Tori.fi: yhteydenotot eivät tule perille?
Katsoin jätettyjä ilmoituksiani hallintasivun kautta ja parissa näkyy, että tuotteista on "yhteydenotto". Miksi sähköpostissani ei kuitenkaan näy viestejä? Osoite on oikein ja toisten tuotteiden kohdalla toiminutkin.
Olen laittanut kyselyn aiheesta, mutta en ole vielä saanut vastausta. Lähinnä kyselen, onko muille käynyt samaa/onko kyseessä yleinen vika?
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 15:59"]
Katso roskapostista. Huutiksen ja torin viesteistä osa menee roskaposteihin.
[/quote]
Kiitos tästä neuvosta! Siellähän niitä viestejä oli enemmänkin. (Ei ollut tullut edes mieleen, koska nykyään roskapostiin menee harvemmin mitään tärkeää.)
[/quote]
Itse huomasin että tänään oli omaan ilmoitukseeni tullut 4 yhteydenottoa. Mutta eipähän löytynyt edes roskapostista. Asiakaspalveluun laitoin juuri kyselyä menemään. Epäilyttää vaan että kuuluukohan sieltäkään vastausta.
Mulla menee kans nykyään kaikki roskapostiin. Jotain on sattunut hiljattain yhteyksissä, koska näin ei aina ollut.
Ihmettelin myös, miksei vastausviesti näy sähköpostissani. Otin yhteyttä asiakaspalveluun. Sain tiedon, että yhteydenotto oli ollut törkyviesti, joka oli asiakaspalvelun toimesta poistettu. Olin kiitollinen, että olin säästynyt mielipahalta!
Kyllä on käynyt niin mullekin. Yhteydenottoja on jo kolme mutta yksi on vaan tullut s-postiin. Olen kalunnut koko s-postin läpi roskaposteja myöten mutta ei ole missään. Laitoin kyselyn asiasta Toriin mutta vielä ei ole tullut mitään vastausta.
Ihmettelen, kun lähetän Toriin viesteja,ei ole mennyt perille,näin käy usein,näin jää tavarat myymättä.
On tämä nyt saa**nan kummaa, etteivät ole saaneet asiaa korjattua vuoteen 2020 mennessä!
Sama homma. Ei tule yhteydenotot sähköpostiin. Mitä helvettiä siellä on tapahtunut, kun aikaisemmin toimi.
Mulla tulee ilmoitus sähköpostiin ehkä joka neljäs kerta.
Nyt tajuan käydä sivuilla katsomassa, onko tullut viestejä.
Muutama ostaja meni kuitenkin ohi, kun en vastannut viesteihin ajoissa (koska en saanut ilmoitusta viesteistä.)
Ei niitä viestejä tule kuin viiveellä sähköpostiin. Mikäli näkyy yhteydenotto eikä tule sähköpostiin on se usein törkyviesti, joka Torin palvelin torjunut.
Joo mulle ois tullut viesti jota en pääse katsoon, koitan kirjautua nii "käyttäjätunnus tai salasana väärä" Koitin tehdä uuden tilinki niin herjasi,heti että kyseinen sähköposti on jo käytössä eli se on oikea...vaihdoin nyt salasanan 7 kertaa ja silti herjaa että väärä salasana tai käyttäjätunnus enkä pääse katsomaan viestejäni! Kyllä ärsyttää.
Mulle on käynyt joskus myös niin että näkyy ilmoituksessa muutama viesti, muttei Torin viesteissä mitään. En ole saanut mitään vastausta miksi näin. Olen uusinut ilmoituksen ja sitten on viestit tulleet läpi.
Vierailija kirjoitti:
Itse huomasin että tänään oli omaan ilmoitukseeni tullut 4 yhteydenottoa. Mutta eipähän löytynyt edes roskapostista. Asiakaspalveluun laitoin juuri kyselyä menemään. Epäilyttää vaan että kuuluukohan sieltäkään vastausta.
Eihän sieltä kuulukaan tulla sähköpostiin mitään.
Viestit on vain torin sovulluksessa tai selaimen kautta kirjautuneena luettavissa.
Näet viestistä toisen ihmisen e-mailin ja voitte viestiä sitä kautta sähköpostilla, ilman toria.
Ennen tuli sähköpostiin viestit mutta siitä on aikaa. Nykyään käytän viestinvaihto torin silmien alla, turvallisuussyistä.
Teille kaikille typeryksille tiedoksi:
"Keskustelut käydään oman Tori-tilin kautta."
https://tuki.tori.fi/hc/fi/articles/360002050300-Torin-viestij%C3%A4rje…
Lukekaa nyt hyvät ihmiset ne torin ohjeet, kiitos.
Mitää sähköposteja ei lähetellä kuin julkaistavien ilmoitusten kohdalla.
MInulla ongelma oli käyttöjärjestelmäperustainen. Toisin sanoen vanhalla windows xp -koneella en nähnyt viestejä edes menemällä salasanalla ja käyttäjätunnuksella Toriin sinne omille sivuille mutta uudemmalla tabletilla, jossa on uudempi käyttis, näkyivät viestit ihan normaalisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sieltä kuulukaan tulla sähköpostiin mitään.
Viestit on vain torin sovulluksessa tai selaimen kautta kirjautuneena luettavissa.
Näet viestistä toisen ihmisen e-mailin ja voitte viestiä sitä kautta sähköpostilla, ilman toria.
Ennen tuli sähköpostiin viestit mutta siitä on aikaa. Nykyään käytän viestinvaihto torin silmien alla, turvallisuussyistä.
Ei näe toisen e-mailia. Vaan nimen/nimimerkin.
Vuonna 2013, kun ap kysymyksensä esitti, Tori-viestit tosiaan tulivat sähköpostiin. Turha siitä on hänelle kiukutella.