Valehtelevat kumppanit
mitä tiedän ajatuksissanne pyörii, kun kaikesta pitää valehdella? Mun tapauksessani mies joka valehtelee oikeasti kaikesta. Miksi menee jonnekkin, rahasta, vedonlyönnistä, kavereista, tapahtumista.. ilman hyvää syytä. Tai siis ainoa syy nyt voi olla että on jotain sellasta jota ei mun korviini saisi tulla. Aina pyytää anteeksi, ja on mielinkielin niin kauan että oon taas normaali oma itteni enkä tällanen valheen jälkeinen minä, apaattinen ja mietteissäni.
Eipä enää oikein jaksa anteeksipyyntöjä tosissaan ottaa, kun alkaa taas typeristä asioista valehtelu pian.
Lisäksi saan vittuilua siitä, kun hän ei voi enää elää kuin sinkkuna, nykyään kun pitää ottaa huomioon lapsen ja munkin tunteita ja menoja eikä vaan voi mennä ja tehdä kuin sinkkuaikana. Ihan kun ketään pakotettais parisuhteeseen.. Taitaa kyllä olla, että pian saa taas nauttia sinkkupäivistään ja keskittyä ihan omaan itseensä huolehtimatta kenestäkään muusta. Tai sitten tässä on suljettava kaikki tunteet ja jatkettava ns. kaverillisesti suhtautuneena, pois positiiviset ja negatiiviset tunteet, ei ainakaan lapsi hämmentyis erosta.. :/