Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö minun muka oikeasti mennä deittisovelluksiin jotta löytäisin puolison?

Vierailija
26.09.2020 |

Olen aina toivonut että tapaisin tulevan puolison tosi elämässä. En tykkää yhtään netin deittipalveluista. Etenkään siitä että pitäisi ottaa jotain kuvia sinne ja sitten valikoida sieltä toisia kuvien perusteella. Sitten vasta tavata... kuvissa kun myös näyttää usein erilaiselta (vaikka ei muokkaisi) niin kiva siinä sitten jos toinen odottaa jotain muuta.
Jotenkin ahdistaa tämä kuvat ja liika digitaalisuus. En taida oikein sopia tälle vuosikymmenelle.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kaveriton kolmekymppinen nainen voi enää tehdä kumppanin löytämiseksi? Keilaradallekin varmaan tarvitsisi sen kaveriporukan, samoin moniin muihin tapahtumiin. Enää en baareissa käy mutta kun kävin niin en saanut kehenkään edes katsekontaktia, istuin vaan yksin pöydässä muita tähyillen.

Pitääkö vaan hyväksyä ikisinkkuus. :(

Treenata hyvä vartalo ja panostaa ulkonäköön. Liikkua paljon ihmisten ilmoilla, hymyillä, olla vähän ujo ja vilkuilla mielenkiintoista miestä silmiin. Jos mies vastaa hymyyn ja vilkuiluun niin tee tikusta asiaa ja toivo että mies on mies ja ottaa ohjat eteenpäin. Jos asia ei etene kohtaamisesta mihinkään niin vika tuskin on silti sinussa, mies on vaan kenties ujo vässykkä, vähän hidas tai varattu. Jos sinua silti kiinnostaa niin yritä hakeutua kohtaamisiin uudestaan ja uudestaan niin joskus vässykkäkin herää tai sitten käytöksellään kyllä osoittaa ettei kiinnosta. Ed mainitun kaltaisella miehellä kun menee aikaa että ensin tajuaa että nainen kiinnostunut, sitten ihmettelee aikansa että mikähän itsessä voi muka kiinnostaa, sitten selvittelee että mikäs nainen tää oikeen on, sitten miettii että mitähän nyt pitäisi tehdä ja kun viimein tajuaa että nainen on selvästi kiinnostunut ja tosiaan itsekin on kiinnostunut niin että pitääpi vissiin pyytää vaikka kahville niin nainen on jo löytänyt toisen tai jättänyt leikin kesken. Tähän prosessiin menee helposti kuukausia, jopa vuosia.

Hyvä neuvo mutta missä siis mieheen voi törmätä, se jäi auki?

Juu se kiinnostaisi että missä tilanteissa/paikoissa on ok tehdä tikusta asiaa. Kropan olen jo treenannut lähes niin tikkiin kuin sen saa. Naamasta huolehdin mutta hiukset on niin karseat että pitäisi kai peruukki hommata että mitään mahdollisuuksia olisi (se taas tuntuu jollain tapaa huijaamiselta). -tuo ikisinkku

Jos oot salilla kroppasi tuunannut niin luulisi sieltä löytyvän? Tai vaihda salia.

Vierailija
62/69 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan kysyn kirjoitti:

Mikä sinua estää tekemästä aloitteita kiinnostavanoloisille ihmisille arjessa?

Oletko ajatellut että aika moni on jo suhteessa ja luontevien "aloitteiden" tekeminen vieraille on naurettavaa jossain arjessa, jotenkuten vielä baarissa. Ajatelkaa nyt vähän mitä neuvotte. t. eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä aloittaja hakee. Mitään ei tarvitse tehdä jos ei halua. Mutta digitaaliset kanavat ovat niin iso juttu, että toki niiden pois rajaaminen vie suuren osan tilaisuuksista tutustua muihin.

Ei maailmankaikkeus lähetä sulhasta oven taakse, vaikka miten tuntisi olevansa liian herkkä ja väärällä vuosikymmenellä.

