Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanel Sivac, 23, ja Sonja Aiello, 21, olivat tajuamattaan koulukiusaajia: "Ei lapsena ymmärrä, että voi aiheuttaa loppuelämäksi traumoja"

Vierailija
26.09.2020 |

https://yle.fi/uutiset/3-11563170

Niinpä niin. Lopettaisi paskan puhumisen ja selittelyn. Tuon kaltaisia juuri pitäisi kurittaa.

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tuollaisista iutisista jotain palkkaa?

Vierailija
2/99 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Sanel oli kyllä temppareissa edelleen ihan samanlainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttu koulukiusaamisesta: kaikki haastateltavat valkoisia

Muut koulujutut: vähintään puolet kuvissa mustia tai arabeja

Vierailija
4/99 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi olla siellä koulussa pitäisi olla kasvattajia myös, eli aikuisia ihmisiä, jotka puuttuvat asiaan ja lopettavat sen. Ei lapset aina tajua mitä ovat tekemässä, ja on kohtuutonta edes olettaa, että ilman kasvatusta kenestäkään tulee vankilaolosuhteissa kovin kaunista ihmissielua. Peruskoulu oli hirveä paikka.

Vierailija
5/99 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis millainen?

Vierailija
6/99 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ole tajuanattaan kiusaaja!!!!!!

Vierailija
7/99 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis millainen?

Ylimielinen ja ilkeä.

Vierailija
8/99 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miten kiusatusta voi tulla kiusaaja. Sellainen ihminen ei koe minkäänlaista empatiaa. Miten ei muka huomaa: "Minua on haukuttu, se tuntui pahalta. Olen nyt suosittu, minun on ok haukkua muita." Itse olen kiusattuna puolustanut myös muita kiusattuja.

Vierailija
9/99 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko saivat palkkaa tuosta artikkelista

Vierailija
10/99 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miten kiusatusta voi tulla kiusaaja. Sellainen ihminen ei koe minkäänlaista empatiaa. Miten ei muka huomaa: "Minua on haukuttu, se tuntui pahalta. Olen nyt suosittu, minun on ok haukkua muita." Itse olen kiusattuna puolustanut myös muita kiusattuja.

Tämä on ihan tavallista. Ei oikeassa elämässä ole vain hyviksiä ja pahiksia. Niin on vain saduissa ja Hollywood-leffoissa.

Vierailija
11/99 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttu koulukiusaamisesta: kaikki haastateltavat valkoisia

Muut koulujutut: vähintään puolet kuvissa mustia tai arabeja

"Sivacin omat sukujuuret ovat Balkanilla"

Vierailija
12/99 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon u lk omaalaisen pojan jutussa korostui vaan se oma uhriutuminen, jauhettiin miten hän on joutunut kärsimään rasismista... Arvasin ennen ku olin lukenu jutun otsikon, sällin nimen ja nähnyt kuvan, et tää casehan tulee kääntyy vielä päälaelleen ja niinhän siinä kävi.

Vierailija
13/99 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsi ymmöreä.. Antakaa s ja s anteeksi

Vierailija
14/99 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki me ollaan kiusaajia ja kaikki me ollaan kiusattuja. Ihan riippuu siitä, keneltä kysyy.

Vierailija
15/99 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, onpa yllätys, että joku Temppari-hemmo ja instatypy ovat entisiä kiusaajia. Itsekeskeisyys ja kusipäisyys suorastaan loistaa heistä.

Vierailija
16/99 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tällä jutulla haetaan?

Vierailija
17/99 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan tavallista. Ei oikeassa elämässä ole vain hyviksiä ja pahiksia. Niin on vain saduissa ja Hollywood-leffoissa.

Minun on vaikea välillä ymmärtää tuotakaan ajatusta. Tosin olen aina ollut ylikiltti ja olen antanut ihmisten käyttää itseäni hyväksi, jottei heille vain tulisi paha mieli. Nyt kun puolisoni on auttanut minua taloudellisesti, minua hävettää suuresti, koska en koe ansaitsevani hänen avokätisyyttään. En koskaan voisi olla gold digger, jos aidossa parisuhteessakin minulla on vaikea ottaa vastaan rahaa.

Epäilin itselläni nuorempana epävakaata persoonallisuutta, koska ajattelen ihmisistä varsin mustavalkoisesti enkä todellakaan ole tekemisissä "pahisten" kanssa. Lääkäri tosin nauroi, ettei minulla voi olla epävakaata persoonallisuutta.

T. Lainaamasi

Vierailija
18/99 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle taasen välittyi ihmisrakas ja upea kuva hänestä. Instagrammissan hän harjoittaa hyväntekeväisyyttä. Jouluna jakoi ilmaiseksi joululahjakassin. ♥️♥️

Vierailija
19/99 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tyhmä pitää oikeasti olla, ettei tajua? Jo päiväkodissa on sanottu "mieti miltä itsestäs tuntuisi jos..." kun pikkulapsi on raivostunut ja riistänyt lapiota kaverin kädestä.

Jos ihan huomaamattaan on pystynyt kiusaamaan ihan pitempiaikaisesti niin kannattaisi käydä psykologilla tarkistamassa,onko empatiakyvyssä jotakin vikaa ettei pysty toisen asemaan asettumaan. Esimerkiksi persoonallisuuden häiriö aiheuttaa sitä, että toisen puolesta ei tule paha mieli.

Vierailija
20/99 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi osaa pyytää anteeksi