Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tullut pikkujouluista kotiin

Vierailija
01.12.2013 |

Mieheni oli eilen duunin pikkujouluissa. Sanoi ottavansa iisisti, siihen nyt tosin en uskonut alkuunkaan. Pyysin vain että pitää puhelimensa auki ja tulee kotiin yöksi.

Kun kahden aikaan soittelin kyselläkseni mikä meno, niin hän oli jo niin sekaisin ettei edes puheesta saanut selvää. Tämän jälkeen hän sammutti puhelimensa enkä saanut häntä enää kiinni. Aamulla soitti että heräsi naispuolisen työkaverinsa lattialta, olivat menneet sinne isommalla porukalla jatkoille.

Olen aivan älyttömän vihainen. Jatkotkin olisi olleet ihan ok, kuhan olisi ilmoittanut asiasta! Mutta ei, piti kaikki lupauksensa mennä rikkomaan. Pikkujoulut on mulle muutenkin arka paikka, koska hän meni suhteemme alkuaikoina mua firman pikkujouluissa pettämään. Sen kertoi saman tien ja saatiin asia sovittua. Nyt vannoo että ei ole tehnyt mitään tyhmää.

Mä olen jo melkein valmis eroamaan tän vuoksi. Ei tästä tule mitään että kun muutenkaan en ole luottamusta onnistunut saamaan täysin takaisin niin sitten pitäisi jatkossa kuumotella jokaista pikkujoulua ja illanviettoa. 

Olen vain niin jumalattoman ärsyyntynyt tosta käytöksestä. Tämä päivä on mennyt mykkäkoulussa kun en ole darrapäissäni jaksanut alkaa asiasta keskustelemaan. Enkä tiedä suostuisiko mies edes keskustelemaan kun ei tosissaan ole mielestään tehnyt mitään väärää, myöntää kyllä ymmärtävänsä että olen vihainen.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap linjoilla? Oletko saanut mitään selville? Onko ketään työkaveria keneltä voisit saada tietoja.. Mä ainakin olisin niin raivoissani jos mun mies tekis jotain tollasta. Vielä kun sovittu, että puhelin pidetään päällä ja ilmotellaan ja ennenkaikkea tullaan yöks kotiin. Mitä sun miehes ajattelis jos tekisit sman tempun. Teeppäs muuten heti kun mahdollista. ja miks et pääse pikkujouluihin? Ei muutakun amalla mitalla niin tietää miltä tuntuu soitella mykkään puhelimeen ja ootella aamuun asti - turhaan.

Vierailija
22/37 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on aiemmin pettänyt niin jos sua rakastais niin kyllä olis kotiin tullu. Et vaan oo sen tärkeysjärjestyksessä kovinkaan korkealla.. niin laita se yhtä alas kun on sut laittanu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 18:58"]

En käsitä, miksi sinun pitäisi olla huolissasi jokaisesta illanvietosta. Pettää, jos pettää, jos niin on tapahtuakseen, et voi sitä estää. Jos jokaisen baari-illan jälkeen kotona odottaa mykkäkoulua pitävä puoliso, varmasti alkaa muut naiset houkuttaa. Opettele suhtautumaan hyväntuulisen rennosti. Sehän on vain mukavaa, että oli hauska ilta ja jos mies oli tosiaan niin kovassa humalassa, hyvä, että pääsi turvallisesti yöksi työkaverin luo eikä ryöstettynä lumihankeen. Herättyään aamulla ja kenties hieman selvittyään mieshän soitti sinulle, ettei tarvitse olla huolissaan. Uskalla luottaa, niin elämä on helpompaa :)

[/quote]

Hahahahaa missä pilvilinnoissa elät? Kyllä ne silmät kannattaa auki pitää vaikka parisuhteessa onkin. Parempi oikeasti olla tarkkana kuin sietää petturia.

Vierailija
24/37 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 18:58"]

En käsitä, miksi sinun pitäisi olla huolissasi jokaisesta illanvietosta. Pettää, jos pettää, jos niin on tapahtuakseen, et voi sitä estää. Jos jokaisen baari-illan jälkeen kotona odottaa mykkäkoulua pitävä puoliso, varmasti alkaa muut naiset houkuttaa. Opettele suhtautumaan hyväntuulisen rennosti. Sehän on vain mukavaa, että oli hauska ilta ja jos mies oli tosiaan niin kovassa humalassa, hyvä, että pääsi turvallisesti yöksi työkaverin luo eikä ryöstettynä lumihankeen. Herättyään aamulla ja kenties hieman selvittyään mieshän soitti sinulle, ettei tarvitse olla huolissaan. Uskalla luottaa, niin elämä on helpompaa :)

[/quote]

Hahahahaa missä pilvilinnoissa elät? Kyllä ne silmät kannattaa auki pitää vaikka parisuhteessa onkin. Parempi oikeasti olla tarkkana kuin sietää petturia.

Vierailija
25/37 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu ap. Tuu kertoo kuulumiset.

Vierailija
26/37 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks äijä laittoi puhelimen pois päältä? Huusitko sille puhelimessa, kun olin tuhannen päissään, vai täh?

Vierailija
27/37 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan siel nyt tapahtunut jotain, kun ap ei ole tullut kirjottaa mitään...?? nyt kyllä vaivaa.. tuu ap päivittää tilannetta kun pystyt. 

Vierailija
28/37 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap?

Vierailija
29/37 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua näitä naisia, jotka yöllä soittaa juhlissa olevien miestensä perään!

