Pitäisikö minun muka oikeasti mennä deittisovelluksiin jotta löytäisin puolison?
Olen aina toivonut että tapaisin tulevan puolison tosi elämässä. En tykkää yhtään netin deittipalveluista. Etenkään siitä että pitäisi ottaa jotain kuvia sinne ja sitten valikoida sieltä toisia kuvien perusteella. Sitten vasta tavata... kuvissa kun myös näyttää usein erilaiselta (vaikka ei muokkaisi) niin kiva siinä sitten jos toinen odottaa jotain muuta.
Jotenkin ahdistaa tämä kuvat ja liika digitaalisuus. En taida oikein sopia tälle vuosikymmenelle.
Kommentit (69)
Kunhan kysyn kirjoitti:
Mikä sinua estää tekemästä aloitteita kiinnostavanoloisille ihmisille arjessa?
Oletko ajatellut että aika moni on jo suhteessa ja luontevien "aloitteiden" tekeminen vieraille on naurettavaa jossain arjessa, jotenkuten vielä baarissa. Ajatelkaa nyt vähän mitä neuvotte. t. eri
En ymmärrä mitä aloittaja hakee. Mitään ei tarvitse tehdä jos ei halua. Mutta digitaaliset kanavat ovat niin iso juttu, että toki niiden pois rajaaminen vie suuren osan tilaisuuksista tutustua muihin.
Ei maailmankaikkeus lähetä sulhasta oven taakse, vaikka miten tuntisi olevansa liian herkkä ja väärällä vuosikymmenellä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on vain realismia ymmärtää että treffeille pääsee huomattavasti helpommin sovelluksista ja sivustoista kuin oikean elämän kautta.
Miten edes tiedät onko joku sinkku IRL ja mistä tiedät että kiinnostaako häntä? Tinderissä kun tulee match niin voit olettaa toisen olevan sinkku ja kiinnostunut ainakin paljon helpommin mitä IRL.
Niinpä. En edes ymmärrä miten joku jaksaa sitä hakuammuntaa livenä. Netissä tiedät heti onko kiinnostava ihminen sinkku, onko lapsia, millaiset elämänarvot jne. Mutta tämä ei kelpaa kun "kuva on eri näköinen".
Vierailija kirjoitti:
Kunhan kysyn kirjoitti:
Aloittaja on nainen.
jaha. Ja sekö siis estää tekemästä aloitteita kiinnostavanoloisille ihmisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on vain realismia ymmärtää että treffeille pääsee huomattavasti helpommin sovelluksista ja sivustoista kuin oikean elämän kautta.
Miten edes tiedät onko joku sinkku IRL ja mistä tiedät että kiinnostaako häntä? Tinderissä kun tulee match niin voit olettaa toisen olevan sinkku ja kiinnostunut ainakin paljon helpommin mitä IRL.
Ja minut alapeukutettiin helvettiin saakka, kun sanoin että helpompi deittisovellusten kautta etsiä kumppania kun siellä on peli selvä ja livenä ei ota erkkikään selvää niistä kiinnostuksista sun muista. No ei kuulemma tinderissäkään voi tietää kiinnostaako toista, ehhh. No, kaikenlaista vastaansanomista pitää miehelle keksiä tällä palstalla.
Olisikohan miehiä ja naisia olemassa, jos ajateltaisiin samallalailla bro? Olisi sitten vain ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on, ellet käy baareissa humaltumassa tai deittisovelluksissa, mahdollisuus törmätä kumppaniin on häviävän pieni. Ja vaikka törmäisitkin, niin ei ne minnekään etene ilman alkoholia.
Masentavaa. Minä en käytä alkoholia. En saa siitä mitään. Toinen saa käyttää jos haluaa kohtuudella.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan kysyn kirjoitti:
Oletko ajatellut että aika moni on jo suhteessa ja luontevien "aloitteiden" tekeminen vieraille on naurettavaa jossain arjessa, jotenkuten vielä baarissa. Ajatelkaa nyt vähän mitä neuvotte. t. eri
Vaikeisiin ongelmiin ei ole kuin vaikeita neuvoja, jos heittäytyy passiiviseksi odottelijaksi ja blokkaa itse baarit ja netin pois. Ajatelkaa nyt vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua häiritsee deittisovelluksissa se, että pitäisi koota oma kuvaportfolio sinne ja valita muita niiden kuvien perusteella jotka ei välttämättä pidä paikkaansa ja sitten tosielämässä nää ei kuitenkaan merkitse mitään. Seurustelet sen oikean ihmisen kanssa etkä niiden kuvien. Mieluummin panostan ulkonäkööni oikeasti kuin kuviin. Tuntuu jotenkin turhalta vaivalta.
No ehkä teen siitä päässäni liian ison asian, mutta jotenkin häiritsee.Laitat kuvasi ilman mitään filttereitä ja muokkauksia ja hämääviä kuvakulmia, siis näitä millä naiset yleensä huijaavat profiileissaan. Voin sanoa että se on jo plussaa itsessään, jos paikalle saapuu sen näköinen nainen mitä profiilikuvissakin oli. Positiivinen yllätys suorastaan.
Kun mulla oli kerran yksi suoraan edestä otettu täysin muokkaamaton kuva (työhommaa varten) ja yks henkilö sano että onko tää sä? Kun näytät siinä niin erilaiselta.
Olin vähän että mitä hittoa, miltä minä sitten näytän.
Jos oot salilla kroppasi tuunannut niin luulisi sieltä löytyvän? Tai vaihda salia.