Pitäisikö minun muka oikeasti mennä deittisovelluksiin jotta löytäisin puolison?
Olen aina toivonut että tapaisin tulevan puolison tosi elämässä. En tykkää yhtään netin deittipalveluista. Etenkään siitä että pitäisi ottaa jotain kuvia sinne ja sitten valikoida sieltä toisia kuvien perusteella. Sitten vasta tavata... kuvissa kun myös näyttää usein erilaiselta (vaikka ei muokkaisi) niin kiva siinä sitten jos toinen odottaa jotain muuta.
Jotenkin ahdistaa tämä kuvat ja liika digitaalisuus. En taida oikein sopia tälle vuosikymmenelle.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Kuka sinua ap on käskenyt tai edes pyytänyt menemään millekään deittipalstalle.
Se on aivan sinun oma valintasi, jos sinne menet.
Toki sen kumppanin ja puolison voi löytää mistä tahansa ja yleensä se löytyykin jo opiskeluvaiheessa elämässä.
Deittisovellukset ovat niitä viimeisiä oljenkorsia löytää joku ihminen yleensäkin rinnalleen tai yleensä yhdeksi illaksi ja yhdeksi yöksi.
Joten mitä oikein valitat?
Aika moni täällä sanoo ja ihmiset muutenkin. Niinkuin kumppania ei voisi löytää nykyään muuten.
Ei se ole mitään valittamista vaan asiasta kysymistä ja keskustelemista.
Ala harrastamaan erilaisia asioita ja tee elämästäsi mielenkiintoista. Ala elämään ja tapaamaan runsaasti uusia ihmisiä. Jos ei puolisoa löydy niin oletpahan tehnyt elämästäsi hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki sen kumppanin ja puolison voi löytää mistä tahansa ja yleensä se löytyykin jo opiskeluvaiheessa elämässä.
Deittisovellukset ovat niitä viimeisiä oljenkorsia löytää joku ihminen yleensäkin rinnalleen tai yleensä yhdeksi illaksi ja yhdeksi yöksi.
Tuo on harhaluulo. Varmaan enemmistö ihmisistä löytää kumppanin nykyään netistä.
Veikkaisin kyllä, että enemmistö löytää kumppaninsa ystäväporukoiden kautta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää olla noin aggressiivinen. Täällä minäkin yritän keskustella kehittävästi, jos voisi vaikkapa syntyä jokin uusi tapa lähestyä uusia ihmisiä. Kaikki eivät ole samanlaisia ja keskustelemalla asioista ongelmatkin voi ratketa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvittaisiin joku seuranhaku paikka.
Muut kuin yö-kerhot. Päivä-ajan eläjille.Kokeilihan joku kauppa sinkkukoreja, mutta naiset kokivat asian häpeällisenä.
En mä ihan tuommoista tarkoittanut.
Ajattelin enemmänkin, vähän kuin harrastuksen kautta.Miesten ja naisten harrastukset on aika sukupuolittuneita. Keilahallilla on yksi nainen sataa miestä kohden ja jossain pilateksessa taitaa olla toisin päin.
Eli kannattaa aloittaa miesvoittoinen harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muut kuin yö-kerhot. Päivä-ajan eläjille.Kokeilihan joku kauppa sinkkukoreja, mutta naiset kokivat asian häpeällisenä.
En mä ihan tuommoista tarkoittanut.
Ajattelin enemmänkin, vähän kuin harrastuksen kautta.Miesten ja naisten harrastukset on aika sukupuolittuneita. Keilahallilla on yksi nainen sataa miestä kohden ja jossain pilateksessa taitaa olla toisin päin.
Eli kannattaa aloittaa miesvoittoinen harrastus.
Pelihallit kehiin😄
Vierailija kirjoitti:
Muut kuin yö-kerhot. Päivä-ajan eläjille.
Deittikahvila, sinne mä menisin. Minäkään en tykkää hakea miestä netistä.
Työpaikalta, kaveripiiristä ja harrastuksista ovat varmaan ne tyypillisimmät vaihtoehdot täällä oikeassa elämässä.
