Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten ja miesten yksinäisyydessä on iso ero

Vierailija
26.09.2020 |

Naisen yksinäisyys on kuin paasto: omasta valinnasta johtuva pidättäytyminen.

Miehen yksinäisyys on kuin nälkiintyminen: olosuhteiden pakosta johtuva, miehen tahdon vastainen tila.

Kommentit (258)

Vierailija
241/258 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP, olen plösähtänyt nainen, joka käyttää joka päivä lenkkareita, kerran vuodessa korkkareita. En saa irtoseksiä. En saa huomiota miehiltä. En saa rikasta miestä eivätkä köyhemmätkään osoita mitään huomiota minulle. 

Mitä antaisit minulle ohjeeksi?

Kyllä saat irtoseksiä, jos haluat. Premissi on siis valheellinen, joten en voi antaa ohjetta.

Ap

Eikä saa. Sinulla itselläsi on se valheellinen ja virheellinen premissi.

ohis

Siihen täytyy kyllä olla jo aivan tavattoman vastenmielinen, ellei saa maksulliseltakaan.

Vierailija
242/258 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP, olen plösähtänyt nainen, joka käyttää joka päivä lenkkareita, kerran vuodessa korkkareita. En saa irtoseksiä. En saa huomiota miehiltä. En saa rikasta miestä eivätkä köyhemmätkään osoita mitään huomiota minulle. 

Kyllä saat irtoseksiä, jos haluat. Premissi on siis valheellinen, joten en voi antaa ohjetta.

Ap

ohis

Siihen täytyy kyllä olla jo aivan tavattoman vastenmielinen, ellei saa maksulliseltakaan.

Niinpä. Oikeastihan se on niin että kuka tahansa mies jolla on pari sataa euroa saa irtoseksiä vaikka heti tai ainakin lyhyellä varoitusajalla. Toisin on naisilla jotka joutuvat aloittamaan asian pohtimisen omasta turvallisuudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/258 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tahtoo sanoa, että usein tuo yksinäisyys on joko itseaiheutettua (kukaan ei kelpaa, ärsyttävä ehdoton luonne..) tai kuviteltua. Monet vanhukset ovat yksinäisiä. Vanhainkodeissa. Sitten kun heiltä kysyy, miksi et tuon Matin kanssa juttele niin vastaus on jotain "en pidä hänestä" -tyylistä. Tämä on mielestäni yksinäisyyden valitsemista. Sama pätee parisuhteeseen. Tuo vanha kaverini on jättänyt parikin naista, koska olivat liian jotain. Ei siis kelvannut ja itkee sitten mielummin sitä kuinka ei itse muka kelpaa kenellekään vaikka asia on juuri päinvastoin.

Ei kaikkien kanssa tule toimeen eikä kaikista voi pitää. Jos ei löydä ihmistä jonka kanssa synkkaisi, voi olla yksinäisempi olo kuin oikeasti yksin ollessa. 

Joillekin tämä ei tunnu olevan iso ongelma ja viihtyvät kenen kanssa tahansa. Minulla taas on vaikeuksia tuntea yhteenkuuluvuutta ja silloin on henkisesti helpompaa olla vain yksin kuin porukassa seurallista esittäen mutta tuntea koko ajan olevansa eristäytynyt.

Seurustelusuhteessa on erityisen vaikeaa jos ei vain tunne mitään yhteyttä toiseen. En minä ainakaan pysty päättämään tunnenko sitä vai en.

Vierailija
244/258 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

ohis

Niinpä. Oikeastihan se on niin että kuka tahansa mies jolla on pari sataa euroa saa irtoseksiä vaikka heti tai ainakin lyhyellä varoitusajalla. Toisin on naisilla jotka joutuvat aloittamaan asian pohtimisen omasta turvallisuudestaan.

Miehillä kynnys lähteä ulkomaille hakemaan huonoista oloista kulissivaimoa on matalampi kuin naisilla. En tiedä miksi kulissiliittoa halutaan glorifioida.

Piti sanomani. Tuntuu yleisesti ottaen siltä ettei miehet suhtaudu seksiin samalla tunnepitoisuudella kuin naiset. Naisille kemia on järjestään tärkeämpää oli kyse sitten ystävyydestä, seksistä ja suhteista. Tästä syystä treffeille menoa harkitaan tarkasti.