Vierailija
64/69 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on vain realismia ymmärtää että treffeille pääsee huomattavasti helpommin sovelluksista ja sivustoista kuin oikean elämän kautta.

Miten edes tiedät onko joku sinkku IRL ja mistä tiedät että kiinnostaako häntä? Tinderissä kun tulee match niin voit olettaa toisen olevan sinkku ja kiinnostunut ainakin paljon helpommin mitä IRL.

Niinpä. En edes ymmärrä miten joku jaksaa sitä hakuammuntaa livenä. Netissä tiedät heti onko kiinnostava ihminen sinkku, onko lapsia, millaiset elämänarvot jne. Mutta tämä ei kelpaa kun "kuva on eri näköinen".

Vierailija
65/69 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan kysyn kirjoitti:

Aloittaja on nainen.

jaha. Ja sekö siis estää tekemästä aloitteita kiinnostavanoloisille ihmisille?

Vierailija
66/69 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on vain realismia ymmärtää että treffeille pääsee huomattavasti helpommin sovelluksista ja sivustoista kuin oikean elämän kautta.

Miten edes tiedät onko joku sinkku IRL ja mistä tiedät että kiinnostaako häntä? Tinderissä kun tulee match niin voit olettaa toisen olevan sinkku ja kiinnostunut ainakin paljon helpommin mitä IRL.

Ja minut alapeukutettiin helvettiin saakka, kun sanoin että helpompi deittisovellusten kautta etsiä kumppania kun siellä on peli selvä ja livenä ei ota erkkikään selvää niistä kiinnostuksista sun muista. No ei kuulemma tinderissäkään voi tietää kiinnostaako toista, ehhh. No, kaikenlaista vastaansanomista pitää miehelle keksiä tällä palstalla.

Olisikohan miehiä ja naisia olemassa, jos ajateltaisiin samallalailla bro? Olisi sitten vain ihminen.

Vierailija
67/69 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on, ellet käy baareissa humaltumassa tai deittisovelluksissa, mahdollisuus törmätä kumppaniin on häviävän pieni. Ja vaikka törmäisitkin, niin ei ne minnekään etene ilman alkoholia.

Masentavaa. Minä en käytä alkoholia. En saa siitä mitään. Toinen saa käyttää jos haluaa kohtuudella.

Vierailija
68/69 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan kysyn kirjoitti:

Oletko ajatellut että aika moni on jo suhteessa ja luontevien "aloitteiden" tekeminen vieraille on naurettavaa jossain arjessa, jotenkuten vielä baarissa. Ajatelkaa nyt vähän mitä neuvotte. t. eri

Vaikeisiin ongelmiin ei ole kuin vaikeita neuvoja, jos heittäytyy passiiviseksi odottelijaksi ja blokkaa itse baarit ja netin pois. Ajatelkaa nyt vähän.

Vierailija
69/69 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsee deittisovelluksissa se, että pitäisi koota oma kuvaportfolio sinne ja valita muita niiden kuvien perusteella jotka ei välttämättä pidä paikkaansa ja sitten tosielämässä nää ei kuitenkaan merkitse mitään. Seurustelet sen oikean ihmisen kanssa etkä niiden kuvien. Mieluummin panostan ulkonäkööni oikeasti kuin kuviin. Tuntuu jotenkin turhalta vaivalta.

No ehkä teen siitä päässäni liian ison asian, mutta jotenkin häiritsee.

Laitat kuvasi ilman mitään filttereitä ja muokkauksia ja hämääviä kuvakulmia, siis näitä millä naiset yleensä huijaavat profiileissaan. Voin sanoa että se on jo plussaa itsessään, jos paikalle saapuu sen näköinen nainen mitä profiilikuvissakin oli. Positiivinen yllätys suorastaan.

Kun mulla oli kerran yksi suoraan edestä otettu täysin muokkaamaton kuva (työhommaa varten) ja yks henkilö sano että onko tää sä? Kun näytät siinä niin erilaiselta.

Olin vähän että mitä hittoa, miltä minä sitten näytän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä