kuin kenelläkään kavereistani.

Ihanaa jumala hoosianna jaa niin päin pois löööv :)

Vierailija
37/47 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte HUUTAA!
-I hate Cock Slap:ing

Vierailija
38/47 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 02:18"]

IHANAA, jumala antoi minulle avioeron vittumaisesta vaimosta. 2 vuotta tapeltiin oikeudessa, mutta jumala ratkaisi edukseni. Toisaalta jumala myös antoi minun panna naapurin Sannaa, jolla on todella ihana perse. Monta vuotta halusin Sannaa panna, mutta sitten jumala johdatti kyrpäni Sannan vittuun.

Minua vitutti monta vuotta, kun kaverit tienasivat enemmän kuin minä. Sitten kuitenkin jumala nosti tienistini kavereitani korkeammalle ja vieläpä järkkäsi minulle kauniimman naisen kuin kenelläkään kavereistani.

Ihanaa jumala hoosianna jaa niin päin pois löööv :)

[/quote]

Senkin sika! Ettäs kehtaatkin kiittämätön pakana! Jätä Sannan kanssa pelehtiminen ja lihan himot papeille ja muille valaistuneille Jumalan valitsemille hengellisille suunnannäyttäjille ja maksa sinä vaan kirkollisveroa ja kolehtia, pakana!

Vierailija
39/47 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 02:26"]

Ei tartte HUUTAA!
-I hate Cock Slap:ing

[/quote]

HÄ!!! MITÄ TOI NYT OLI??? Jotain ""Cokki Släppii"", Ei JUMALAUTA!! Puhu SUOMEEE..., pls!!!

.

.

.

.

.

.

EVVK!!!!!!! and thats the truth!

Vierailija
40/47 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa kun kaikkiin tällaisiin ketjuihin tulee aina pilkkaajia. Siunausta sinulle ap, olen todella iloinen ja onnellinen puolestasi. Minut Jeesus paransi alkoholismista kun  epätoivon hetkellä rukoilin vaikken edes osannut silloin täysillä uskoa, ja olen siitä joka päivä kiitollinen. Sain elämäni takaisin.