Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi valehtelet kun tiedät jääväsi heti kiinni?

Vierailija
01.12.2013 |

Aloitan omakohtaisella kokemuksella. Menin hakemaan pyykkejäni pyykkituvasta kun huomasin, että joku oli jo ottanut pyykkini koneesta ja laittanut omansa tilalle vaikka minun pyykkiaikaani oli vielä puoli tuntia jäljellä (tämä on ällöttävää koska usein pyykkiä, varsinkin alusvaatteita, tippuu pyykkituvan lattialle kun niitä ottaa pois koneesta ja se lattia on saatanallisen likainen joten en voi tietää onko alkkarini käyneet lattialla vai eivät kun en ole ollut näkemässä). Kaksi viereistä konetta, jotka ovat erilaisia kuin se missä pesin omat pyykkini, ovat vapaana. Sitten pyykkitupaan tulee nuori mies joka otti pyykkini pois koneesta ja jonka pyykit pyörivät koneessa parhaillaan. Olen erittäin vihainen ja kerron hänelle etten pidä siitä, että joku toinen ottaa pyykkini pois koneesta. Nuori mies pahoittelee. Kysyn miksi hänen täytyi laittaa pyykkinsä juuri siihen koneeseen jossa omat vaatteesi olivat odottamassa noutoa kun kaksi muuta konetta oli vapaana. Hän vastaa, että ei osaa käyttää niitä. Hassua. Niiden kahden koneen kyljessä on käyttöohjeet selvällä suomenkielellä. Kiuhun kiukusta. En ainoastaan sen takia etten tiedä onko joku pervo pyyhkinyt lattioita alkkareillani vaan myös sen takia, että minulle valehdellaan noin kömpelösti. Pitikö tämä pesuvuorovaras minua aivan idioottina?

Minua ärsyttää tämä ilmiö. Miksi edes yritätte valehdella kun sokeakin näkee otsallaan asioiden todellisen laidan? Mitä te siitä hyödytte? Eikö nolota?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu ja nauti illasta. Keitä vaikka teetä ja nappaa kaapista keksi. :D

Vierailija
2/13 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 21:13"]

Rauhoitu ja nauti illasta. Keitä vaikka teetä ja nappaa kaapista keksi. :D

[/quote]

Älä holhoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
4/13 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo ilmiö, en ole koskaan moista huomannut... Aina olen saanut pyykätä pesutuvassa rauhassa, jos olen sellaisessa talossa asunut. Ja kuka ihme nyt PYYHKISI lattiaa sun pikkareillasi? Mitä teet, jos itse tiputat alusvaatteet lattialle? Laita itse ensikerralla niihin toisiin koneisiin, niin muut saavat käyttää noita varmasti osaamiaan koneita.

Vierailija
5/13 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

HULLU¡!!!!

Vierailija
6/13 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 01:01"]HULLU¡!!!!

[/quote]

Miksi tuo yksi huutomerkki on väärin päin :/

Vierailija
7/13 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valehdellessa tule kovinkaan usein ajatteleeksi milloin mahdollisesti jään siitä kiinni. Vaivalloisesta tilanteesta vain tulee päästä pois. Valkoisia valheita tulee kerrottua, kun moni tässä maailmassa ei tunnu kestävän totuutta. Isompia valheita en enää harrasta, koska muistini on alkanut temppuilemaan ja näin ollen olisi vaikeaa muistaa kenelle on mitäkin valehdellut. Tai minkä taustan ja muut puitteet kullekin valheelle on luonut. Helpompi kertoa totuus.

Vierailija
8/13 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota samalla hoidot nuorelta mieheltä;)

Vierailija
9/13 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta miehethän eivät tunnetusti lue ohjeita, jotka liittyvät kodinkoneisiin, elektroniikkaan tai huonekalujen kokoamiseen.

Vierailija
10/13 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin luulen että sen miehen puheet oli ihan totta, ei jaksanut alkaa lukea ohjeita toisten koneiden kyljestä, oletko kuullut miehestä joka lukee käyttöohjeet? Hänelle oli ihan helppoa ottaa teikäläisen retut pois koneesta jos olivat jo kerran valmiita, täysin loogista ja yksinkertaista.

Toisaalta valehtelevat ihmiset on tuttuja mulle, ex oli juoppo, ja valehteli kokoajan kaikesta mistä ei olisi kannattanut, mieheni veljen ex on myös kummallinen valehtelija ja väärentää kuitteja ym. vaikka aina jää kiiini, petoksista on ollut syytettynäkin mutta aina puhunut itsensä irti. Ei ole edes juoppo, kai vaan joku täys hullu, osaa esittää normaalia ja mukavaa, vaikka on täys kehveli.

Vierailija
11/13 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 01:01"]

HULLU¡!!!!

[/quote]

Mene vainoamaan jotain toista, perskärpänen.

Vierailija
12/13 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 01:03"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 01:01"]HULLU¡!!!!

[/quote]

Miksi tuo yksi huutomerkki on väärin päin :/

[/quote]

Sitä käytetään espanjan kielessä. Ilmeisesti tuo hullu on espanjan opiskelija.

Vierailija
13/13 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä, mikä sitten oli asioiden oikea laita? Että hän halusi tiputella pikkuhousujasi lattialle? Eiköhän totuus ole se jonka hän sanoi, toki toistenkin koneiden käyttö olisi ohjeiden avulla onnistunut jos olisi pakko, mutta näköjään se hänen lempparikoneensa oli vapaa (koska edellisen pyykit olivat valmiit) joten otti laiskuuttaan sen. 

Noin yleisesti voisin kuvitella että tuollaisessa tilanteessa valehtelu on paniikkireaktio, varsinkin jos toinen on vihainen ja oma tarkoitusperä kyseenalainen. Itsekin olen joskus laukonut jotain "en se minä ollut" -tyyppistä, vaikka olin jo jäänyt kiinni. Nuorempana toki, näin aikuisena sitä jo tunnustaa realiteetit paremmin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan