Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

YES, JUMALA MUUTTI ELÄMÄNI

Vierailija
02.12.2013 |

Elämä hymyilee. Niinkuin laulussakin sanotaan: "Vain yksin Jeesus hän mulle riittävi, vain Hänen luonaan tyyntyy syömmeni....."

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veronpalautusta tulossa 900 euroa. Rahaa tilillä 4500 euroa. Velkaa 10 000 euroa ja kohta ei ollenkaan. Oma talo maaseudulla. 

Jumala pitää todella omistaan huolen kuten Raamattu lupaa. 

Vierailija
2/47 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mää vaa ihmettele sitä et miks ihmiset kertoo sellast tarinaa et rahat loppuu ko liittyy seurakuntaan, mut mulle on tullu rahaa ja siunausta kaikintavoin kun annoin elämän Jeesuksen johtoon. Kui mulle vaan siunaantuu rahaa ja talous on kunnos?

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 16:30"]

mut mää vaa ihmettele sitä et miks ihmiset kertoo sellast tarinaa et rahat loppuu ko liittyy seurakuntaan, mut mulle on tullu rahaa ja siunausta kaikintavoin kun annoin elämän Jeesuksen johtoon. Kui mulle vaan siunaantuu rahaa ja talous on kunnos?

ap.

[/quote]Siunausta :) Mutta muista, että maallinen rikkaus ei ole se tavoittelun arvoinen asia. "Helpompi on kamelin mennä neulansilmästä, kuin rikkaan päästä taivaaseen." Kuitenkin olen iloinen jos olet vailla rahahuolia :)

Vierailija
4/47 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jännä juttu et:

- anoppi parani kuolemansairaudesta

- veljen poika Timo parani kuolemansairaudesta

- kasvi kurkustani hävisi

- vaimolta hävisi laktoosi-intoleranssi

- löysin vaimon kahden viikon päästä rukouksesta, kun tulin uskoon.

- poika syntyi kun Jumala niin ilmoitti vaimolle puhuen

- tytär syntyi, kun Jumala niin ilmoitti tätini kautta joka sai näyn rukouksessa.

- sain työpaikan 15vuotta sitten, kun Jumala ilmoitti sen kokouksessa.

jne. jne.

Vierailija
5/47 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.

[/quote]

Jumala voi siunata rahallisesti, mutta Jumala voi siunata myös jollain muulla tavalla. Eikö se ole menestysteologiaa, jos ajattelee, että talous tulee kuntoon kun uskoo Jumalaan. Jeesus on sanonut, että köyhät teillä on aina keskuudessanne.

Vierailija
6/47 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 16:32"]

ap.

[/quote]Siunausta :) Mutta muista, että maallinen rikkaus ei ole se tavoittelun arvoinen asia. "Helpompi on kamelin mennä neulansilmästä, kuin rikkaan päästä taivaaseen." Kuitenkin olen iloinen jos olet vailla rahahuolia :)

[/quote]

Kiitoksia.

Kiitollinen osaa olla, kun siis vuonna 1988 yritys meni konkurssiin ja tuli suuret velat päälle, mutta tulin uskoon ja parinkymmenen vuoden aikana velat tuli maksettua.  Jumala järjesti niin, että sain työpaikan ja hyvän toimeentulon. Ilman Jumalan vastausta ei niin olisi tapahtunut. Vastaukset työpaikkojen suhteen on tullut aina rukousten kautta.

Jäi vielä kertomatta noiden muiden ihmeiden yhteydessä, että äiti parani syövästä rukousten kautta ja elämä oli hiuskarvan varassa.

Ei voi muuta kuin olla kiitollinen, kun on niin paljon tapahtunut hyvää.

Raha ei tosiaankaan saa sokaista ihmistä ja siksi tänäkin jouluna annan köyhille omista varoistani, kun Jumala on minua auttanut niin haluan auttaa myös muita. Olen myös tehnyt Jumalalle lupauksen, että uhraan omista rahoistani, kun jatkossakin on tulossa lisää rahaa. Vuoden alussa siis jo yli 10 000 euroa tilillä ja kasvu jatkuu. En ala koskaan toimimaan niin kuten monet rikkaat, että vapisevat kuin horkkataudissa että eivät vaan menettäisi rahojaan mihinkään vaan annan ja mielelläni annan.

Vierailija
7/47 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 16:45"]

ap.

