Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Argh! Vasta rv 11 menossa, mutta pitää hommata jo äitiyshousut!

Vierailija
02.12.2013 |

Olin eilen katsomassa lentopallopeliä ja kun istuin kauan farkut jalassa, oli pakko avata nappi, kun pötsi niin pömpötti. Toinen raskaus, joten näköjään maha tulee sitten esiin heti.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
2/16 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tuskasi:) Samoilla viikoilla vaihdoin äitiyspöksyihin, nyt rv 32 ja kaikki kyselee et eikö se nyt jo synny kun vatsa noin suuri.. Mukava siinä sitten selitellä ettei ihan vielä olisi syytä syntyä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 10:05"]

Tunnen tuskasi:) Samoilla viikoilla vaihdoin äitiyspöksyihin, nyt rv 32 ja kaikki kyselee et eikö se nyt jo synny kun vatsa noin suuri.. Mukava siinä sitten selitellä ettei ihan vielä olisi syytä syntyä

[/quote]

Mulle on jo moni kommentoinut, että sullahan näkyy jo vatsa, ja mä oon ollut ihan puolustuskannalla, että EI KYLLÄ NÄY, mutta pakko se kai on uskoa :D Ens viikolla on np-ultra, joten käyn sitten samalla mammahousuostoksilla.

Ap

Vierailija
4/16 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa tutulta! Itse sain siirtyä pahimmillaan jo rv8 äitiyshousuihin.

Vierailija
5/16 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi ehkä syödä vähemmän.

Vierailija
6/16 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 10:17"]

Kannattaisi ehkä syödä vähemmän.

[/quote]

Miksi? Ei mulla paino ole noussut vielä yhtään.

Ap

Vierailija
7/16 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se pömppä siis paina mitään? Teillä ei ole vatsalihakset kunnossa, sen takia on mahaa jo noilla viikoilla.

Vierailija
8/16 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoset?

Vierailija
9/16 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 10:43"]

Eikö se pömppä siis paina mitään? Teillä ei ole vatsalihakset kunnossa, sen takia on mahaa jo noilla viikoilla.

[/quote]

Täällä on oikein terveydenhuollon "ammattilaisiakin" paikalla.. Toivottavasti aloittaja osaa soveltaa lähdekritiikkiä.

Vierailija
10/16 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi, jolta ekassa raskaudessa ollessani kolmannella kuulla, kysyttiin, että syntyykä jo pian. Tasan ei mee onnen lahjat. Toisilla huomaa vasta kuudennella kuulla vatsan, mutta näytin joidenkin mielestä jo ennen puoltaväliä viimesillä olevalta.

Vierailija
11/16 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on sanonut ihan ammattilainen että mulla on niin hyvät vatsalihakset ettei vatsa tule esille kuin vasta noin seitsemännellä kuulla. Ihan voitte olla uskomatta, jos siitä tulee teille parempi mieli.;)

Vierailija
12/16 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin jouduin hakemaan np-ultran jälkeen äitiyshousut. Mulla oli tosin kaksi vauvaa kyydissä ;)

Vierailija
13/16 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole huonot vatsalihakset. Mun on vähän pakko pitää rankaongelmien takia vatsa- ja alaselän lihaksen aika hyvässä kunnossa, muuten seuraa kipuja ja vaivoja. Voi olla, että pömppä painaa jotain, todennäköisesti mulla on paino hieman laskenut tässä alkuraskaudesta. Ei ole kaksoset, tai ei ainakaan ultrassa näkynyt (meillä on neuvolassakin ultra). Käsittääkseni aika tavallista, että vatsa tulee paremmin näkyviin sen jälkeen, kun yksi vauva on jo saatu. Ja on osa tuosta turvotustakin, mulla tulee heti pienillä viikoilla sellainen turvotuslöllö vatsan päälle.

Voi toki olla uskomatta, jos siitä tule teille parempi mieli ;)

Ap

Vierailija
14/16 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli jo esikoisesta heti niin mehevä turvotus, että sivullinen huomasi mahankasvun rv8. Viikolla 13 oli pakko vetää mammahousut, kun istuessa tavalliset farkut puristi. Painoa ei tullut alussa, nesterturvotusta vaan oli joka vaihtui kovaan vauvavatsaan. Niin me ollaan erilaisia. Normaalisti olen hoikka ja kohtuni on kai aika alhaalla ja etukenossa, joten pönöttää heti epämukavasti. 

Vierailija
15/16 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oli toisessa raskaudessa pakko vaihtaa jo paljon aikaisemmin. Ei sen takia että maha olis ollut jo niin iso, mutta tavalliset housut painoivat pahasti jolloin pahoinvointia oli todella paljon. Äitiyshousut uhkasivat tippua päältä, mutta ainakaan ei oksettanut koko aikaa! Nyt kolmas rv 7 vielä menee omat housut, mutta enää en kuvittele selviäväni millään pienellä mahalla ;-)

Vierailija
16/16 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella naisella pitkiä vatsalihaksia yhdessä pitävät kudokset venyvät raskauden aikana niin, etteivät nuo lihakset palaudu "omille paikoilleen", joilla olivat ennen raskautta. Jos tämä on tilanne, ei vatsan pullahtamisessa ole toisen raskauden kohdalla mistään huonoista vatsalihaksista kyse, vaan ongelma johtuu vatsalihasten erkautuneisuudesta, joka ei korjaudu minkäänlaisella treenillä kokonaan, ainoastaan leikkauksella.