***SYYSKUISET 2014***
Aloitanpas tähän syyskuisten ketjua, josko löytyisi muitakin?
Meillä on toinen lapsi haaveissa, yk 2 :)
yennaf kp 1/31
Kommentit (422)
Kiitos onnitteluista! Ei oo mitään oireita, mutta jospa ne vielä tulis.
Lapinnoita ei mitään tietoa muista esim. Marjana. Itse olin pois täältä palstalta kesän keskenmenon jälkeen, palasin muistaakseni tässä kuussa lukeen juttuja. Plussatuulia kaikille!
Kirsikkakarkki rv 4 jotain
Päivitys 5.1.2014
***Syyskuiset jännäilijät 2014***
Emilllia 35/28(yk ?)
fever87 36/29 (yk 2)
Ipa 35/30-35, (yk 1)
Tintti 32/27-32 (yk 3)
Carblanca 27/28 (yk 2)
Elokuu15 27/27-28 (yk 2)
Tanja92 25/27-29 (yk 3)
Pikkue 23/21-27 ?? (yk 3)
Liinu 23/28 yk6
Jossu1 25/31-32 (yk 2)
Lindis 19/27
Rva79 28/30-35(yk 2)
80emilia 20/26-30 (yk 5)
Weebee 19/29 (yk 4)
Evelyn80 16/24-28 (yk 9)
Saffelson 16/27-28 (yk 7)
Anniw 15/28(yk 3)
Helmiunelma 15/28-29 (yk 3)
Khalemeon 19/28-33
Lapinnoita 13/28(yk 4)
Emotar 17/28-32 (yk 6)
Rima 16/30-46 (yk 12)
Tike ?/?? yk ?
Ellenwu ?/?? (yk 3)
+++Plussanneet+++
snö kp 28/31(yk 1)
Mrs Grove kp 27/29-32 (yk 3)
Millamarianna 33/29 (yk 5)
Christabel 24/27-30 (yk 3)
Nipa87 30/29 (yk 6)
Tyydeli40 ??/? (yk 6)
Konnis ??/?? (yk ?)
Kirsikkakarkki 32/28-30 (yk 16)
Reksijakeittäjä 29/28 (yk 4)
---Tippuneet---
Killed
yennaf
silmu
Tunturi
Simpukka
Lalaloo
?Kadonneet?
Miiisu 100/? (yk 3)
No enhän mä millään malttanut odotella testaamisia...
Eilen heti iltapäivästä oli pakko tehdä se apteekin oma, johon testiajan puitteissa parin tunnin pidätyksellä tuli viivanpaikka, joka testiajan jälkeen muuttui haamuksi.
Tänä aamuna sitten testasin cb:n digillä ja raskaana 1-2 vkoa tuloksena. :)
Mitään suurempia raskausoireita ei ennen testiä ollut, nyt tuntuu että ne jostain justiinsa pärähti päälle...
Toivotaan vaan, että pikkuinen pysyy nyt matkassa mukana.
Cb:n digitaalinen ovisplussa ei siis pettänyt tälläkään kertaa: kolme kertaa olen hymynaaman testannut ja joka kerta tullut raskaaksi, joten suosittelen.
Plussapuhureita ketjuun toivotellen,
Tintti rv4+0, kp32/27-31, yk3
Paljon onnea tintti!!
Täällä aamu lähtenyt valitettavasti käyntiin vatsakivulla ja vessassa huomasin paperiin jäävän hyvin haaleaa verta. Odottelen siis menkkojen alkavan tänään kunnolla. Aika pettynyt olo, mutta aavistelinkin näin kun mikään testi ei haamun haamua tarjonnut. Kyyneleitten jälkeen on hyvä siirtyä odottamaan seuraavaa ovis-päivää, josko silloin olisi minun vuoro :-)
Ihanaa odotusta kaikille plussanneille ja onnea kaikille ketkä niitä viivoja testiin vielä odottavat! Siirryn lokakuisiin yrittäjiin.
-Fever87
Moikka taas!
REKSIJAKEITTÄJÄ sekä TINTTI98, Ihanaa! Paljon Onnea plussista!
EMOTAR, viivojen vahvistumista toivon kovasti Sinulle ja samoin ELOKUUlle! :)
FEVER87, toivotaan, että seuraava testi olis jo plussaa.
HELMIUNELMAlle onnekasta ovulointia!
KHALEMEONille tsemppiä testihetken odotteluun ja mukavaa häiden suunnittelua.
IPA86:n kiertopäivät alkaa kuulostaa lupaaville, plussia sinnekin kuin myös KAIKILLE muille meille! :)
ON: Pyyhkiessä valkkarin seassa edelleen häivähdys rusehtavaa sävyä, en tiedä vuotaako siis jostain jotain pikkiriikkisen edelleen vai oisko vielä sen torstai-illan yhdynnän jälkeisen vuodon jämiä. Tai menkkoja enteilevää esituhrua…koskaan aiemmin menkat ei ole alkaneet monen päivän tuhrulla, paitsi viimeiset menkat(?) oli pelkkää niukkaa ruskeaa tuhrua pikkarinsuojaan. Kuitenkin huomattavasti runsaampaa kuin nyt. Kroppa kai edelleen ihmeissään h-kierukan poistosta?
Hätähousupeikko kyläili täälläkin. Päätin tehdä ekan r-testin vasta aikaisintaan maanantaina, mutta nännit oli niin oudon kipeät, että pakko oli herkällä halpisliuskalla kokeilla jo eilen aamulla (lauantai, dpo 10 tai 9). Nega tottakai. Tänään sentään maltoin jättää testit kaappiin. Huomenna tai tiistaina ehkä voisin taas kokeilla, jos ei hanat aukea ennen sitä. Parempi olisi tietenkin odotella loppuviikkoon rauhassa, mutta ei varmaan pysty… Tämä kuumeilu saa kyllä naisen kuupan ihan sekaisin! Goodbye järki, logiikka ja maltti, welcome tunteiden vuoristorata ja hätäily. Onneksi en taida olla ainoa sekopää näissä jutuissa. :D Ja ehkä minä vähän rauhoitun, kun yrityskiertoja tulee lisää. Jää nähtäväksi.
Täältä olen tutkaillut raskautuneiden todennäköisyyksiä testiplussaan sekä eri oireiden yleisyyttä dpo:n mukaan. Mielenkiintoista, mutta en tiedä mitenkä luotettavaa tietoa: http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/
Mukavaa ja Onnekasta Loppiaista kaikille palstalaisille!
Rva79, kp 28/30-35 yk2, dpo 11(tai 10)
PS. LAPINNOITA ja KIRSIKKAKARKKI, Lokakuisissa kirjoittelee joku nimimerkillä MARJANA.
Aah, Fever pahoittelut. Viimeinen kirjoituksesi oli ilmestynyt minun vielä naputellessa omaani. Mutta plussaonnea siitä huolimatta seuraavaan testiin ja jaksuja uuteen kiertoon!
Rva79
Onnea TINTTI! Plussailijat senku kertyy :)
FEVER, pahoittelut myös täältä. Mutta uutta yritystä putkeen vaa. Ja onhan se harjottelukin ihan jees ;)
ON: Täällä ei vieläkään sen suurempia tuntemuksia. Nyt olis kiertopvät täynnä, mut ei menkkoja. Ei myöskään mitenkään raskautunut olo. Parina pvänä ollu mukamas reilusti valkkaria. En vaan millään jaksa muistaa onko sitä aina loppukierrosta runsaasti vai pitäskö olla kuivaa. Oliski aikoinaan ollu niin viisas, että ois kirjotellu kiertoaan vähä ylös. Nyt sit vaan arvuutellaan. Ihan leppoisissa tunnelmissa silti, vielä en hätäile testaamisen kans. Jos ei tädistä ala mitään kuulua ja/tai rinnat kipeytyy, ni eiköhän se ole menoa sitten.
Ipa kp35/30-35
Täytynee liittyä mukaan vihdoin. Marraskuussa jo aloin lueskelemaan mutta joulukuu meni täysin ohi "yrityksissä" (ollaan meiningillä saa tulla jos tulee) miehen yötyön ja mun kuusveen takia joka hirveesti tykkää hipsiä äitin viereen nukkumaan :D
Huomasin jo aikasemmin että meillä on lapinnoidan kanssa ihan sama kierto! :) eli 30,9 olis la jos nyt tärppäis.
Itellä ikää 30v ja tosiaan yksi lapsi ennestään, mies 32v ei lapsia mutta erittäin kovasti toivoo :D
Pitkään oon jo jännänny teiän kaikkien puolesta ja nyt täytyy liittyä joukkoon kun tässä kierrossa pitäis osua just oviksen aikoihin nää meiän yhteiset yöt, 2 jo takana ja 2 edessä! Tosin esikoiseenkin meni yli vuosi ennenku tärppäs....
Trewq kp13/28 yk4
Oi oi Tinttikin liittyi plussajoukkoon. :)
Fever sitten ensi kierrossa kans plussaa ;)
ON: eilen en saanut nukuttua kovien alaselkäkipujen tai oikeastaan polttelun takia. Tänään kp 27/27-28 CB digi "ei raskaana". Aamu alkoi pahoinvoinilla. En tiiä mitä tässä tekis. Kun ei mitään perinteiisiä menkkaoireitakaab ole.
Ihana nähdä kuinka paljon plussaiijoita on! Paljon onnea kaikille!!
Täällä odotellaan menkkoja, kropasta tuntee että plussaa ei kannata nyt edes jännitellä. Olen tässä miettinyt että kokeilisinko seuraavasta kierrosta ovulaatiotestejä, en ole aiemmin testaillut, nyt lähinnä haluaisin varmistella että ovuloin edes jossain vaiheessa :)
Tervetuloa Trewq ja onnekasta ovista! :)
PikkuE, ei muuta kun rohkeesti vaan kokeilemaan tikkuja. Itellä ainakin tuli hyvä fiilis, kun sai ovisplussan bongattua. Ja tiesi sitten, että on mahikset optimoitu uuden elämän luomiseksi ajoittamalla yritykset juuri oikeaan aikaan. <3 Ei ehkä istu kaikille, mutta ainakin itse aion jatkaa tikuttelua tulevissakin kierroissa. Toivottavasti ei tarvii kauheen montaa kiertoa tikutella ;)
Välillä on mahassa/selässä sellanen olo, että menkat kurkkii jo nurkan takana ja hetken päästä taas normi fiilis kipeitä nännejä lukuun ottamatta. On tää piinaaminen vaan aika kauhiaa! Olen kuitenkin pysynyt poissa testikaapilta. \o/
Rva79, kp 28/30-35 yk2
Onnea Tintille plussasta!
Musta tuntuu että miun testiviivat senkus haalenee. Että ehkä se oli vielä vanhaa hormonia. Outoa että silti muka ovuloin jouluna. No, ihan sama. Pysyn kuitenki syyskuisissa tätin tuloon asti. Ja toivon että täti ei tuukkaan. Testata en aio enää ko vasta jos täti pysyy pois ja oireet lisääntyy.
Ei oo ees samallai aikaa keskittyä omaan kroppaan, ko alotan huomenna raskaan työn raatamisen, työpäivät matkoineen venyy väkisin 10-12- tuntisiks. Onneks testit loppui, ja lisää en osta ainakaa viikkoon.
IPA86, oisko täälä ollut perjantaina joku bugi kun myös mun turinoinnit hävisi taivaan tuuliin..
Vaude mikä määrä plussia teille on tullut, hurjat onnittelut niistä! Tsempit lokakuisiin tippuneille ja rautaisia hermoja meille loppukiertoon jännittelijöille.
RVA79 täälä pääkoppa käy samanlaista myllerrystä ja tuntuu että on ihan vailla järjen hiventä :)
Minkäslaista vitamiinidouppausta käytätte vai koetteko sitä vielä tarpeelliseksi? Mulla oli jäljellä alkaneesta raskaudesta Multi-tabsin raskaus plussia joita oon tässä napsinut. Moni on käyttänyt vissiin Gelee Royaleja?
).( Olo ei ole kyllä yhtään raskautunut, vaikka pääkoppa sitä toivookin enemmän kuin mitään muuta. Alavatsalla on nippaillu oletetusta oviksesta asti aina välillä, mutta siinä kaikki. Viikko pitäisi vielä malttaa ennen "tuomiota".
Relatkaa siskot, vaikka se onkin helpommin sanottu kuin tehty :)
Josko nyt antaisi minun tänne kommentoida ! Meillä ei siis ole netti toiminut tällä sivulla ollenkaan, vaan aina kun yritin kommenttia laittaa niin antoi painaa lähetä muttei sitä ikinä lähettänyt vaan latasi ja latasi... :(
Mutta siis teroluteilla saatiin menkat alkamaan kp 88 ja kestivät 6 päivää, aikaisemman 2 sijaan :D Nyt alkaisi uusi kuuri taas tänään niitä :)
Terkuin Miiisu kp 15/28 (teroluteilla), yk 4
ON : kp16 eikä tullut ovistikkuun vieläkään hymynaamaa :(
Moi, ehkä tulee hieman lyhyt vierailu mutta ajattelin liittyä seuraan edes hetkeksi. Ovulaatio oli joulun tienoolla ja vielä jännitetään. Tänään tein testin ehkä hiukan hätäisesti mutta puhdas nega oli. Viikon verran jo alavatsa turvonnut ja juilii, rinnat hieman arat ja turvonneet...oireita on mutta tiedä siitä sitten. Tänään tullut pikkiriikkisen valkovuodon seassa aavistuksen rusehtavaa että voipi olla että menkat vois alkaa..eka yritys vasta.
Tänä aamuna tein puhtaan negan. Ei oo tätiäkään näkyny. Seuraavan testin teen kyllä vasta to-pe aikana jos ei tätiä siihen mennessä kuulu. Onnee teille kaikille plussanneille ja jännäreille tsempit
Tanja92 kp27/27-29 yk3
Mä tein esikoisesta testin heti ekana pvänä ku menkkojen olis pitäny alkaa ja tuli tosi haalea viiva.uusiks viikon kuluttua ja selvä plussa. Sillon en kyl muutenkaan stressannu mistään, en tiennyt oviksista jne, toisin ku nyt :D
Tää on suorastaan hullua kuinka paljon oottaa sitä päivää ku vois tehdä testin ja kokoajan aattelee ettei kuitenkaan tärpännyt. Mutta mitään muuta oo tehnyt taas parin päivän aikana ku lukenu raskausjuttuja :D
Trewq kp15/28
Moikka kaikille :)
Täällä toissapäivänä plussattu selkeä mutta haalea viiva illalla,
tein toisen saman testin seuraavana iltana ja haalea selkee viiva siihen tupsahti alle minuutissa. Kai se on siis uskottava, että tiitiäinen masussa kasvaa <3
Olin laskelmoinut raskautumiseni vasta helmikuun ovulaatiosta mutta eipä heittänyt kun 2kk etuajassa :)
eli 22 - vuotias, 2 vuotiaan pojan äitee satakunnasta.
La laskurin mukaan 12.9.14 mutta huomenna soittelen neuvolaan ja varailen ekaa aikaa. Hihii. Ihanaa taas odotella ♥
Tosin viime raskaus oli rv20 jälkeen fyysisesti tuskaa ja synnytys on erittäin negatiivisesti edelleen mielessä.. :<
Jospa se tästä. Ps. Ei ole ollut vielä kuin nippailua noustessa ylös ja viime yönä heräsin järkkyyn vatsakipuun, vatsasekaisin.
pahoinvointia ei kyllä ollut nimeksikään edellisessäkään raskaudessa.
Tsemppiä kaikille, toivottavasti pavut pysyy matkassa ainakin lokakuulle asti ♥
Täällä menossa kp 31/27-31 ja odotukset kovasti nousee. Hätäisenä jo kaksi apteekin omaa testiä olen tehnyt, eilen toisen ja toisen jo pari päivää aikaisemmin. Molempiin tullut roskishaamuna viivanpaikka (tai jotain vastaavaa) eli testiajan puitteissa ei mitään.
Vähän menkkamainen olo on ollut jo useamman päivän ja koko ajan pieni pelko, että nytkö ne alkaa. Toistaiseksi ei kuitenkaan ole mitään suurempia merkkejä ollut, vaikka yleensä tuhruttelu alkanut 4-5 päivää ennen hanojen aukeamista.
Jos tilanne vielä huomiseen saakka pysyy tällaisena, niin huomenaamulla sitten testailen taasen apteekin omalla testillä. Yks cb:n digikin tuolla kaapissa kummittelee, mutta se saa vielä pari päivää odottaa...
Miten nää testaamisen aluspäivät on aina näin kauheita?!
Plussapuhuria pinoon puhallellen,
Tintti kp 31/27-31, yk3