Mukava kuulla että meitä on muitakin. Ikää on vasta päälle 30 mutta nettialustat tuntuvat äärimmäisen vieraalta minullekin. Paikallisessa sanomalehdessä on seuranhakupalsta ja aina välillä siellä on 40-vuotiaitakin kumppania hakemassa. Yleensä kylläkin 60+. On vähän semmoinen väliinputoajaolo, mutta ei kait siinä. Ollaan sinkkuna sitten. :D
Vierailija kirjoitti:
Ap. haluaa puhua asiasta ja sä alat lässyttämään. 😐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on harhaluulo. Varmaan enemmistö ihmisistä löytää kumppanin nykyään netistä.
Minulla on ekstroverttinä paljon kavereita ja tuttavia, enkä tunne ensimmäistäkään kaverin kaveria nainutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muut kuin yö-kerhot. Päivä-ajan eläjille.Deittikahvila, sinne mä menisin. Minäkään en tykkää hakea miestä netistä.
Pirun hyvä idea!
Miksi ei noita ole jo?
Toivottavasti joku ottaa tällaisen bisnes-idean.
Vierailija kirjoitti:
Läheltä seurannut erään deittisovelluselämää ja näillä näytöillä täytyy sanoa ettei sieltä taida täyspäistä seuraa löytyä.
Kuvat ja tekstit siellä valehtelee rankasti.
Jaksa vaan jatkaa tosielämässä ja mieti voisitko laajentaa kalastusvesiä?
Itse olen 41v mies. takana vain 3kpl seurusteku suhteita, kaikki pitkä-aikaisia, ketään heistä en ole nettipalstolta löytänyt, vaan live elämästä, nyt takana yli 3 vuotta sinkkuna ja koitin Tinderiä ja Badoo sovellusta, ei niissä kukaan tutustu.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan kysyn kirjoitti:
Mikä sinua estää tekemästä aloitteita kiinnostavanoloisille ihmisille arjessa?
Aloittaja on nainen.
Ja se estää millä tavalla ??? Onko aloittaja kenties KehistysVanmainen vai mikä on ? Miten se että on nainen, estää yhtää mitään ??? VARSINKAAN näin tasa-arvon aikoina ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muut kuin yö-kerhot. Päivä-ajan eläjille.Deittikahvila, sinne mä menisin. Minäkään en tykkää hakea miestä netistä.
Pirun hyvä idea!
Miksi ei noita ole jo?
Toivottavasti joku ottaa tällaisen bisnes-idean.
Onhan noita ollut, niitä tulee ja menee, kun ei menesty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ei ole ystäviä. Kuten esim. minä.
Helsinkiläinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ekstroverttinä paljon kavereita ja tuttavia, enkä tunne ensimmäistäkään kaverin kaveria nainutta.
Minä taas tunnen useita kymmeniä.
Shakkikerhoon! Siellä on paljon älykkäitä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pirun hyvä idea!
Miksi ei noita ole jo?
Toivottavasti joku ottaa tällaisen bisnes-idean.Onhan noita ollut, niitä tulee ja menee, kun ei menesty.
Hmm. Mitäs jos kahviloihin voisi tulla sinkku alue? Seuran hakua varten. Onko hyvä idea?
Ei tarvitsisi uusia kahviloita sinkkuja varten perustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pirun hyvä idea!
Miksi ei noita ole jo?
Toivottavasti joku ottaa tällaisen bisnes-idean.Onhan noita ollut, niitä tulee ja menee, kun ei menesty.
Hmm. Mitäs jos kahviloihin voisi tulla sinkku alue? Seuran hakua varten. Onko hyvä idea?
Ei tarvitsisi uusia kahviloita sinkkuja varten perustaa.
Lol, ei kukaan suomalainen uskalla sellaiseen istua :D Kuvitelkaa nyt kahvilaa jossa on tietty nurkkaus jossa on vihreitä pöytiä kun tavalliset pöydät on ruskeita. Ruskeissa pöydissä on elämää ja normimeininki, vihreät pöydät ammottavat tyhjyyttään koska kukaan ei halua istua silmätikuksi sinne. Tai sitten siellä istuu hylätyn näköisenä se yksi rohkelikko, jolle kukaan ei uskalla mennä juttelemaan. Väärä maa, väärä kansa tuohon ideaan. :D