[/quote]

Jumala voi siunata rahallisesti, mutta Jumala voi siunata myös jollain muulla tavalla. Eikö se ole menestysteologiaa, jos ajattelee, että talous tulee kuntoon kun uskoo Jumalaan. Jeesus on sanonut, että köyhät teillä on aina keskuudessanne.

[/quote]

Olet oikeassa ja toivonkin, että luet nuo muut siunaukset joista kerroin myös. Siunausta on siis ollut kokonaisvaltaisesti ja tärkein on sielun pelastus. Kaikki muu annataan sen ohessa kuten Raamatussa kerrotaan. Toivottavasti huomasit, että alussa heti kerroin, että elämäni muuttui kun tulin uskoon. Kerroin otsikossa siis että Jumala muutti elämäni.

Kiitos Sinulle hyvästä kommentista.

Vierailija
8/47 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan ole samaa mieltä, että olisi menestysteologiaa jos uskova menestyy. Raamatussa sanotaan, että uskova menestyy ja että uskovan lapset eivät joudu kerjuulle. En usko, että olisi menestysteologiaa jos uskoo Jumalan Sanaan sellaisena kuin se on kirjoitettu. 

Vierailija
9/47 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 16:48"]

ap.

[/quote]

Kiitoksia.

Kiitollinen osaa olla, kun siis vuonna 1988 yritys meni konkurssiin ja tuli suuret velat päälle, mutta tulin uskoon ja parinkymmenen vuoden aikana velat tuli maksettua.  Jumala järjesti niin, että sain työpaikan ja hyvän toimeentulon. Ilman Jumalan vastausta ei niin olisi tapahtunut. Vastaukset työpaikkojen suhteen on tullut aina rukousten kautta.

Jäi vielä kertomatta noiden muiden ihmeiden yhteydessä, että äiti parani syövästä rukousten kautta ja elämä oli hiuskarvan varassa.

Raha ei tosiaankaan saa sokaista ihmistä ja siksi tänäkin jouluna annan köyhille omista varoistani, kun Jumala on minua auttanut niin haluan auttaa myös muita. Olen myös tehnyt Jumalalle lupauksen, että uhraan omista rahoistani, kun jatkossakin on tulossa lisää rahaa. Vuoden alussa siis jo yli 10 000 euroa tilillä ja kasvu jatkuu. En ala koskaan toimimaan niin kuten monet rikkaat, että vapisevat kuin horkkataudissa että eivät vaan menettäisi rahojaan mihinkään vaan annan ja mielelläni annan.

[/quote]Olen niin iloinen puolestasi :) Toivottavasti saat elää vastaisuudessa elämäsi vailla huolia Jumalaan turvaten. T. nro 4

Vierailija
10/47 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin vielä Sinulta joka kerroit menestysteologiasta:

Kerroin, että uskomalla Jumalaan velat tuli maksettua 20 vuoden aikana. Uskoin siis, että Jumala pitää huolen ja voi osoittaa työpaikan jotta saan velvoitteeni hoidetuksi. 

Jumala on johdattanut työasioissa ja kaikissa muissa asioissa ja kuten kerroin on myös parantanut.

Omasta mielestä se on ollut hyvä asia, että tulin uskoon ja olen antanut elämäni Jumalan johtoon. Jos en olisi uskoon tullut niin ehkä olisin toiminut kuten suuri joukko usein eli vetänyt itseni hirteen ja en itse ainakaan näe niin, että viimeinen vaihtoehto olisi parempi kuin valita elämä ja siunaukset.

Vierailija
11/47 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut eilen sunnuntaina näköjään kokouksissa ja puheissa kunnolla henki päällä.

Vierailija
12/47 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 16:53"]

En ihan ole samaa mieltä, että olisi menestysteologiaa jos uskova menestyy. Raamatussa sanotaan, että uskova menestyy ja että uskovan lapset eivät joudu kerjuulle. En usko, että olisi menestysteologiaa jos uskoo Jumalan Sanaan sellaisena kuin se on kirjoitettu. 

[/quote]

Entäs Afrikan jne. todella köyhät uskovat? 

Vierailija
13/47 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku rukoilla puolestani, että saisin vakituisen työpaikan kotikunnastani?

Vierailija
14/47 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 17:01"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 16:48"]

ap.

[/quote]

Kiitoksia.

[/quote]Olen niin iloinen puolestasi :) Toivottavasti saat elää vastaisuudessa elämäsi vailla huolia Jumalaan turvaten. T. nro 4

[/quote]

Kiitos.