Toivoisin miesten asettuvan naisten asemaan sieltä maksaja-isäntä moodistaan.

Vierailija
245/258 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä tätä. Jos kerran on niin paljon yksinäisiä miehiä niin luulisi, että joskus joku niistä osuisi samaan paikkaan toisen kanssa ja tutustuisi. Maalla tämän ymmärtää, koska se lähin ärrä saattaa olla aika kaukana.

Vai tarkoitetaanko nyt ihan vaan naisen ja parisuhteen puutetta? Eräs vanha kaverini aina valittaa yksinäisyyttään. Ei ole naista, ei perhettä, snif - hirveää olla. Hänellä on kuitenkin 1500 facekaveria, puhelin piippailee ja jopa soi välillä. Sama kaveri haukkuu muita, on ilkeä ja alentuva. Silti häneen pidetään yhteyttä, mutta tämä ei riitä. Sylissä pitäisi istua jonkun herkullisen naisen, joka ei saa tietenkään olla sitä tai tätä tai tuota.

Itselläni on vanhemmat mukaanlukien 16 facekaveria, puhelin ei soi koskaan, vieraita kävi viimeki joulupöydässä ja minulla ei ole koskaan yksinäisyyttä. Ei koskaan. Rakas puolisoni on paras kaverini, kissat henkiolentojani ja voin kyllä jutella tuntemattomillekin. Vaikka siellä ärrän jonossa ihmetellä totoukkelin kanssa kahvin hintaa ja myyjättären silmien väriä.

Tahtoo sanoa, että usein tuo yksinäisyys on joko itseaiheutettua (kukaan ei kelpaa, ärsyttävä ehdoton luonne..) tai kuviteltua. Monet vanhukset ovat yksinäisiä. Vanhainkodeissa. Sitten kun heiltä kysyy, miksi et tuon Matin kanssa juttele niin vastaus on jotain "en pidä hänestä" -tyylistä. Tämä on mielestäni yksinäisyyden valitsemista. Sama pätee parisuhteeseen. Tuo vanha kaverini on jättänyt parikin naista, koska olivat liian jotain. Ei siis kelvannut ja itkee sitten mielummin sitä kuinka ei itse muka kelpaa kenellekään vaikka asia on juuri päinvastoin.

Laskekaa siis rimojanne yksinäiset, tutustukaa toisiinne ja käyttäkää mielummin puutteessa, naiseton, parisuhteenkaipuinen -tyylisiä sanoja, jos kyse on siitä, että tahtoisitte kumppanin ettekä kaveria. Ne ovat nimittäin eri asia ja kavereita kaupungeista kyllä löytää. Pitää vaan osata käyttäytyä ja kuunnella toistakin.

Yksinäinen mies on oman kokemukseni mukaan susi toiselle yksinäiselle miehelle.

Ja se on naisten vika koska...?

Ja kuka sanoi missään kohtaa, että mikään olisi naisten vika...?

Vierailija
246/258 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä tätä. Jos kerran on niin paljon yksinäisiä miehiä niin luulisi, että joskus joku niistä osuisi samaan paikkaan toisen kanssa ja tutustuisi. Maalla tämän ymmärtää, koska se lähin ärrä saattaa olla aika kaukana.

Vai tarkoitetaanko nyt ihan vaan naisen ja parisuhteen puutetta? Eräs vanha kaverini aina valittaa yksinäisyyttään. Ei ole naista, ei perhettä, snif - hirveää olla. Hänellä on kuitenkin 1500 facekaveria, puhelin piippailee ja jopa soi välillä. Sama kaveri haukkuu muita, on ilkeä ja alentuva. Silti häneen pidetään yhteyttä, mutta tämä ei riitä. Sylissä pitäisi istua jonkun herkullisen naisen, joka ei saa tietenkään olla sitä tai tätä tai tuota.

Itselläni on vanhemmat mukaanlukien 16 facekaveria, puhelin ei soi koskaan, vieraita kävi viimeki joulupöydässä ja minulla ei ole koskaan yksinäisyyttä. Ei koskaan. Rakas puolisoni on paras kaverini, kissat henkiolentojani ja voin kyllä jutella tuntemattomillekin. Vaikka siellä ärrän jonossa ihmetellä totoukkelin kanssa kahvin hintaa ja myyjättären silmien väriä.

Laskekaa siis rimojanne yksinäiset, tutustukaa toisiinne ja käyttäkää mielummin puutteessa, naiseton, parisuhteenkaipuinen -tyylisiä sanoja, jos kyse on siitä, että tahtoisitte kumppanin ettekä kaveria. Ne ovat nimittäin eri asia ja kavereita kaupungeista kyllä löytää. Pitää vaan osata käyttäytyä ja kuunnella toistakin.

Jos mikään ei ole naisten vika, mistä sitten se naisvihamielisyys oikein kumpuaa? Ei se tyhjästä tule.

Vierailija
247/258 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mikään ei ole naisten vika, mistä sitten se naisvihamielisyys oikein kumpuaa? Ei se tyhjästä tule.

Veikkaan ettei apn hylkäävä käytös ja kyvyttömyys keskusteluun johdu suoraan naisvihaasta vaan esille otetusta häiriöstä joka estää käsittelemästä itse aloittamaansa aihetta. Hän hämmentyy ja suuttuu siitä.

Vierailija
248/258 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minä puolestani väitän, että jokainen mies saa irtoseksiä jos haluaa. Koska ap:n mielestä yksinäisyys = irtoseksin puute, koko keskustelunavauksen premissi on siis valheellinen.

Lainaa se viestini, jossa sanon noin. Älä ole raukkamainen ja laita sanoja suuhuni (tiedän, paljon naiselta vaadittu tuon raukkamaisuuden osalta).

Ap

Sivusta, on fakta että saat tänään irtoseksiä jos haluat ihan siinä missä nainenkin. Viimeistään jos ostat kossupullon ja meet vihjailemaan siitä lähiöbaariin. No niin yksinäisyytesi on ratkaistu. Ja joo, tämä oli kauheen raukkamainen vastaus.

Sinä jankutat siitä irtoseksistä. Minä en.

Ap

No poistetaan se irtoseksi kuviosta kokonaan. Kerrotko nyt millä tavalla naiset ovat etuoikeutettuja sukupuolensa perusteella siten, että se tekee naisten yksinäisyydestä itse valittua ja miesten yksinäisyyttä vähäisempää?

-n47-

Vierailija
249/258 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minä puolestani väitän, että jokainen mies saa irtoseksiä jos haluaa. Koska ap:n mielestä yksinäisyys = irtoseksin puute, koko keskustelunavauksen premissi on siis valheellinen.

Lainaa se viestini, jossa sanon noin. Älä ole raukkamainen ja laita sanoja suuhuni (tiedän, paljon naiselta vaadittu tuon raukkamaisuuden osalta).

Ap

Sivusta, on fakta että saat tänään irtoseksiä jos haluat ihan siinä missä nainenkin. Viimeistään jos ostat kossupullon ja meet vihjailemaan siitä lähiöbaariin. No niin yksinäisyytesi on ratkaistu. Ja joo, tämä oli kauheen raukkamainen vastaus.

Sinä jankutat siitä irtoseksistä. Minä en.

Ap

No poistetaan se irtoseksi kuviosta kokonaan. Kerrotko nyt millä tavalla naiset ovat etuoikeutettuja sukupuolensa perusteella siten, että se tekee naisten yksinäisyydestä itse valittua ja miesten yksinäisyyttä vähäisempää?

-n47-

Jos ei irroteta irtoseksiä aiheesta (ihan kuin se olisi siihen ikinä liittynyt) niin miesten on paljon helpompi saada tyydystys irtoseksistä joten nainen on heikommassa asemassa sen kannalta.

Tyydyttävä irtoseksi on miesten etuoikeus jota nämä ei suostu myöntämään.

Vierailija
250/258 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt ymmärrä. Puhutaanko tässä nyt pillunsaannista vai yksinäisyydestä? Nämä ovat kuitenkin kaksi täysin eri asiaa.

Kuulemma ei ole siitä kyse, muttei kuitenkaan suostuta tarkentamaan mistä sitten on kyse. Mutta naiset kuulemma saavat ihan kaikenlaista seuraa, myös kavereita helpommin kuin miehet. Syytä ei kerrota.

Vierailija
251/258 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa yllätys että yksinäisyys = (irto)seksin puute.

Kuka niin sanoi? En minä ainakaan. Taas naiset vähättelevät omaa etuoikeutettua asemaansa. Sitten vielä ihmetellään, että miksi ämmämäinen on raukkamaisen synonyymi.

Ap

Mies antaa rahaa ja saa vastineeksi ammattimaista tarpeidensa tyydytystä valitsemaltaan palveluntarjoajalta.

Nainen antaa käyttää vartaloaan rnkkupatjana ja saa vastineeksi epätyydyttävää, pskaa seksiä joltain vastenmieliseltä randomukolta.

Niin siis kumpi olikaan etuoikeutettu, mies vai nainen?

Vierailija
252/258 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt ymmärrä. Puhutaanko tässä nyt pillunsaannista vai yksinäisyydestä? Nämä ovat kuitenkin kaksi täysin eri asiaa.

Kuulemma ei ole siitä kyse, muttei kuitenkaan suostuta tarkentamaan mistä sitten on kyse. Mutta naiset kuulemma saavat ihan kaikenlaista seuraa, myös kavereita helpommin kuin miehet. Syytä ei kerrota.

Kertoi ap syyn. Hänen mielestään on näin. Ja siiten hän monta viestiä uhriutuu miksi muut kirjoittavat viestejä hänestä.

Vierailija
253/258 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Women-are-wonderful_effect

Vierailija
254/258 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syytä ei HALUTA kertoa, koska silloin miehet joutuisivat myöntämään vian olevan itsessään. Otetaan nyt vaikka tällainen teoria, että naiset ovat keskimääräisesti huolehtivaisempia, sosiaalisempia, vastuullisempia, pärjäävämpiä, terveempiä elämäntapoja noudattava ja empaattisempia kuin miehet.

Naisissa ei myöskään ole niin paljon vähälahjaisia, alkoholisteja, psykopaatteja, rikollisia ja muutakin äärilaidan porukkaa kuin miehissä.

Joihinkin näihin asioihin miehet voivat halutessaan itse vaikuttaa, mutta kaikkiin toki ei.

Vierailija
255/258 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Women-are-wonderful_effect

Tääkö on maksimi minkä pystyt antamaan tähän keskusteluun?

Vierailija
256/258 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syytä ei HALUTA kertoa, koska silloin miehet joutuisivat myöntämään vian olevan itsessään. Otetaan nyt vaikka tällainen teoria, että naiset ovat keskimääräisesti huolehtivaisempia, sosiaalisempia, vastuullisempia, pärjäävämpiä, terveempiä elämäntapoja noudattava ja empaattisempia kuin miehet.

Naisissa ei myöskään ole niin paljon vähälahjaisia, alkoholisteja, psykopaatteja, rikollisia ja muutakin äärilaidan porukkaa kuin miehissä.

Joihinkin näihin asioihin miehet voivat halutessaan itse vaikuttaa, mutta kaikkiin toki ei.

Tajusin eilen kun kuuntelin kirjainyhdistelmä miehen uusinta postausta isolla osalla olevan vakavia kiintymyssuhde ongelmia. Tälläkin on pahasti vinoutunut äitisuhde mistä avautui tuoreimmassa videossa.

Miehet lähtee ihan väärästä päästä korjaamaan ongelmiaan. Ne ei lähde naisvihalla tai tuomalla naista/maksullisella.

Ei! Terapiaa nuo kaikki tarvitsevat eivät naisia.

Vierailija
257/258 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelun lopputulos. Miehet kokee tarvitsevansa naista ystävänä, motivaattorina, yleiskoneena ja ehkä joissakin tapauksissa suvun jatkajana. Naiset tuppaa olemaan tyytyväisiä siihen mitä on tai koittavat omin voimin saavuttaa onnen.

Vierailija
258/258 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän