Aloe Vera-ihogeeli
Tietääkö kukaan? Mulla on ongelmana kuiva ja helposti ärtyvä iho + paljon muuta murhetta vielä näiden lisäksi. Nyt törmäsin tällaiseen aloe vera- geeliin ja pähkäilen, että kannattaisko tällaista kokeilla. Onko kukaan saanut apua iho-ongelmiinsa tästä tuotteesta? Arvostaisin suuresti, jos joku kommentoisi.
Kommentit (5)
aloe-tuotteet on iholle hyviä. Kannattaa kokeilla. Itse ostan aina etelänmatkoilta aloe-rasvoja
Mulla käytössä foreverin aloegelly ja käytän sitä kaikkialle, myös alakerran limakalvoihin. On hyvä tuote.
Aloe-geeli on toki hyvää, mutta ei se suoranaisesti kuivaa ihoa ravitse. Eli jos iho on silleen kuiva, että se ihan halkeilee verille, suosittelen Locobasen Repair-voidetta (se valkopunainen versio). Aloe sopii hyvin kostuttamaan esim sääriä ja käsivarsia ja rauhoittamaan (esim. auringonpolttamaa tai itikanpuremaa).
Ap tässä, kiitoksia kaikille kommenteista! Huomenna painun viivana ostamaan tuota. Luin jostain, että rauhoittaa myös ihoa auringon oton jälkeen. (Jospa se aurinkokin juhannuksena jostain pilkistelisi...) Ai niin, yks juttu vielä: mistäköhän sitä saa ostaa, onko apteekkikamaa?
Kokeile ihmeessä! Mä oon käyttänyt ihottumiin ja esim. ihokarvojen ajelemisen jälkeen.