Ap:n tapaus on vähän ymmärrettävämpi koska hän oli juonut. Kännissä soittaa typeriä yöpuheluja ja menee kavereiden kanssa jatkoille mielummin kuin puhelinhäirikkö-vaimon luo kotiin. 

Vierailija
30/37 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö osaa lukea sillä miehellä oli puhelin hukkunu urpot! ja oli tullu kotiinkin

Vierailija
31/37 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laskee kumppaninsa pikkujouluihin ei pie sinä iltana perään soitella...

Vierailija
32/37 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 20:01"]

No joopa joo. Niin läpinäkyvää. Ei naispuolinen työkaveri pidä kotonaan jatkoja koko työporukalle. Yksityiset jatkot on ollut ja puhelin tietty kiinni ettei kesken panon tule soittoja. Uskoo ken haluaa.

[/quote]

Meillä oli juuri perjantaina koko tiimin jatkot kotona, ja olen naispuolinen. Ei se mitenkään mahdotonta ole, en ymmärrä miksei naispuolinen voisi pitää jatkoja? Itse pidin siksi, kun satun asumaan lähellä keskustaa ja olen sinkku joten meillä jatkoilu ei häiritse ketään muita perheenjäseniä.

Vierailija
33/37 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole vieläkään palannut?

Vierailija
34/37 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä sietäisi tuollaista käytöstä. Vaikea tietysti näin sivusta kommentoida tietämättä kaikkia yksityiskohtia ja taustoja. Esim. tuo, että puoliso soittaa pikkujouluja viettävälle ilman mitään varsinaista syytä, voi olla aika ärsyttävää jos sen kokee kyttäyksenä.

Kuulostaa kyllä epäilyttävältä, että on tuosta noin vaan herännyt naispuolisen työkaverin lattialta ja muka isommalla porukalla sinne menneet. Pistäisin kaikki rahani pantiksi, että on nussinut sitä muijaa täyttä päätä yöllä.

Muutenkin tuollainen, että jäädään kännipäissään yhtään mihinkään yöksi ilman, että siitä sovitaan/ilmoitetaan, ei vaan sovi parisuhteessa elävälle henkilölle.

Vierailija
35/37 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, jos toinen on viettämässä pikkujouluja niin miksi pitää soitella sinne? eikö voi aamulla sitten kysellä niitä kuulumisia. En minä ainakaan soittele miehelleni, kun hän on viettämässä iltaa, joskus ehkä saatetaan yksi tai kaksi viestiä laittaa illan aikana, mutta ei sen enempää ja aina ei sitäkään. Sama homma, kun itse olen jossakin. 

Vierailija
36/37 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että lupauksen rikkominen loukkaa.  Mutta, tässä hieman elämänkokemusta saaneena on alkanut ajatella, että kovin ollaan tänä päivänä herkkähipiäisiä. Kun mitään varsinaisia ongelmia ei ole, kuten se mistä saa ruokaa, ihmisten mielenmaisema pienenee pienenemistään ja lopulta joku yksi ilta väärässä talossa kaataa kaiken. Tietenkään ei pidä elää suhteessa missä koko ajan on paha olla, eikä minään patologisen pettäjän kanssa, mutta jonkun verran vois itä omaa nuppiaankin säätää, ettei maailma kaadu kaikkeen mahdolliseen. kannattaisi tutustua omaan mielenmaisemaansa ja siihen miksi kaiken, joka askeleen pitäisi olla tarkassa kontrollissa ja oman tahdon mukaista. Elämänkaareen mahtuu niin kaikenlaista, myös virheitä. Minusta näissä pikkujoulupaniikeissa ei ole kyse mistään pettämisestä vaan siitä että on luotu ilmapiiri jossa ihmiset kuvittelevat että kaikkea pitää hysteerisesti kontolloida ja jos nyt tapahtuu jotain mikä ei sovi siihen omaan prinsessakuvaelmaan niin se on maailmanloppu. Ihmisessä on monta puolta, ei vain se perheenperustusrooli. Olen varma, että suurinta osaa ihmisistä kaduttaa todella paljon vanhana jos on koko ikänsä kiltisti totellut puolisoaan eikä koskaan ole tehnyt mitään siitä poikkeavaa. Enkä nyt siis toivo että ap:n mies olisi pettänyt, vaan yritän sanoa, että oikeasti ap sulla ei ole mitään ongelmaa, joten kannattaisi keskittyä siihen miten saat omat pelkosi aisoihin sen sijaan että rupeat avioeroa järjestämään.

Vierailija
37/37 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on ihan mahdollista että työkaverin luona on ollut jatkot, ei pelkästään yksityiset miehellesi ja työkaveri naiselle, mutta jo alkuun kerrotun valossa, en usko että siellä on muita ollut yötä kun ukkosi ja se nainen. Kuulostaapa nimittäin niin epäluotettavalta tuo miehesi (kuulostaa siis tutulta..Näitä on nähty). Jos se on niin kännissä ollut jo kahden aikaan, niin eipä se varmaan ole sitä naista kyennyt panemaan, mutta sanoisin että meiniki on sellainen ollut. Tuollaiset ukot kun ei muutu mihinkään, ja tietysti se puhelin pannaan kiinni kun alkaa v* kun eukko soittelee koko ajan. Toivon nyt tietysti ettei miehesi ole pettänyt, mutta... Mitäänhän se ei tunnusta, ja kun vielä osittain kertoo totta, niin vaikeapa sitä on narauttaa ellei sitten itse tunnusta (tai muistakoo oikeasti edes mitään) tai työkavereilta saa tuohon selvyyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi