Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko V&B:n New Wave-astiasto tylsä?

Vierailija
02.12.2013 |

Meillä on sitä useampi osa, niin tee/kahviastiastoa kuin ruokalautasia ja tarjoiluastioita. Eilen oli ystäviä pikkujouluaterialla ja yksi tuhahti, ai teilläkin on tätä sarjaa, tätä on jokaisella, tämä on niin TYLSÄ.

Olin aika hölmistynyt. Onhan jokaisella melkeen Teema-astioitakin eikä ne silti mielestäni ole tylsiä. Olen tuota New Wavea kerännyt jo kauan, silloin, kun aika harva oli siitä edes kuullut. Ja kenelläkään tuttavalla/sukulaisella ei kyllä ole sitä sarjaa. Joten en ollut osannut ajatella, etä olisi tylsä.

Mutta olenko nyt ihan tylsimys?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 12:26"]

Siis mitä, onko kyseessä todella ystävä? En voi kuvitella, että kukaan ystäväni ikinä missään olosuhteissa tokaisisi vastaavaa, jos olisin kutsunut hänet syömään. Enkä itse sanoisi ääneen kenellekään, vaikka ehkä olisinkin sitä mieltä jonkun muun astioista. Voihan sitä itsekseen ajatella asioita, mutta kutsuttuna ruokapöydässä alkaa arvostella toisten astioita... what?

Ihan oikeasti, missä ovat käytöstavat? 

[/quote]

No mä olen myös alkanut miettiä, että haluanko olla hänen kanssa niin paljon tekemisissä, kun on alkanut tulla paljon ilkeitä kommentteja häneltä. Lähes kaikesta, mitä meillä on. Mies omin käsin remontoi meidän kotia. Tuli tältä ystävältä vaan negatiivista palautetta. Ja useita esimerkkejä, en jaksa niitä muistella.

Oikeasti, en itse ihmettele vieraisilla ihmisten astioita. Itse olen astiahulluuden perinyt äidiltä ja tykkään, kun kotona on nätit astiat, itseni vuoksi. Mutta mulla on esim. ystävä, jonka kaikki astiat on jotain Anttilan tarjousjuttuja ja kirpparilta (en muuten tietäisi, mutta olen ollut hänen kanssa esim. Anttilasta hakemassa sen astiasarjan, kun hänellä ei ole autoa ja olisi ollut bussissa raskas kuljettaa). Hänelle astiat on vaan alusta, jolta syödään - ei kaipaa niiltä sen kummempaa. Ja sehän on täysin ymmärrettävää.

Kun tuo yksi ystävä kommentoi niin ilkeästi, niin joskus tekisi mieli sanoa jotain heidän jostain Virosta hankituista koirakuvioisista teekupeista, jotka minusta on lasten astiasto. Mutta ei tulisi mieleenkään alkaa omia näkemyksiä tuputtamaan toiselle.

Vierailija
22/29 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä????

Miten ihmiset voi olla noin epävarmoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

20. jatkaa....juuri noin meilläkin kävi, että kaikesta alkoi tulla ikävää kommenttia ja yksi yhteinen ystävä sitten sanoi että oli hänelle puhunut kuinka on kateellinen meille siitä ja tästä. Eli syynä lienee tuo teilläkin. Tuskin ihan vaan astioista on kyse ;)Tosin minä en nää mitään syytä olla kateellinen, sillä esim. suurinpiirtein sama tulotaso molemmissa perheissä jne. Mutta ei tuokaan ydtävyyttämme olisi yksinään kaatanut, mutta kun ystäväni mies kävi minua kahteen eri kertaan kopeloimaan ja siitä sitten vihdoin uskalsin ystävälleni sanoa, niin siihen meidän monenkymmenen vuoden ystävyys oikeastaan hiipui. Mutta kyllä helpottaa kun ei tartte enää pikkittelyä kuunnella!!

Vierailija
24/29 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi olla niin juntti että arvostelee toisen astiastoa?

*ttumaisten kommenttien takana on asiasta riippumatta a) kateus tai b) v*ttuilijan oma huono fiilis mitä pitää purkaa.

Vierailija
25/29 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi olisi sanonut samalla tavalla tai ainakin samaa tarkoittaen, napakka kasvattaja olisi lähettänyt hänet pois pöydästä päästelemästä sammakoita suustaan. Harmi, että vierasta ei kai voi lähettää pois, vaikka mieli tekisi. Emäntä on valmistautunut huolella vieraiden tuloon, laittanut hyvää ruokaa ja kattanut pöydän kauneimmilla astioillaan, ja sitten tulee joku ääliö, joka loukkaa emäntää typerillä aivopieruillaan. Hävetköön vieras niin maan perusteellisesti. Ensi kerralla kyseinen daami ei varmaankaan ole kutsuttujen listalla. Ei olisi ainakaan minun.

Vierailija
26/29 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 13:28"]

Miten joku voi olla niin juntti että arvostelee toisen astiastoa?

*ttumaisten kommenttien takana on asiasta riippumatta a) kateus tai b) v*ttuilijan oma huono fiilis mitä pitää purkaa.

[/quote]

Joo, täytyy kai ajatella noin. Että ei halua tahallaan olla ilkeä, vaan ehkä sitten purkaa pahaa mieltä tai kateutta tms. :( Minusta kurja ajatella, että joku olisi kateellinen jostain astioista tai remonteista tms. Voisinhan mäkin olla kateellinen siitä, että ei voida saada yhtä monta lasta kuin heillä on tai etten ole niin laiha kuin hän on tms. Mutta mitä sellaisesta on iloa/hyötyä? Pitää olla kiitollinen ja iloinen siitä, mitä on! :)

ap

Vierailija
27/29 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 13:36"]

Jos lapsi olisi sanonut samalla tavalla tai ainakin samaa tarkoittaen, napakka kasvattaja olisi lähettänyt hänet pois pöydästä päästelemästä sammakoita suustaan. Harmi, että vierasta ei kai voi lähettää pois, vaikka mieli tekisi. Emäntä on valmistautunut huolella vieraiden tuloon, laittanut hyvää ruokaa ja kattanut pöydän kauneimmilla astioillaan, ja sitten tulee joku ääliö, joka loukkaa emäntää typerillä aivopieruillaan. Hävetköön vieras niin maan perusteellisesti. Ensi kerralla kyseinen daami ei varmaankaan ole kutsuttujen listalla. Ei olisi ainakaan minun.

[/quote]

No, olen tätä raskaasti harkinnut. Kun meillä ei tunnu hänelle koskaan olevan asiat hyvin. Kerran oli liian monta sorttia tarjottavaa pöydässä - siitä tuli kommenttia, että hänestä yksi suolainen + yksi makea riittää hyvin. Noh, oli pakko olla erilaisia tarjottavia, koska vierailla oli 3 eri allergiaa ja meni vielä ristiin toistensa kanssa (tyyliin, yhdelle oltava soijamaitopohjainen piiras, toinen taas soijalle allerginen).

Aina keksii joain valitettavaa. Kuinka te kestätte asua kaksikerroksisessa talossa, hänestä portaat asunnossa on inhottavat. Ihan hyvää tämä sun ruoka, mutta mä en kyllä voi sietää, kun pasta on liian kypsää, itse keitän aina al dente. Jne. Jos hänet tapaa, aina saa henkisesti varautua, että  mistä nyt saa kuulla jotain ilkeää. :(

Vierailija
28/29 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälläsi on huonot käytöstavat.

Kyllä kai se riittää, että itse pidät astiastostasi.

Kun nyt tässä ketjussa mielipidettä kysytään, niin itse en tylsäksi ko astiastoa sanoisi, ehkä jopa turhan "vauhdikas" omaan makuuni :D

Vierailija
29/29 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi Eeva Jokisen tuotteet ovat aivan ihania! Tietaako kukaan hintoja?