En kuitenkaan usko itse, että ei olisi enää huolia tai murheita, mutta uskon voittavani ne luottamalla Jumalaan.

Eräässä laulussa sanotaan:" Moniin rukouksiin vastauksen sain, moniin vastausta odottelen vain". 

Niin on minunkin kohdalla, että rukoilen usein ja kerron asiat Jumalalle.

Siunausta myös Sinun elämääsi.

Vierailija
15/47 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 17:04"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 16:53"]

[/quote]

Entäs Afrikan jne. todella köyhät uskovat? 

[/quote]

Hyvä huomio.

Ollaan kiitollisa niistä monista lähetystyöntekijöistä jotka ovat julistaneet Jumalan sanaa noille afrikkalaisille ja kun ovat tulleet uskoon niin heidän elämä on muuttunut. Valitettavasti kaikki ihmiset eivät tule uskoon ja siksi eivät myöskään saa vastauksia elämän kipeisiin asioihin. Budhat, hindut, poppamiehet eivät voi ihmisiä auttaa ja on valitettavaa, että maailmassa on paljon mm. islaminuskoisia ja äiti ammaniin uskovia eli uskovat harhaoppeihin. Jopa Kirsi Ranto on mennyt äiti ammanilta eli saatanan kätyriltä apua hakemaan. On vain yksi joka voi auttaa ihmistä ja Hän on Jeesus Kristus.

Vierailija
16/47 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ huuda

Vierailija
17/47 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 17:05"]

Voisiko joku rukoilla puolestani, että saisin vakituisen työpaikan kotikunnastani?

[/quote]

Minä eli tämän ketjun aloittaja voin rukoilla puolestasi ja Jumala tietää tarpeesi. Minulla ei ole mitään voimaa tehdä ihmeitä, mutta Jumalalla on. Kun saat työpaikan niin kiitä Jumalaa. 

Vierailija
18/47 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että tällä vauvapalstalla me uskovat ihmiset muutenkin uskaltaisimme nousta enemmän ääneen ja kertoa kokemuksistamme. Ihan kaikenlaisista kokemuksistamme. Ei piitata pilkasta :) Jätetään täysin huomiotta epäasiallisuudet.

Vierailija
19/47 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 17:21"]

Toivoisin, että tällä vauvapalstalla me uskovat ihmiset muutenkin uskaltaisimme nousta enemmän ääneen ja kertoa kokemuksistamme. Ihan kaikenlaisista kokemuksistamme. Ei piitata pilkasta :) Jätetään täysin huomiotta epäasiallisuudet.

[/quote]

Kiitoksia.

Ihan samaa mieltä kanssasi. Meillä on ilosanoma kerrottavana ja miksi emme kertoisi sitä muille. 

Monesti toivoisin myös itse, että muutkin uskovat ottaisivat kantaa ja kertoisivat myös omista kokemuksista näillä foorumeilla. Usein on yksin vaikka esim. kesäisin havahtuu uskovien kesätapahtumissa toteamaan, että meitähän on monta. Koko pimeän ajan uskovat on omissa koloissaan ja heitä tapaa vain kauniina kesänä. Nämä foorumit olisi hyviä paikkoja kertoa omasta elämästä ja miten se on muuttunut. 

Vierailija
20/47 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kävi päinvastoin; hylkäsin kristinuskon, jonka koin kaikinpuolin vääräksi. Löysin Jumalan itsestäni, minä olen Hänessä ja Hän on minussa. Tämän jälkeen kaikki elämäni umpisolmut avautuivat.

Avioliitto parani aivan loistavaksi, sain kyvyn parantaa muita ihmisiä. Tosin tämä kyky on meillä kaikilla, sen vain pitää antaa tulla esiin. Minulla käy 2-3 hoidettavaa päivässä, maksua en pyydä. Jotkut haluavat lahjoittaa joko rahaa, työtä tai esim. ruokatarvikkeita. Mutta mitään en siis pyydä enkä odota. Kaikki hoidettavat ovat tähän mennessä saaneet apua, kuka enemmän...ja kuka vielä enemmän.

Olen tavannut myös kuolleita ihmisiä ja saanut heiltä viestejä välitettäväksi tänne jääneille sureville omaisille, jotka näin ovat saaneet suurta lohtua.

Olen alkanut ystäväksi eräälle vanhukselle, joka on muuten aivan yksin, pelkästään kotihoito käy. Autan myös muita apua tarvitsevia, myös rahallisesti. Aloin myös kasvissyöjäksi, koska en halua syödä muita eläviä olentoja.